تیزر تبلیغاتی شرکت ساختمانی

سفارش تیزر تبلیغاتی برای شرکت ساختمانی

تیزر تبلیغاتی برای شرکت ساختمانی: راهی موثر و کارا برای جذب مشتریان

تیزر تبلیغاتی شرکت ساختمانی همانطور که می‌دانید امروزه شرکت‌های ساختمانی در معرض رقابت گسترده و فراوانی قرار داشته و معرفی بهتر خدمات، یکی از برگ برنده‌های یک شرکت خدماتی خوب است. از این استفاده از ابزارهای تبلیغاتی بسیار موثر خواهد بود. خصوصاً امروز که تمامی فضای مجازی پر شده است از تبلیغات ویدئویی و از این قبیل محتواهای تصویری. تیزرهای تبلیغاتی برای یک شرکت ساختمانی می‌تواند یک ابزار مفید و کارآمد برای معرفی خدمات، پروژه‌ها و نمونه کارهای خود باشد که در نهایت به جذب مشتری منجر خواهد شد.

در این مقاله سعی داریم به مزایای استفاده از تیزرهای تبلیغاتی برای شرکت‌های ساختمانی پرداخته و نکاتی کلیدی و کاربردی در زمینه‌ی سئو تیزرهای تبلیغاتی و همچنین روش‌های تولید یک تیزر تبلیغاتی موثر و کارآمد را تشریح نمائیم.

جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره 02177067413 تماس حاصل فرمایید.

 

معرفی خدمات و پروژه‌ها در بهترین فرم

تیزر تبلیغاتی شرکت ساختمانی می‌توانند به شرکت‌های ساختمانی کمک کنند که خدمات، پروژه‌ها و رزومه‌ی اجرایی خود را در شکل و فرمی حرفه‌ای نمایش دهند. توجه داشته باشید که بهترین شکل برای ارائه‌ی نحوه‌ی اجرای خدمات ساختمانی، بستری است که در آن بتوان توضیح بیشتر و شفاف‌تری درباره‌ی جرئیات اجرا، متریال مورد استفاده، مسائل فنی و امثالهم داد. تیزرهای تبلیغاتی این بستر را برای شما فراهم می‌آورند تا خدمات شما به گونه‌ای کامل، شفاف، واضح و سریع به مخاطب منتقل شود.

از این راه می‌توانید به مخاطبین خود بهتر نشان دهید که مشتریان موفق شما در این حوزه چه کسانی بوده‌اند و اکنون در چه جایگاهی هستند. به عنوان مثال مخاطب شما هر روز از جلوی برجی اداری رد می‌شود که حاصل خدمات شماست و او از این مهم بی اطلاع است. بهترین راه برای اینکه به وی نشان داه شود که فلان برج کار شماست، این است که در تیزر تبلیغاتی شما تصویر آن برج را ببینید تا حافظه‌ی تصویری او بیدار شده و دقیقاً به یاد بیاورد که هر روز از جلوی آن رد می‌شود. یکی از ویژگی‌های مهم تیزر تبلیغاتی دقیقاً همین نکات است که صدا، تصویر و متن را همزمان به بیننده ارائه می‌دهد و حواس چندگانه‌ی او را درگیر می‌کند.

پس این نکته را به یاد داشته باشید که یکی از بهترین فرم‌های ارائه‌ی تبلیغ خدمات شما در یک شرکت ساختمانی، تیزرهای تبلیغاتی است که در حوزه‌ی تبلیغات هر شرکتی باید بطور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

تیزر تبلیغاتی شرکت ساختمانی و جذب مخاطبین و مشتریان جدید

یکی از اهداف اصلی هر کسب و کاری، ایجاد مشتریان جدید و تبدیل آن به مشتریان بالقوه است. یکی از ابزارهایی که می‌توانید با استفاده از آن به دنبال مشتریان و مخاطبین جدید بگردید، تهیه تیزر تبلیغاتی برای خدمات ساختمانی خود است. توجه داشته باشید که امروزه تیزرهای تبلیغاتی را

می‌توان در بسترهای بسیار متنوعی پخش کرد. شبکه‌های اجتماعی، سرویس آپارات، یوتیوب، رسانه‌های دولتی، تلوزیون و یا حتی وبسایت رسمی شرکت خودتان. این‌ها بسترهایی است که می‌توانید برای پخش تیزرهای تبلیغاتی خود استفاده کنید و جامعه‌ی گسترده‌ای از مردم را تحت پوشش قرار دهید که از خدمات شما مطلع شوند.

توجه داشته باشد که تهیه تیزر تبلیغاتی برای هر یک از این بسترها قالب‌های خودش را دارد و با همدیگر متفاوت هستند. ولی چیزی در این بین مشترک است، ماهیت تیزر تبلیغاتی است. شاید نشود مثلاٌ یک تیزر تبلیغاتی را که برای شبکه‌های اجتماعی تولید شده را برای تلوزیون و رسانه‌های دولتی استفاده کرد. اما ماهیت آنها یکی است. و اما اکنون درباره‌ی ماهیت اصلی تیزر تبلیغاتی و کاربرد آن با شما سخن می‌گوئیم. در ادامه حتماً به انواع تیزرهای تبلیغاتی برای شرکت‌های ساختمانی خواهیم پرداخت و نکات مفیدی را در این زمینه به شما خواهیم گفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فرایند اصلی ویدئو تبلیغاتی حتماً از صفحات مربوط به تیزر تبلیغاتی خلاقانه دیدن کنید.

تعامل بهتر و سازنده‌تر با مخاطب

تیزر تبلیغاتی شرکت ساختمانی برای خدمات ساختمانی می‌توانند تعامل شما با مخاطبین را بالا ببرند. یک فیلم یا ویدئوی تبلیغاتی در هر بستری از نمایش، بعنوان نماینده‌ی شما برای دقایقی دارد با مخاطب شما گفتگو می‌کند. گفتگویی که همراه با تصویر، متن و ارائه‌ی نمونه کارهای شماست. شاید در برخی موارد بتوان گفت که یک تیزر یا ویدئوی تبلیغاتی تاثیر بیشتری از یک جلسه‌ی حضوری دارد. چون کوتاه و مختصر بوده و حتی در گوشی موبایل مخاطب شما، قابل نمایش است.

ضمناً شما می‌توانید از تکنیک‌های تعاملی مثل پرسش و پاسخ، نظرسنجی و شاید مسابقات نیز در ویدئوها و تیزرهای تبلیغاتی خود استفاده نمائید. این موارد در محتواهای تصویری و تبلیغی شبکه‌های اجتماعی بسیار کاربرد دارد و مخاطبین شما را درگیر خواهد کرد. همچنین در تیزرهای تبلیغاتی نمایشگاهی که اصولاً به نحوی تهیه می‌شوند که دقیقاً به گفتگو با مخاطب پرداخته و نمونه پروژه‌های مهم و موفق را به آنها نشان می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر در زمینه‌ی ویدئوهای نمایشگاهی حتماً از صفحه‌ی مربوط به ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاه دیدن فرمائید.

انتخاب بستر مناسب برای ارائه‌ی تیزر تبلیغاتی شرکت ساختمانی

یکی از مواردی که اکثر شرکت‌های ساختمانی در حوزه‌ی تبلیغات خود اشتباه عمل می‌کنند مساله‌ی انتخاب بستر مناسب برای ارائه ویدئوی تبلیغاتی خود است. در بسیاری از موارد شاهد این هستیم که یک تیزر تبلیغاتی که اصلاً به درد شبکه‌های اجتماعی نمی‌خورد، را در این شبکه‌ها منتشر نموده و به خیال خود تاثیر خوبی روی مخاطب می‌گذارند. خب طبیعتاً این ناشی از عدم آگاهی کافی و بروز در حوزه‌ی تبلیغات و ویدئو مارکتینگ است. از طرف دیگر برخی از مدیران اصرار بر اعمال سلیقه‌ی خود در این زمینه دارند و به دلیل عدم تخصص کافی در این حوزه، عموماً راه را اشتباه می‌روند. از این رو توصیه می‌شود حتماً از تیم متخصص این حوزه کمک بگیرید تا در ابتدا بستر مناسب برای حوزه‌ی فعالیت شما و سپس قالب مناسب برای تهیه و تولید تیزر تبلیغاتی آن بستر را به شما ارائه دهند.

توجه داشته باشید که برای هر تیزر تبلیغاتی خود یک هدف تعیین کنید. وقتی تیزر و ویدئوی تبلیغاتی شما هدف داشته باشد، طبیعتاً هدفمند تولید شده و تولید کننده‌ی آن می‌داند که روی کدامیک از جنبه‌های اصولی خدمات شما متمرکز شود و آن را به بهترین نحو در ویدئوی تبلیغاتی نشان دهد. یکی از نقش‌های مهمی که شما بعنوان کارفرما و صاحب شرکت می‌توانید در این زمینه ایفا کنید، تشریح کامل، بی‌نقص، مستمر و فنی حوزه‌ی خدمات خود برای تیم تولید کننده محتوا، ویدئو و یا تیزر تبلیغاتی است. در ادامه به تشریح بیشتری نکاتی در این زمینه خواهیم پرداخت.  

تعرفه خدمات تیزر تبلیغاتی

تولید تیزر تبلیغاتی

شروع قیمت از دقیقه ای

5.000.000 تومان

بهترین راه نمایش کسب و کار شما

موشن گرافیک

شروع قیمت از دقیقه ای

5.000.000 تومان

آنچه برای جذب مشتریان نیاز دارید

تدوین و مونتاژ ویدئویی

شروع قیمت از دقیقه ای

2.500.000 تومان

بهترین کیفیت را ارائه خواهیم داد.

سخن پایانی

با توجه به تمامی موارد ذکر شده تیزر تبلیغاتی شرکت ساختمانی یکی از پیچیده ترین و تخصصی ترین موارد در تولید محتوا است. مجموعه طراحان نوین ایران فعالیت خود را به صورت رسمی از سال 1396 آغاز کرده است. در این سالها با مجموعه های متفاوت در زمینه تیزر تبلیغاتی شرکت ساختمانی همکاری داشته ایم. تجربه تیم تولید محتوا و کارشناسان فنی توسعه بازار طراحان این موضوع را در این سالها لمس کرده اند. ما با تمام توان خود در ساخت تیزر تبلیغاتی شرکت ساختمانی کوشیده ایم تا آثار ماندگار و قابل توجه در زمینه کسب و کارهای متفاوت ایجاد کنیم. در صورت علاقه به بازدید از نمونه پروژه های اجرا شده توسط تیم طراحان کلیک کنید.

5/5 - (45 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button