شرکت طراحی سایت

معرفی شرکت طراحی سایت

شرکت طراحی سایت

انتخاب شرکت طراحی سایت یکی از مشکلات مدیران و کارفرمایان برای سفارش پروژه طراحی سایت به پیمانکاران است. برای داشتن یک وبسایت کاربردی و همچنین اجرای بدون نقص و کامل آن باید به یک مجموعه اعتماد کنیم. امروز در این مقاله  طراحان نوین ایران قصد داریم تا موارد مربوط به انتخاب شرکت طراحی سایت را بررسی کنیم. برای داشتن یک سایت با خصوصیات و ویژگی های خاص خود باید چند گام اصلی را اصولی رعایت کنیم. اولین مورد دانستن این مورد که ما دقیقا از سایت خود چه میخواهیم؟ آیا وبسایت ما قرار است به عنوان یک پل ورودی مشتریان عمل کند؟ یا اینکه میخواهیم به مشتریان خود نزدیکتر شویم؟ آیا نیاز داریم تا در وبسایت ما خرید و فروش انجام شود؟ یا فقط مشتریان با خدمات و سرویس های ما آشنا شوند؟ با پاسخ های شما به اسن سوالات میتوان وبسایت مورد نیاز شما را ارزیابی کرد.

تمامی این موارد دارای جزئیات و ویژگی های خاص خود هستند که پیاده سازی این ویژگی ها از وظایف شرکت طراح وبسایت شما است. در ادامه این مقاله طراحان میخواهیم روش های انتخاب مجموعه قابل اعتماد و لیستی از 10 مجموعه فعال و قابل اعتماد در زمینه طراحی سایت را به شما معرفی کنیم.

روش تشخیص مجموعه قابل اعتماد طراحی سایت

برای تشخیص مجموعه های طراحی سایت قابل اعتماد روش های متفاوتی وجود دارد، معمولا شروع آشنایی با یک مجموعه طراحی سایت از طریق پلتفرم های تبلیغاتی و یا معرفی افرادی که در گذشته با آن مجموعه همکاری داشته اند شروع میشود. این اتفاق به این صورت است که شما ابتدا با جستجو در موتور جستجوگر گوگل واژه هایی مانند: طراحی سایت، بهترین شرکت طراحی سایت، طراحی سایت در شهر خود را جستجو میکنید. با جستجو کلید واژه های اعلام شده با لیستی از مجموعه های فعال در زمینه طراحی سایت مواجه خواهید شد. پس از بررسی برخی از مجموعه ها سراغ پلتفرم های دیگر مانند: اپلیکیشن دیوار، لینکدین، اینستاگرام خواهید رفت. پس از جستجو در این پلتفرم ها نیز با انبوه دیگری از مجموعه ها برخودر میکنید.

 

تعرفه طراحی سایت

طراحی سایت شرکتی

شروع قیمت از

5.000.000 تومان

دفتر کاری مجازی خود را افتتاح کنید.

طراحی سایت فروشگاهی

شروع قیمت از

7.000.000 تومان

مناسب برای فروش آنلاین محصول

طراحی سایت چند منظوره

شروع قیمت از

9.000.000 تومان

میان رقبا حرفه ای ترین خواهید بود.

همه چیز از تماس و مذاکرات تلفنی شروع میشود

پس از بررسی مجموعه های متفاوت برخی از آنها را انتخاب میکنید. با استفاده از تماس تلفنی و گفتگو با خدمات قابل ارائه و نحوه ی پاسخگویی کارشناسان مجموعه ها آشنا خواهید شد. در بسیاری از موارد کارشناسان با ارائه خدمات خود میتوانند شما را به همکاری ترغیب کنند. پیشنهاد میکنیم که تمامی گفتگوها را یادداشت کرده و وارد مرحله بعد شوید.

بررسی نمونه کارها

در این مرحله شما باید نمونه کارها و پروژه های اجرا شده توسط شرکت طراحی سایت را بررسی کنید. قاعدتا سابقه کاری بیشتر بیانگر تعداد پروژه های بیشتر خواهد بود. پس برای این مرحله از لیست شرکت طراحی سایت انتخابی نمونه کارها را با جزئیات مشاهده کنید. برای سهولت نتیجه گیری کافی است این پرسش را پاسخ دهید. آیا موارد بیان شده در توضیح نمونه کارها با موارد پیاده سازی شده مطابقت دارد؟ پاسخ شما طبعا موارد قابل مشاهده خواهد بود. پس فقط در رابطه با موارد قابل مشاهده ارزیابی کنید و در رابطه با موارد فنی میتوانید از شرکت طراح توضیحات درخواست کنید. در صورت امکان ارائه مطمئن باشید که مجموعه به شما پاسخ را ارائه خواهد داد.

تعهد شرکت طراحی سایت

مهم ترین مورد در رابطه با اجرای پروژه طراحی سایت شما تعهدات شرکت پیمانکار است. آیا شرکت پیمانکار پروژه طراحی سایت به شما تعهد خواهد داد؟ این تعهد میتواند در قالب یک قرارداد رسمی ارائه شود. برای آگاهی شما این مورد را عرض میکنیم که بهترین نوع قرارداد برای پروژه های طراحی سایت از دسته قرارداد های کارفرما و پیمانکار است. در این حالت شما به عنوان کارفرما و فرد مقابل شما به عنوان پیمانکار موظف به اجرای تمامی موارد مورد نظر شما با قابلیت پیاده سازی و کامل توسط پیمانکار خواهد شد. در زمان عقد قرارداد حتما به موارد بیان شده در قرارداد دقت کنید که تمامی موارد مورد نیاز شما در آن درج شده باشد.

نحوه پیاده سازی پروژه طراحی سایت

یکی از موارد مهم در پروژه های طراحی سایت نحوه پیاده سازی پروژه است. شما برای انتخاب یک شرکت طراحی سایت باید این مورد را در نظر بگیرید که وبسایت شما با استفاده از کدام تکنولوژی و چه زبان برنامه نویسی پیاده سازی خواهد شد. آیا وبسایت شما داینامیک خواهد بود؟ یا صرفا یک وبسایت استاتیک دریافت خواهید کرد؟

تعریف ساده از وبسایت های داینامیک به سایت هایی گفته میشود که شما میتوانید صفحات و جزئیات آن را به سادگی تغییر دهید. در مقابل سایت های استاتیک دارای صفحات ثابت و تغییرات در آن نیازمند دانش برنامه نویسی خواهد بود. پس صد درصد ارزش یک سایت داینامیک بسیار بیشتر از وبسایت های استاتیک است.

نکته مهم

مورد مهم دیگر در رابطه با سیستم مدیریت محتوای وبسایت شما است. سیستم مدیریت یک وبسایت میتواند با استفاده از وردپرس، جوملا، دروپال، پرستاشاپ باشد. وردپرس به عنوان پنل بسیار محبوب و ساده و رایگان است. سیستم مدیریت سایت شما میتواند با استفاده از پنل های برنامه نویسی شده اختصاصی نیز باشد. به این موارد سیستم مدیریت محتوا یا CMS گفته میشود. پس اگر در زمان مشاوره تلفنی با کارشناسان با این واژه روبرو شدید بدانید مشاور شما میتوانست به سادگی این موارد را بیان کند.

پشتیبانی های قابل ارائه شرکت طراحی سایت

در رابطه با پشتیبانی وبسایت قبل از اقدام به عقد قرارداد و اجرای پروژه حتما پرسجو کنید. اینکه یک شرکت طراحی سایت بتواند از وبسایت طراحی شده خود پشتیبانی کند بسیار عالی و نشانگر تسلط آن شرکت بر پروژه است. تعداد کمی از مجموعه های فعال در حوزه طراحی سایت مانند مجموعه طراحان پشتیبانی فنی از وبسایت را تا 6 ماه بصورت رایگان انجام میدهند. این پشتیبانی به عنوان گارانتی پروژه شما ارائه خواهد شد. پس موارد این چنین را نیز در زمان ارزیابی بررسی کنید.

هزینه های طراحی سایت

یکی از مهمترین موارد برای تصمیم گیری یک کارفرما هزینه های طراحی سایت است. شما باید این موارد را در نظر بگیرید که با توجه به هزینه ای که قرار است بپردازید. چه ویژگی هایی را بدست خواهید آورد؟ ویژگی های قابل ارائه توسط شرکت طراحی سایت را بررسی کنید. این مورد را در نظر بگیرید که شما قرار است یک بار هزینه طراحی سایت را پرداخت کنید. هزینه های سالیانه نگهداری از یک وبسایت با طراحی اصولی فقط مربوط به مواردی مانند تمدید دامنه (نام وبسایت) و هاست (فضای بارگذاری سایت) است.

 در صورت نیاز به پشتیبانی فنی و سئو نیز میتوانید با پرداخت هزینه ماهیانه از پشتیبانی فنی و خدمات مربوط به سئو (در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر کلیک کنید.) برخوردار شوید. در بسیاری از موارد مشاوره طراحی سایت توسط طراحان دیده شده است که برخی از شرکت های طراحی سایت متاسفانه علاوه بر هزینه تمدید هاست و دامنه از مجموعه ها به صورت سالیانه هزینه ی تمدید وبسایت را نیز دریافت میکنند. این کار غیر اخلاقی باعث شده تا اعتماد کارفرمایان به فعالان حوزه طراحی سایت بشدت تضعیف شود.

شفافیت و صداقت در طراحی سایت

برای شفافیت و راستی آزمایی همیشه سعی کنید با شرکتی قرارداد منعقد کنید که در اعلام هزینه ها صداقت کافی را دارد. مجموعه طراحان نوین ایران با ارائه تعرفه های خود بصورت آنلاین برای اجرای پروژه های طراحی سایت شما بدون هیچگونه تغییر در قیمت متناسب با بودجه شما، قادر به پیاده سازی پروژه طراحی سایت شما خواهد بود.

جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارشات با شماره 02177067413 تماس حاصل فرمایید.

لیست 10 شرکت طراحی سایت قابل اعتماد

 

1. طراحان نوین ایران

مجموعه طراحان نوین ایران فعالیت خود را از سال 1396 در زمیه طراحی سایت و تولید محتوا شروع کرده است. وبسایت های ارائه شده توسط طراحان نوین ایران بصورت کاملا اصولی و بدون ایراد ارائه شده است. ویژگی های بارز طراحان در ارائه کامل و بدون ایراد و همچنین بازه قیمت اقتصادی متناسب با هر کسب و کاری است. طراحان با شعار پوشش کامل خدمات توسعه کسب و کار و پشتیبانی های حرفه ای در زمینه طراحی سایت میتواند گزینه مناسب شما باشد. تیم حرفه ای و خلاق طراحان به شما این تضمین را میدهد تا تفکرات و نیازهای شما کامل و دقیقا پیاده سازی شود.

2.وبسیما

شرکت طراحی سایت وبسیما در سال ۱۳۹۱ تاسیس شده است. این شرکت با بهره‌گیری از تیمی خلاق و متخصص فعالیت‌ خود را به‌صوت بین‌المللی آغاز کرد و به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافت. وبسیما خود را یک آژانس خلاقیت معرفی می‌کند که با وجود عمر نه چندان زیادش موفق به کسب جایگاهی مناسب در فهرست ۱۰ شرکت برتر طراحی سایت در ایران شده است.

3.ایران سایت

ایران سایت یکی قدیمی‌ترین تیم طراحی سایت در ایران است. این شرکت در سال ۱۳۷۹ و همزمان با گوگل تاسیس شده است و عجیب نیست که یکی از اولین نام‌ها در فهرست ۱۰ شرکت برتر طراحی سایت ایران است. حوزه‌ی فعالیت ایران سایت بسیار گسترده است و می‌توانید در هر حوزه‌‌ای از طراحی سایت روی آن‌ها حساب کنید.

 

4.وب رمز

شرکت وب‌ رمز در سال ۱۳۸۱ و با هدف ارائه‌ی کیفیتی بین‌المللی وارد عرصه‌‌ی طراحی سایت و خدمات تخصصی وب شده است. این شرکت با ارائه‌ی خدماتی همچون سئو، طراحی پرتال، میزبانی سرور‌های مجازی و CMS اختصاصی جایگاه خود را در بین ۱۰ شرکت برتر طراحی سایت تثبیت کرده است. وب رمز به عنوان یکی از شرکت های شاخص در حوزه طراحی سایت شناخته میشود.

 

5.کاسپید

شرکت کاسپید با دو دهه تجربه در زمینه‌ی خدمات سایت، فعالیت خود را به‌صورت داخلی و بین‌المللی گسترش داده است. اگر برای طراحی سایت کاری خود به این شرکت مراجعه کنید، می‌توانید خدماتی از قبیل طراحی سایت، بهینه‌سازی وب‌سایت، طراحی اپلیکیشن موبایل و طراحی استارتاپ را نیز به کاسپید بسپارید.

6.نوین

شرک طراحی سایت نوین با بیش از ۱۰ سال سابقه در حوزه‌ی طراحی و بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها، یکی از برترین آژانس‌های طراحی سایت ایرانی است که می‌توانید برای بهبود عملکرد کسب‌وکار آنلاین خود از کمک متخصصین خلاق آن استفاده کنید.

 

7.وب وان

شرکت وب وان در سال ۱۳۸۷ و توسط یکی از نخبگان مهندسی نرم‌افزار کشور تاسیس شد. این شرکت با پشت سر گذاشتن پروژه‌های موفقیت آمیز جایگاه خود را در بین ۱۰ شرکت برتر طراحی سایت به دست آورد و امروزه با فریم وورک‌‌های اختصاصی و عملکرد خلاقانه و حرفه‌ای خود در زمینه‌ی طراحی سایت و سئو حرفی آماده‌ی خدمت‌رسانی به شماست.

 

8.وب 24

در سال ۱۳۸۸، شرکت وب ۲۴ با ایده‌ای خلاقانه در زمینه‌ی برنامه‌نویسی و طراحی وب‌سایت پا به عرصه‌ی وب و IT گذاشت. این شرکت با استفاده از تیمی متخصص و قبول انواع پروژه‌های مرتبط با طراحی و سئوی وب‌سایت‌ها در کنار شما خواهد بود و استفاده از دانش روز پروژه‌های شما را به اجرا در خواهد آورد.

 

9.آی وحید

آی وحید شرکتی قدیمی با متخصصین جوان و به روز است. این شرکت که در بین ۱۰ شرکت برتر طراحی سایت جاخوش کرده است با بهره‌گیری از جدیدترین متدهای طراحی و سئوی سایت تمامی نیازهای وب‌سایت کاری شما را برطرف خواهد کرد.

10. اطلس وب

 

اطلس وب فعالیت خود را در حوزه اینترنت و تجارت الکترونیک و فروش هاست آغاز نمود. با توجه به روند رو به رشد اینترنت در ایران و صنعت طراحی سایت در دنیا اطلس وب بر آن شد تا در حوزه های مختلف از طراحی وب سایت های استاتیک و داینامیک تا طراحی گرافیکی و لوگو و همچنین انیمیشن های تحت وب فعالیت خود را ادامه بدهد.

5/5 - (47 امتیاز)

2 دیدگاه دربارهٔ «شرکت طراحی سایت»

  1. پرهام پاکزاد

    سلام آیا شما شرکت طراحی سایت هستید؟ و اینکه تعرفه طراحی سایت رو لطفا اعلام کنید.

    1. درود بر شما و تشکر از توجه شما
      بلی، مجموعه طراحان به عنوان شرکت طراحی سایت فعالیت میکند.
      برای دریافت تعرفه و فاکتور طراحی سایت به لینک زیر مراجعه نمایید.
      https://designersiran.com/webdesign
      همچنین برای دریافت مشاوره با شماره تماس 02177067413 و یا 09212191792 تماس حاصل فرمایید. مشاوره در محل توسط کارشناسان طراحان انجام میشود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button