گروه طراحی سایت

درباره گروه طراحی سایت

گروه طراحی سایت طراحان

درباره گروه طراحی سایت طراحان تا به امروز همواره تمام تلاش خود را برای ارائه بالاترین کیفیت همراه با بهترین قیمت به مشتریان خود نموده است. ما بر این باور هستیم که تمامی کسب و کارهای آماده به شروع روند کاری خود در زمینه دیجیتال و نیازمند به طراحی سایت، بهترین راه برای بدست آوردن نیازهای دیجیتال خود را داشته باشند.

جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره 02177067413 تماس حاصل فرمایید.

مراحل طراحی سایت در طراحان

ما مرحله به مرحله روند کاری خود را برای شما شرح خواهیم داد و این شما هستید که تصمیم نهائی را خواهید گرفت.

1.مشاوره رایگان تلفنی/ حضوری

در مرحله اول مشاوره رایگان تلفنی یا حضوری برای شما در نظر گرفته شده است. کارشناسان ما پس از دریافت سبک کاری و نحوه کارکرد شما، نیازهایتان را بررسی و خواهند کرد و وبسایت مورد نیاز شما را پیشنهاد خواهند داد.

2. دریافت فاکتور آنلاین

در مرحله دوم شما فاکتور آنلاین را به صورت کاملا شفاف و بدون هیچگونه تغییر قیمت از وبسایت رسمی مجموعه طراحان به آدرس www.designersiran.com  دریافت خواهید کرد. این فاکتور قیمت تمام شده پروژه طراحی سایت شما و همچنین در مرحله بعد تبدیل به قرارداد خواهد شد.

3. عقد قرارداد گروه طراحی سایت طراحان

در این مرحله قرارداد رسمی فی مابین سفارش دهنده (شما) به عنوان کارفرما و مجری پروژه (طراحان) به عنوان پیمانکار منعقد خواهد شد. اگر شما در شهر تهران و یا مشهد حضور داشته باشید طی جلسه حضوری در دفتر طراحان و یا دفتر کاری شما همراه با کارشناسان در محل طراحان این قرارداد تحویل داده خواهد شد. اگر در شهری غیر از مشهد و تهران حضور دارید قرارداد بصورت اسکن شده ارسال و تصویر امضاء شما به قرارداد الحاق شده و اصل قرارداد برای شما بصورت پستی ارسال خواهد شد.

4.طراحی اولیه

در این مرحله طرح اولیه از پروژه طراحی سایت برای کارفرما ارسال خواهد شد. پس از تایید کارفرما پروژه طراحی سایت شروع خواهد شد. در صورتی که طرح اولیه نیاز به اصلاحات داشته باشد. ما تا جلب رضایت شما طراحی را ادامه خواهیم داد.

5.رونمایی از نسخه اولیه و رفع ایراد

مرحله پنجم زمان رونمایی از طرح اولیه آپلود شده و رفع ایرادات احتمالی است. در این مرحله کارفرما چگونگی انجام کار و پروژه خود را خواهد دید. نظرات خود را در قالب لیست اصلاحات ارسال میکند و تیم برنامه نویسی طراحان تمامی موارد را یک به یک اصلاح خواهد کرد.

6.اتمام پروژه و تحویل

مرحله ششم انتهای پروسه طراحی سایت شما خواهد بود در این مرحله وبسایت شما بصورت کامل و بدون ایراد مطابق با سلایق و نظرات شما تحویل داده خواهد شد.

7. آموزش مدیریت سایت رایگان

در انتها ویدئو آموزشی 2 ساعته اختصاصی از آموزش مدیریت سایت خدمت شما ارسال خواهد شد. ما در این ویدئوی آموزشی مدیریت صفر تا صد وبسایت را خدمت ما ارائه خواهیم داد. دقت داشته باشید که پنل اصلی مدیر سایت (ادمین) نیز ارائه خواهد شد.

8. شروع پشتیبانی فنی 6 ماهه رایگان

پس از ارائه ویدئوی آموزشی ظرف 24 ساعت پشتیبانی فنی 6 ماهه (گارانتی) وبسایت شما شروع خواهد شد. در این پشتیبانی تمامی موارد فنی اعم از ایرادات احتمالی در صفحات سایت، ارورهای احتمالی در وبسایت، ارورهای پلاگین های مورد استفاده، مشکلات مربوط به قالب و ساختار آن، رفع مشکلات مربوط به هاستینگ در صورت خرید مستقیم از طراحان، مشکلات مربوط به پایگاه داده و …. تماما توسط تیم طراحان رفع و بر طرف خواهد شد. پس از مدت 6 ماه نیز در صورت علاقه و نیاز شما مجددا به صورت 6 ماهه میتوانید در قراردادی جداگانه پشتیبانی فنی را دریافت نمایید.

جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره 02177067413 تماس حاصل فرمایید.

ویژگی گروه طراحی سایت طراحان

ویژگی های اصلی گروه طراحی سایت طراحان شامل مواردی همچون:

تجزیه و تحلیل صحیح نیازهای شما

ما با تجربه و تخصص کارشناسان حوزه طراحی سایت خود به تمامی نیازهای شما با دقت توجه میکنیم. پس از بررسی نیازهای شما از یک سایت پروسه طراحی سایت شما را آغاز کرده و این نتایج را برای شما شرح خواهیم داد. تمام تلاش تیم کارشناسی طراحان بر این است که شما با توجه به بودجه خود بتوانید به تمام نیازهای خود از یک سایت دست پیدا کنید.

زمانبندی تحویل پروژه

ما به شما به عنوان کارفرمای پروژه در زمان عقد قرارداد این تعهد را میدهیم که پروژه شما راس زمان اعلام شده در قرارداد کامل و بدون ایراد تحویل دهیم. بر همین اساس در قرارداد رسمی خود به عنوان پیمانکار پروژه طراحی سایت به ازای هر روز تاخیر در تحویل وبسایت معادل 10 درصد از قیمت کل پروژه طراحی سایت را جهت جریمه دیرکرد در نظر گرفته ایم.

طراحی گرافیکی منحصر بفرد

تیم طراحی گرافیک و گرافیست های مجموعه طراحان در زمان طراحی سایت شما بهترین گرافیک را مطابق با سلیقه و سبک کاری شما ارائه خواهند داد. در صورتی که مجموعه شما دارای برند بوک مشخص نباشد این برند بوک را ایجاد و برای شما ارائه خواهیم داد.

برنامه نویسی و پیاده سازی استاندارد

تمامی پروژه های پیاده سازی شده توسط طراحان تا به امروز بر اساس استانداردهای ارائه شده توسط گوگل و همچنین استفاده از قواعد ساختاری UI/UX اجرا شده اند. ما تجربه کاربران و مشکلات موجود در زمینه طراحی سایت را رفع کرده ایم و برای اجرای پروژه های شما از این تجربیات استفاده خواهیم کرد.

پشتیبانی فنی

پروژه های طراحی سایت در طراحان دارای 6 ماه گارانتی رایگان شامل پشتیبانی فنی خواهند شد. تمامی مشکلات ساختاری، ارور های احتمالی در زمان مدیریت سایت توسط تیم پشتیبانی طراحان رفع و دلیل ایجاد و نحوه ی رفع مشکل در گزارش مجزا به شما ارائه خواهد شد.

درباره گروه طراحی سایت طراحان

طراحان نوین ایران فعالیت خود را از سال 1396 به صورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ آغاز کرد، تمرکز اصلی طراحان بر کیفیت بالای خدمات، ارائه جدید ترین روش ها و استفاده از تکنولوژی های نوین برای توسعه کسب و کارهای مختلف با سلایق متفاوت بوده است.

طراحان شامل چندین دپارتمان در زمینه طراحی سایت، دیجیتال مارکتینگ، سوشال مدیا، عکاسی، تولید تیزر تبلیغاتی، موشن گرافیک و برنامه نویسی همراه با نیرو های متخصص و با تجربه انتخاب خوبی برای داشتن همراهی مطمئن جهت توسعه کسب و کار می باشد.

ما در طراحان قدم به قدم تا رسیدن به اهداف مشتریان با آن ها همراه هستیم، شما در این مجموعه در ابتدا از مشاوره های رایگان بهره مند خواهید شد و به بررسی اهداف و راه حل ها و مسیر رسیدن به آن می پردازیم تا تمامی مراحل شفاف باشند تا با آسودگی خاطر از طراحی سایت و تمامی خدمات مجموعه بهره مند شوید.

جهت بازدید از دسته بندی وبسایت های ارائه شده، تعرفه طراحی سایت و همچنین بازدید از نمونه پروژه های طراحان کلیک کنید.

5/5 - (46 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button