طراحی سایت شرکت‌های ساختمانی

درباره طراحی سایت برای شرکت‌های ساختمانی ( بخش دوم )

طراحی سایت برای شرکت‌های ساختمانی ( بخش دوم )

در مقاله قبلی در زمینه طراحی سایت برای شرکت‌های ساختمانی با هفت مورد مهم در این زمینه آشنا شدیم. اکنون به ادامه‌ی موارد می‌پردازیم و جنبه‌های دیگری از این موضوع را مورد بررسی و تحلیل قرار می‌دهیم. برای طراحی سایت در این زمینه و حوزه‌های مربوط به این موضوع، دانستن این موارد و نکات ضروری و مفید است.

  • ارتقاء و امنیت وبسایت شرکت ساختمانی

امنیت یک وبسایت یکی از حیاتی‌ترین و چالش‌برانگیزترین مسائل است. خصوصاً اگر اطلاعات مشتریان در آن ثبت شود و تیم فنی وبسایت به آن دسترسی داشته باشد. همچنین تراکنش‌های مالی در بسیاری از وبسایت‌ها ثبت می‌شود. میتوانید این اطلاعات را در SSL وبسایت خود دخیره کرده و از آنها استفاده نمائید. که در این صورت حتماً باید موارد امنیتی سایت خود را از طریق همکاری با تیمی مجرب، کاربلد و حرفه‌ای پوشش دهید. این مهم را می‌توانید در زمان طراحی وبسایت شرکت ساختمانی خود، با تیم فنی مجموعه‌ی طراحی و پشتیبانی مطرح نموده و از آنها بخواهید در این زمینه پیشنهادات لازم را به شما ارائه بدهند. برای ارتقاء امنیت وبسیات خود می‌توانید از گواهی امنیتی استفاده کنید. همچنین توجه داشته باشید که به روز نگه ‌داشتن نرم افزار وبسایت و همچنین افزونه‌های مورد استفاده در این مهم امری ضروری است.

تیم فنی مجموعه طراحان با ضمانت مباحث امنیتی و فنی، خیال کارفرمایان را از این بابت راحت نموده و پیشنهادات مناسبی برای موضوعات این چنینی در خلال قرارداد به کارفرمایان محترم ارائه می‌نماید. همچنین اگر خدمات تولید محتوا و سئو از مجموعه‌ی طراحان دریافت نمائید، تیم فنی مجموعه طراحان نوین پیشنهادات خود را در طول مدت قرارداد تحت عناونین مختلف با توجه به حوزه‌ی کاری مربوطه، جدا از طراحی سایت شرکت ساختمانی شما، به شما ارائه می‌دهد.

  • افزودن نمونه کارها و کارفرمایان موفق

یکی از موارد بسیار مهم در جذب اعتماد مشتری و کارفرمایان مختلف حوزه خدمات ساختمانی، ارائه‌ی نمونه کار و پروژه‌های انجام شده است. شواهدی که نشان دهنده‌ی پروژه‌های موفق شما باشد، اعتماد مشتری را بیشتر جلب کرده و شفافیت خدمات شما را بیشتر نمایان می‌کند. ذکر چند نکته در این رابطه می‌تواند بسیار مفید باشد.

  • حتماً در زمان طراحی وبسایت شرکت ساختمانی خود، بخشی را در صفحه‌ی اصلی به پروژه‌های انجام شده و نمونه کارها اختصاص دهید.
  • از عکس‌های با کیفیت برای پروژه‌های انجام شده‌ی خود استفاده نمائید. تصاویر با کیفیت، خدمات شما را آنطور که باید و شاید نشان داده و طبیعتاً مخاطب پسندتر است. نباید برای مشتری این تصور پیش بیاید که استفاده از عکس‌های بی کیفیت به دلیل پنهان کاری شما در مسائل فنی ظریف یک ساختمان است. ( اینها مواردی بوده که عیناً دیده شده است ). پس حتماً از عکس‌ها و تصاویر با کیفیت استفاده نمائید. در مقاله‌ای جداگانه به ویژگی‌های عکاسی ساختمانی بطور مفصل می‌پردازیم.
توجه
  • برای ارتقاء سطح کیفی سایت شرکت ساختمانی خود حتماً از محتواهای ویدئویی استفاده نمائید. از پروژه‌ای را دارید که خیلی به آن مطمئن بوده و آن را یک پروژه‌ی موفق و ناب می‌دانید، حتماً از آن محتوای ویدئویی در قالب تیزر معرفی پروژه تهیه نمائید. فراموش نکنید که در کنار محتوای عکس، محتوای ویدوئی جذاب یکی از مخطب پسندترین موارد محتوایی در حوزه خدمات ساختمانی است! در ادامه نیز مقاله‌ای در ارتباط با ویژگی‌های یک تیزر معرفی پروژه، حتماً در اخیارتان قرار می‌دهیم.
  • در زمان طراحی وبسایت شرکت ساختمانی خود از طراح بخواهید که بخش معرفی پروژه‌های انجام شده، که در صفحه‌ی اصلی است، را به صفحه‌ی مخصوص پروژه‌ها وصل کند. این کار به مخاطب این امکان را می‌دهد که دسترسی سریع به دیگر پروژه‌های شما داشته باشد. 
  • شما در واقع یک ویترین از خدمات خود را در صفحه‌ی اصلی به نمایش می‌گذارید.
  • حتماً بخشی را تحت عنوان پروژه‌های در حال اجرا در صفحه‌‌ی اصلی خود بگذارید. این مورد به پویایی و توانایی اجرایی شما اشاره دارد. مبحث کیفیت تصاویر را در ارتباط با پروژه‌های در حال اجرا نیز به شدت رعایت فرمائید. مخاطب دوست دارد که پشت صحنه‌ی کار و خدمات شما را به وضوح و شفاف ببیند.
  • اگر مدیرعامل و یا مجموعه‌ی شما دارای گواهینامه‌های فنی معتبری است، در زمان طراحی وبسایت آنها در صفحه‌ی اول نمایش دهید.
  • هر گونه شواهد و محتوای خاصی که مربوط به توانایی و تجربه‌ی شماست را، تحت قالب یک ویترین شیک در صفحه‌ی اصلی سایت خود نشان دهید.

توجه داشته باشد که موارد فوق می‌توانند بعنوان مستنداتی مبنی بر اثبات توانایی، دقت، نظم و خودباوری شما در حوزه‌ی فعالیتتان، مشتریان زیادی را برای شما جذب کنند. گروه فنی طراحان با توجه به حوزه‌ی تخصصی شما در زمینه خدمات ساختمانی، و با توجه به تحلیل رقبا، پیشنهادات مفید و حرفه‌ای را در قالب پروپوزال، قبل از فرایند طراحی وبسایت، به کارفرمایان محترم ارائه می‌دهد.

  • ارتباط با مشتری و کارفرما از طریق وبسایت

یکی موارد مهم برای یک وبسایت شرکت ساختمانی، وجود ابزاری برای ارتباط آنلاین با مشتریان است. وقتی مخاطبی وارد سایت شما می‌شود، باید بتواند هر سوالی دارد را آنلاین و بدون دغدغه بپرسد و سریعاً جواب دریافت نماید. این سرعت پاسخگویی خود می‌تواند نماینده‌ای از ارائه‌ی خدمات دیگر شما باشد. شما غیر مستقیم به مخاطب دارید این پیام را انتقال می‌دهید که همه‌ی جنبه‌های مجموعه‌ی شما در زمینه‌ی خدمت رسانی و پاسخگویی متعهد و منسجم هستند. خب طبیعتاً این مهم در جذب یک مخاطب و تبدیل آن به مشتری، بسیار تائیرگذار است.

در ذیل به برخی نکات مهم در زمینه ارتباط با مشتری از طریق وبسایت که در زمان طراحی سایت باید به آنها توجه شود، می‌پردازیم:
  • از بروزترین و مفیدترین ابزارهای چت آنلاین استفاده نمائید. ابزار و افزونه‌ای را انتخاب کنید که امتحان خود را در سایر وبسایت‌های معتبر پس داده باشد.
  • حتماً شخصی را در شرکت و یا مجموعه‌ی خود مسئول مستقیم پاسخگویی به مخاطبین آنلاینی که وارد سایت می‌شوند، کنید. از تیم فنی مجموعه‌ی طراحی سایت خود بخواهید که پرسنل مذکور را بطور دقیق آموزش دهند تا بازدهی مناسب‎تری داشته باشید.
  • از فرم‌های تماس که شامل اطلاعات مخاطبین است در بخش‌های پربازدید سایت، استفاده نمائید.
  • حتماً فردی را در شرکت مسئول رسیدگی، جمع‌آوری و دسته‌بندی اطلاعات مخاطبینی که مشخصات خود را در فرم‌های تماس ثبت کرده‌اند، بکنید.
  • یک برنامه‌ی مدون برای برقراری تماس با مشتریان و پیگیری اطلاعات ثبت شده داشته باشید.
  • حتماً کامنت‌هایی که در ذیل مقالات گذاشته می‌شود را با ادبیات زیبا، مناسب و فنی پاسخ دهید. شخصی را مسئول پاسخگویی به کامنت‌های مخاطبین کنید. این شخص می‌تواند همان مسئول پاسخگویی آنلاین باشد.
نکته
  • از تیم فنی طراحی سایت خود بخواهید پلنی را طراحی کند که بتوانید در زمانی خارج از ساعات اداری، همچنان توانایی دسترسی به سایت و پاسخگویی آنلاین را داشته باشید. این امکان میتواند بر روی موبایل شما فراهم شود.
  • بازخورد‌های مخاطبین خود را به دقت ارزیابی کنید و اگر نیاز به پیشنهاد فنی بود، حتماً واکنش‌های مخاطبین را با تیم تولید محتوا، سئو و پشتیبانی فنی سایت خود در میان بگذارید.
  • در فرایند طراحی سایت شرکت ساختمانی خود از دیگر ابزارها و افزونه‌های جدید که مرتبط با مفاهیم بازاریابی است، استفاده کنید.
جمع بندی

متاسفانه یکی از چالش‌هایی که امروزه در بسیاری از شرکت‌های ساختمانی با آن روبرو هستیم، عدم توانایی مجموعه در مدیریت مخاطبین آنلاین و ورودی‌های سایتشان است. تیم تولید محتوا و سئو با نگارش مقالات، لینک‌سازی و غیره زحمت می‌کشند که مخاطب را وارد سایت شما کنند. طبیعتاً شما باید خود را مسئول مدیریت این ورودی‌ها دانسته و نگذارید مخاطبی از دست شما خارج شود. از این رو حتماً از تلفیق روش‌های CRM با موضوعات فنی طراحی سایت، تولید محتوا و سئو، با مشورت تیم فنی استفاده کرده تا بازدهی بهتری داشته باشید. مجموعه طراحان با در نظر گرفتن مباحث مهم بازاریابی در حوزه‌ی فعالیت کارفرمایان گرامی، سعی بر آن دارد پیشنهادات مفید و سازنده‌ای را به ایشان در خلال فرایند خدمات، ارائه دهد.طراحی سایت شرکت‌های ساختمانی

4.9/5 - (47 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button