موشن‌گرافی شرکت ساختمانی

موشن‌گرافی شرکت ساختمانی

نقش تاثیرگذار موشن گرافی برای شرکت‌های ساختمانی ( بخش اول )

موشن گرافی شرکت ساختمانی، همانطور که می‌دانید در دنیای پویا و شلوغ امروز، تبلیغات یکی از عناصر مهم موفقیت یک شرکت ساختمانی است. اما چگنه تبلیغاتی مدنظر است؟ مسلماً تبلیغات موثر. هر فرایند تبلیغاتی لزوماً موثر نبوده و نیست. شما بعنوان یک کارفرمای موفق در زمینه خدمات ساختمانی باید بستر مناسب تبلیغات را در حوزه‌ی کاری خود شناسایی کنید و روی آنها فرایند تبلیغاتی خود را پیاده سازی کنید.

یکی از راهای موثر و مفید برای تبلیغات این حوزه، استفاده از محتواهای تصویری در بستری مناسب است. موشن گرافی و انیمشین تصویری از آن دسته از محتواهای تصویری است که در جذب مخاطب بسیار موفق بوده است. از طرفی این دسته از محتواهای تصویری اکثر بسترهای تبلیغاتی را پوشش می‌دهند و در همه جا می‌توان از آنها استفاده کرد. از این رو در این مقاله قصد داریم به اهمیت و مزایای موشن‌گرافی برای شرکت‌های ساختمانی پرداخته و نقش این محتوای تصویری خلاق و جذاب را در این حوزه بررسی نمائیم.

همچنین در این مقاله به چگونگی سئو و بهینه سازی این شاخه از محتواهای تصویری به منظور جلب ترافیک و نشان دادن آنها در سرچ گوگل را نیز مورد بررسی قرار می‌دهیم. ما در مقالات آینده به تفصیل درباره‌ی انواع محتواهای تصویری که می‌تواند برای حوزه‌ی خدمات ساخت و ساز مناسب باشد، پرداخته و آنها را تحلیل می‌نمائیم.

بدیهی است که محتوای تصویری بسیار جذاب‌تر است

امروزه از طریق شبکه‌های اجتماعی، وبسایت و امثالهم مخاطبین زیادی جذب محتواهای تصویری می‌شوند. همچنین اخباری که از طریق این دسته از محتواها به سمع و نظر آنها می‌رسد را سریعتر دنبال می‌نمایند. به همین منظور بسیاری از رسانه‌های خبری از انواع محتواهای تصویری برای پوشش رسانه‌ای خود با مخاطب، استفاده کرده و متخصصینی را در این زمینه جذب می‌نمایند. محتواهایی نظیر موشن‌گرافی به دلیل ترکیب بندی مناسب عکس، انمیشین، گرافیک، متن، صدا و موسیقی می‌توانند مخاطبین زیادی را به خود جذب کنند و هدف محتوایی خود را در کمترین زمان وارد ذهن مخاطب کنند.

نکته مهم درباره موشن گرافی شرکت ساختمانی

این نکته خیلی مهم است که فرایند ورود اطلاعات به ذهن مخاطب چقدر زمان می‌برد. امروزه این فرایند باید به گونه‌ای باشد که برای اطلاع از هدف محتوایی ما، کمترین زحمت بر دوش مخاطب باشد. خواندن یک متن می‌تواند زحمت خواندن را برای مخاطب داشته باشد. آن هم در صفحه‌ی کوچک موبایل خود! و یا دیدن یک عکس که توضیحات آن در زیر آن نوشته شده است. ولی محتوایی مثل موشن‌گرافی این زحمت‌ را برای مخاطب به حداقل می‌رساند و فقط از او می‌خواهد که تماشا کند. این تماشا کردن نیز فقط بسته به جذابیت موشن‌گرافی است.

استفاده از موشن گرافی شرکت ساختمانی

پس استفاده از موشن‌گرافی برای شرکت‌های ساختمانی این امکان ویژه را به آنها می‌دهد تا پیام‌های خود را با ساختاری مناسب و جذاب ارائه نمایند. حال این پیام‌ها می‌تواند اطلاعات فنی یک پروژه باشد یا اطلاع از یک رویداد مثل نمایشگاه و امثالهم. از طرف دیگر این مزیت را به صاحبین حوزه‌ی ساخت و ساز می‌دهد تا مخاطبین خود را در با سرعت بالایی از بار محتوایی خود مطلع نمایند.

این نکته را حتماً مدنظر قرار دهید که امروزه میزان اشتراک گذاری محتوای تصویری نظیر موشن‌گرافی و امثالهم، بسیار زیاد و راحت است. سهولت در به اشتراک گذاشتن محتوا، می‌تواند در سرعت جذب مخاطب شما خیلی کمک کرده و اصطلاحاً موبایل به موبایل بچرخد.

افزایش مشارکت و فهم محتوا

یکی از زمینه‌هایی که موشن‌گرافی برای یک شرکت ساختمانی خیلی می‌تواند مفید باشد، معرفی پروژه‌ها و فرایند ساخت می‌باشد. در قدیم معرفی پروژه‌ها از طریق کاتالوگ‌های دستی بود که علاوه بر طراحی نیازمند خدمات چاپ بود که دو دسته هزینه را برای کارفرما به همراه داشت. یکی هزینه‌ی طراحی و دوم هزینه‌ی چاپ. حال این چاپ گاه خوب از آب در می‌آمد وگاه خراب می‌شود. متاسفانه امروز هم در برخی شرکت‌های خدمات ساختمانی هنوز شاهد استفاده از کاتالوگ‌های دستی هستیم که هزینه‌های زیادی را برای مجموعه به همراه دارد. اما طراحی لوگو‌موشن در واقع هزینه‌ی چاپی را به همراه ندارد و شما آن را به راحتی برای هر شخصی که بخواهید می‌توانید ارسال نمائید. پس از نظر هزینه بسیار به صرفه‌تر است. مگر اینکه ارگان و سازمانی شما را ملزم کرده‌ باشند که فقط بصورت چاپی رزومه‌ی خود را ارسال کنید که در اینصورت شرایط متفاوت است.

کاربرد موشن گرافی

معرفی پروژه‌های انجام شده یکی از محتواهایی است که مسلماً گروه فروش برای ارتباط موثر با مشتریان از آن استفاده می‌نماید. این مورد باید در طراحی وبسایت شرکت ساختمانی شما حتماً لحاظ شود و لینک‌های متعددی به آن ایجاد شود. اما اکنون بحث ما سر نوع محتوایی است که می‌توان برای معرفی یک پروژه استفاده کرد. موشن‌گرافی یکی از موثرترین‌ها در این زمینه است. موشن‌گرافی می‌تواند پروژه‌ی شما را به صورت ارائه‌ی همزمان تصویر، گرافیک، صدا، متن و موسیقی ارائه نماید. و در این مجموعه شما می‌توانید تمام اطلاعاتی که مشتری باید از این پروژه داشته باشد را به او بدهید. فقط نظم ارائه‌ی اطلاعات بسیار مهم است که باید بدان توجه داشته باشید.

ارائه خاص از پروژه

در برخی از شرکت‌های ساختمانی محتواهای ویدئویی از پروژه‌های خود ندارند و فقط عکس دارند. توجه داشته باشید که یکی از قابلیت‌های محتواهای موشن‌گرافی این است که عکس‌های پروژه به همراه اطلاعات دیگر متنی و غیره را به زیباترین فرم و بهترین شکل به مخاطب ارائه دهد. اگر شما محتواهای ویدئویی از پروژه‌ی خود دارید که می‌توانید برای هر پروژه تیزر تبلیغاتی و معرفی تهیه نمائید. ولی اگر فقط عکس دارید، می‌توانید در قالب موشن‌گرافی یک معرفی بسیار شیک و زیبا از پروژه‌ی خود برای مشتری داشته باشید.

انیمیشین‌های تصویری و موشن‌گرافی اطلاعات فنی را می‌تواند به شکلی جذاب برای مخاطب شما نمایش دهد. شاید مخاطب شما اطلاعات فنی ساختمانی درباره‌ی خدماتی که می‌خواهد دریافت کند نداشته باشد. مهم است که شما در ارئه‌ی ابتدایی خود از پروژه‌‌های انجام شده، این بار محتوایی را بطور جذاب، تاثیرگذار و غیر کسل‌کننده به مشتریان خود ارائه کنید.

با موشن گرافی متخصص حرفه خود باشید

استفاده از موشن‌ گرافی شرکت ساختمانی فقط مربوط به پروژه‌های انجام شده‌ نیست. یکی از بخش‌های مهم وبسایت شرکت ساختمانی شما، پروژه‌های در حال اجرا می‌باشد که نشان از پویایی و روند فعال خدمات شماست. هرچقدر بیشتر به این بخش رسیدگی کنید، ویژگی پویایی فعالیت شما برای مخاطب پررنگ تر می‌شود. پس یکی دیگر از کاربردهای موشن‌گرافی برای شرکت ساختمانی شما، استفاده در معرفی پروژه‌های در حال اجرا می‌باشد. در این بخش نیز نیاز است اطلاعات کافی، درست و شفافی به مخاطب ارائه شود که موشن‌گرافی این بستر را برای شما به زیبایی فراهم می‌آورد.

در طراحی وبسایت شرکت‌ ساختمانی خود حتماً بخشی را برای ارائه‌ی موشن‌گرافی، چه در معرفی پروژه‌های انجام شده و چه در معرفی پروژه‌های در حال اجرا ایجاد نمائید. از گروه محتوا و سئوی خود بخواهید که روی آنها کار کرده تا بهترین نتیجه را برای وبسایت شما داشته باشد.

این نکته را توجه داشته باشید که در یک ویدئوی موشن‌گرافی شما می‌توانید چندین پروژه را به ترتیت اولویت معرفی کنید. گروه فروش شرکت می‌تواند از این موشن‌گرافی‌ها برای بسترهای شبکه‌های اجتماعی و امثالهم استفاده نماید. پس فکر نکنید که هر موشن‌گرافی معرفی پروژه فقط باید مخصوص یک پروژه باشد! خیر، چندین پروژه را نیز می‌تواند شامل شود که این بسته به میزان اهمیت آنها، اولویت و هدف بندی شماست.   

لزوم استفاده از موشن گرافی

استفاده از موشن‌ گرافی برای شرکت‌های ساختمانی فقط مربوط به پروژه‌های انجام شده‌ نیست. یکی از بخش‌های مهم وبسایت شرکت ساختمانی شما، پروژه‌های در حال اجرا می‌باشد که نشان از پویایی و روند فعال خدمات شماست. هرچقدر بیشتر به این بخش رسیدگی کنید، ویژگی پویایی فعالیت شما برای مخاطب پررنگ تر می‌شود. پس یکی دیگر از کاربردهای موشن‌ گرافی شرکت ساختمانی شما، استفاده در معرفی پروژه‌های در حال اجرا می‌باشد. در این بخش نیز نیاز است اطلاعات کافی، درست و شفافی به مخاطب ارائه شود که موشن‌گرافی این بستر را برای شما به زیبایی فراهم می‌آورد.

در طراحی وبسایت شرکت‌ ساختمانی خود حتماً بخشی را برای ارائه‌ی موشن‌گرافی، چه در معرفی پروژه‌های انجام شده و چه در معرفی پروژه‌های در حال اجرا ایجاد نمائید. از گروه محتوا و سئوی خود بخواهید که روی آنها کار کرده تا بهترین نتیجه را برای وبسایت شما داشته باشد.

این نکته را توجه داشته باشید که در یک ویدئوی موشن‌گرافی شما می‌توانید چندین پروژه را به ترتیت اولویت معرفی کنید. گروه فروش شرکت می‌تواند از این موشن‌گرافی‌ها برای بسترهای شبکه‌های اجتماعی و امثالهم استفاده نماید. پس فکر نکنید که هر موشن‌گرافی معرفی پروژه فقط باید مخصوص یک پروژه باشد! خیر، چندین پروژه را نیز می‌تواند شامل شود که این بسته به میزان اهمیت آنها، اولویت و هدف بندی شماست.   

5/5 - (44 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button