طراحی سایت پردیس

اهمیت طراحی سایت در پردیس

طراحی سایت پردیس

برای شرکت‌ها و کسب و کار‌های فعال در شهر پردیس طراحی سایت پردیس گزینه مناسبی جهت توسعه و برندسازی شما خواهد بود. پردیس به عنوان یکی از شهرهای استان تهران شامل مکان‌های تفریحی و مراکز تجاری متعدد است. با بررسی شهر پردیس به رستوران‌ها ، کافه‌ها، پاساژها، معاملات املاک و همچنین دفتر شرکت‌های متعددی روبرو خواهیم شد. اما طراحی سایت حرفه‌ای برای کسب و کار‌های فعال در این منطقه یکی از موارد واجب و تاثیرگذار در روند برندسازی و نمایش حرفه‌ای‌تر آنها خواهد بود. طراحی سایت پردیس با توجه به شرایط اقتصادی و مهم بودن این منطقه در استان تهران میتواند بسیار مفید باشد.

کسب و کارهای فعال نیازمند طراحی سایت پردیس

 شهر جدید پردیس در شرق استان تهران واقع شده است. وجود مراكز صنعتی در محدوده شرق استان تهران، زمينه فعاليت مناسبی را برای توليد فراهم آورده است. هم‌اكنون تعدادی از شركت‌هايی كه پايه فعاليت آن‌ها را تحقيق و توسعه تشكيل می‌دهد، مراكز تحقيقاتی خود را در پارک فناوری پرديس مستقر نموده‌اند، ليكن توليد محصولات خود را در مناطق و شهرک‌های صنعتی اطراف كه فاصله نزديكی تا پارک علم و فناوری دارند به انجام می‌رسانند. پارک علم و فناوری پردیس به عنوان یکی از مراکز تجمع شرکت‌های نوپا و عظیم در شهر پردیس عامل محرک اقتصادی در منطقه شرق استان تهران شناخته میشود.

  تعدادی از اين مراكز و شهرک‌ها بدين قرار می‌باشند:

  • منطقه صنعتی سياه‌سنگ
  • منطقه صنعتی كمرد
  • منطقه صنعتی خرمدشت
  • شهرک صنعتی دماوند
  • شهرک صنعتی فیروزکوه

جهت دریافت مشاوره و سفارش طراحی سایت پردیس با شماره 09212191792 تماس حاصل فرمایید.

شاید برای شما این پرسش مطرح شود که طراحی سایت چگونه به روند پیشرفت کسب وکار شما کمک خواهد کرد؟ تا انتهای مقاله همراه طراحان باشید.

تعرفه طراحی سایت

طراحی سایت شرکتی

شروع قیمت از

5.000.000 تومان

دفتر کاری مجازی خود را افتتاح کنید.

طراحی سایت فروشگاهی

شروع قیمت از

7.000.000 تومان

مناسب برای فروش آنلاین محصول

طراحی سایت چند منظوره

شروع قیمت از

9.000.000 تومان

میان رقبا حرفه ای ترین خواهید بود.

طراحی سایت در پردیس چه کمکی به کسب و کار ما خواهد کرد؟

برای پاسخ به این پرسش اول میخواهیم مفهوم طراحی سایت و تاثیرات طراحی سایت در پردیس را بررسی کنیم. دلیل آنکه هر شرکت یا کسب و کاری نیاز به طراحی سایت دارد چیست؟ این پرسش را از دو منظر میتوان بررسی کرد. اگر شما صاحب یک شرکت یا کسبه در منطقه پردیس هستید، با استفاده از یک وبسایت میتوانید به مشتریان و مخاطبان خود نزدیکتر شوید. مشتریان شما به صورت 24 ساعته شبانه‌روز به شما دسترسی خواهند داشت. برهمین اساس تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق وبسایت شما دریافت خواهند کرد. در صورتی که سایت شما دارای درگاه پرداخت بانکی یا دسته‌بندی سایت شما در دسته‌ی سایت‌های فروشگاهی و یا چند منظوره باشد. مشتریان شما در تمام ساعات میتوانند از شما خرید کنند. پس در همین تعریف ابتدایی تفاوت یک سایت کارامد از یک وبسایت بدون کاربرد مشخص خواهد شد.

اینکه محتویات سایت شما مورد استفاده کاربران باشد و اطلاعات کافی در وبسایت شما موجود باشد، تماما بر اساس استراتژی و تفکرات مجموعه‌ی شما خواهد بود. پس کاربرد اول طراحی سایت پردیس تعامل دائمی با کاربران و مشتریان است.

طراحی سایت پردیس

برای بررسی کاربرد طراحی سایت پردیس از منظر دوم میوانیم این مورد را اینگونه بررسی کنیم که قشر جوان و متفکر جامعه دارای ایده‌هایی جدید و نوپا هستند. این واژه در کسب و کار به استارتاپ اطلاق میشود. شما ایده‌هایی برای راه‌اندازی یک کسب و کار دارید. برای اجرای این ایده‌ها بصورت سنتی نیازمند دفتر کاری و یا یک واحد صنفی (مغازه) هستید. با توجه به شرایط اقتصادی تجهیز یک دفتر کاری و درست نمودن آن هزینه‌های بسیار بالایی دارد. با مکان فیزیکی دفتر کاری پروسه برندسازی و تبلیغات شروع خواهد شد. برای تبلیغات کسب و کار خود نیازمند وبسایت و تولید محتوا هستید.

تبلیغات هزینه‌های متفاوتی دارد. اما به سادگی با یک وبسایت میتوانید برندسازی و تبلیغات خود را شروع کرده و صورت آنلاین نسخه دیجیتال کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید. طبعا در صورت نیاز به فعالیت فیزیکی. پس از بدست آوردن موفقیت‌های اولیه بر روی کسب و کار دیجیتال. خود اقدام به دریافت دفتر کاری و یا مغازه خواهید نمود. پس در هر دو حالت شما نیازمند یک وبسایت حرفه‌ای خواهید بود.

انواع دسته بندی طراحی سایت پردیس

برای تعریف بهتر از یک وبسایت باید تعریف درست و دقیقی درباره طراحی سایت پردیس داشته باشیم. که وبسایت به عنوان دفتر کاری و یا مغازه مجازی شما کاربرد خواهد داشت.

در کل میتوان وبسایت‌ را با توجه به کاربرد متفاوت آن به سه دسته تقسیم‌بندی نمود.

1- وبسایت‌‌ شرکتی جهت تعامل بیشتر با مشتریان و اعلام خدمات و سرویس‌های قابل ارائه توسط شما.

2- سایت‌های فروشگاهی جهت فروش مستقیم محصولات به مشتریان بازار هدف.

3- وبسایت‌ چند منظوره مناسب کسب و کارهایی که فروش محصولات و خدمات را در بر میگیرند.

با بررسی کسب و کارهای فعال در رابطه با طراحی سایت پردیس به این نتیجه دست پیدا میکنیم که بسیاری از کسب و کارهای فعال وبسایت ندارند و همچنان بصورت سنتی به فعالیت خود ادامه میدهند. این مشکل در منطقه پردیس. لزوم بدست آوردن یک وبسایت. کارامد و متناسب با تکنولوژی‌های به‌روز را چندین برابر میکند.

جهت دریافت مشاوره و سفارش طراحی سایت پردیس با شماره 02177067413 تماس حاصل فرمایید.

برای موفقیت کسب و کار شما در زمینه دیجیتال وبسایت شما نیازمند یک سری موارد جهت مراقبت، افزایش بازدید مشتریان جدید و همچنین به‌روزرسانی دارد. جهت افزایش اطلاعات شما موارد مرتبط با این موارد را خدمت شما شرح خواهیم داد تا با دید بهتر و جامع‌تری نسبت به فعالیت خود استراتژی بدست آورید.

سئو سایت

 طراحی سایت بدون ورود کاربر به تنهایی کاربرد بالایی نخواهد داشت. کاربران ما باید بصورت هدفمند به وبسایت ما هدایت شوند. اگر وبسایت خود را به عنوان یک دفتر کاری یا مغازه آنلاین در نظر بگیرید. برای دیده شدن واحد صنفی خود در ضورتی که دفتر کاری و یا مغازه فعال داشته باشید و دیده شدن آن توسط مشتریان اقداماتی مانند نصب تابلو و بنر را انجام میدهید. برای دیده شدن وبسایت خود نیز باید فعالیت‌هایی انجام دهید تا کسب و کار دیجیتال شما نیز دیده شود. اگر به این موضوع کمی عمیق‌تر فکر کنیم، به این نتیجه خواهیم رسید که اقدامات دیده شدن کسب و کار فیزیکی نهایتا به این نتیجه خواهد رسید که متقاضیان خدمات و محصولات ما به مکان ما مراجعه خواهند کرد. در رابطه با سئو نیز دقیقا همین روند صدق میکند.

تفاوت سئو در این مسئله است که مشتریان شما در سراسر دنیا قرار دارند. در صورتی که بخواهید میتوانید با استفاده از سئو محلی مشتریان محلی را به وبسایت خود هدایت کنید. جذابیت سئو در این مسئله است که شما به سادگی میتوانید به بازار هدف خود دسترسی داشته باشید.

پشتیبانی فنی

هر وبسایت کاربردی و حرفه‌ای نیازمند پشتیبانی فنی خواهد بود. پشتیبانی فنی به معنای به‌روزرسانی مداورم وبسایت شما و همچنین رفع ایرادات احتمالی سایت شما است. در واقع میتوان گفت وبسایت مانند یک سری فرمول ریاضی عمل میکند. درصورتی که یک فرمول ریاضی درست عمل کند، تا انتها عملکرد صحیح و درست خواهد بود. در صورتی که تغییری در فرمول ریاضی بوجود آوریم. امکان بروز مشکل نیز بالا خواهد رفت. وظیفه پشتیبانی فنی رفع ایرادات احتمالی در صورت انجام تغییرات است. مجموعه طراحان پس از پیاده‌سازی و تحویل کامل وبسایت شما در وضعیت سلامت کامل، 6 ماه پشتیبانی فنی (گارانتی) را بصورت رایگان ارائه خواهد کرد. پس از اتمام دوره پشتیبانی فنی مبلغ تمدید معادل 25% هزینه طراحی سایت بصورت ماهانه برآورد خواهد شد.

تبلیغات وبسایت

در رابطه با تبلیغات وبسایت موارد بسیار زیادی در دسترس هستند. بازاریابی دیجیتال وبسایت شامل: تبلیغات کلیکی گوگل، تبلیغات بنری گوگل، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های تبلیغاتی مانند: دیوار است. یکی از مهمترین موارد تبلیغاتی مربوط به وبسایت تبلیغات بصورت رپورتاژ آگهی و بک‌لینک است. رپورتاژ آگهی به معنای آن است که یک وبسایت خبری در زمینه کسب و کار شما مقالاتی را جهت تایید کسب و کار شما منتشر خواهد کرد. وبسایت‌های خبری حرفه‌ای دارای بازدید‌های میلیونی در روز هستند. در ضمن با کمی صرف کردن وقت خود میتوانید به وبسایت‌های دیگر در زمینه کاری خود که بازدید بالاتری دارند، بنر‌های تبلیغاتی ارسال کرده و از کاربران آنلان آنها نیز استفاده کنید.

ویژگی‌های طراحی سایت در طراحان نوین ایران

در رابطه با وبژگی‌های شاخص طراحان در زمینه طراحی سایت پردیس میتوان به مواردی همچون عقد قرارداد رسمی، پشتیبانی 6 ماهه، آموزش مدیریت سایت ویدئویی کامل، دسترسی دائمی شما به سورس وبسایت اشاره کرد. ما در طراحان برای بدست آوردن نیازمندیهای شما که در ذهن دارید تمام تلاش خود را خواهیم کرد. در زیر به برخی از ویژگی‌ها و مواردی که در طراحان به آنها اهمیت میدهیم مطرح شده است.ش

1- هدف گذاری از طراحی سایت

برای بدست آوردن یک وبسایت ابتدا باید هدف‌گذاری دقیق از آنچه میخواهیم در انتهای کار بدست بیاید داریم. اینکه به عنوان کارفرما از یک وبسایت چه توقعاتی دارید. در بسیاری از موارد دیده شده است که پس از اجرای پروژه طراحی سایت بدلیل عدم شناسایی اهداف از بدست آوردن یک سایت پروژه طراحی وبسایت با شکست مواجه شده است. در بسیاری از موارد مربوط به طراحی سایت به آنچه در فکر خود داشته‌ایم دست پیدا نکردیم. پس در گام اول هدف خود از یک سایت کارآمد را شناسایی کنید. ما در طراحان به شما در روند شناسایی اهداف و چگونگی دستیابی به آنها کمک خواهیم کرد و گام به گام در این روند همراه شما خواهیم بود.

2- تعیین بازار هدف و استراتژی طراحی وبسایت

در گام دوم باید بازار هدف و مخاطبان خود را تشخیص دهیم. به این موضوع کاملا آگاه هستیم که یک وبسایت میتواند در زمینه‌های متفاوتی فعالیت کند. برای درک ساده‌تر این موضوع 2 مدل از کسب و کار را برای شما مثال میزنیم. وبسایت‌هایی در زمینه‌های انتشار موسیقی و وبسایت دیگر در زمینه معرفی خدمات ساختمانی و شرکت فنی و مهندسی را در نظر بگیرید. بازار هدف وبسایت انتشار موسیقی تمام جامعه و افراد علاقمند به موسیقی هستند. پس قاعدتا درآمد این وبسایت پس از رشد و شناسایی توسط مخاطبان از طریق جذب موزیسین‌ها و دریافت وجه در قبال انتشار موسیقی و همچنین ارائه بنر‌های تبلیغاتی مجموعه‌های مختلف در وبسایت خواهد بود.

 پس بازار هدف وبسایت موسیقی تمام جامعه است. در وبسایت دوم در زمینه خدمات ساختمانی و شرکت فنی مهندسی بازار هدف از کل جامعه به افرادی محدود میشود که الزاما دارای یک ملک جهت بازسازی و یا دکوراسیون باشد.

در این صورت ما کودکان و نوجوانان و همچنین افرادی که تصمیم‌گیرنده نهایی در زمینه دکوراسیون و بازسازی یک ملک نیستند را در بازار هدف خود نداریم.

سبک طراحی سایت پردیس در این حالت کاملا متفاوت از یک وبسایت با زمینه انتشار موسیقی خواهد بود. پس به عنوان مدیر یک کسب و کار بازار هدف خود را به مجموعه طراحی سایت خود اعلام کنید تا وبسایت شما دقیقا متناسب با بازار هدف طراحی شود.

3- الزامات و نیازهای کارفرما

به عنوان کارفرما در یک پروژه طراحی سایت نیازهای خود و الزاماتی که در نظر دارید را به مجموعه طراحی سایت منتقل کنید. انتقال نیازهای شما هرچه دقیق‌تر و با ظرافت بیشتری باشد به مجموعه طراحی سایت طراحان در اجرای آنچه در ذهن دارید بیشتر کمک خواهد کرد. نیازهای شما از یک وبسایت اغلب موارد نیازهای عمومی یک مجموعه خواهد بود. در اینصورت مجموعه طراحی سایت طراحان نیازهای شما را به سادگی پیاده‌سازی خواهد کرد. در برخی از موارد نیازهای شما موارد خاصی را شامل میشود. برای مثال: داشتن یک محاسبه‌گر خاص و یا امکان ارائه خدمات خاص پیرو خرید اینترنتی کاربران.

4- برآورد هزینه اجرایی طراحی سایت پردیس

درباره برآورد هزینه بسیاری از مجموعه‌ها تعرفه‌های خود را از کارفرما پنهان میکنند. دلیل این رفتار کاملا مشخص است. مجموعه‌های طراحی سایت پس از بررسی پروژه شما به توجه به توان مالی شما هزینه‌های بالاتری نسبت به تعرفه‌ی خود ارائه میدهند. در طراحان نوین ایران برای اولین بار در کشور تعرفه‌های طراحی سایت بصورت کاملا عمومی و آنلاین در دسترس کارفرما قرار گرفته است. شما با استفاده از سیستم صدور فاکتور و تعرفه‌های مندرج با ویژگی‌ها و قابلیت‌های متفاوت متناسب با نیاز‌های خود اقدام به صدور فاکتور خواهید کرد. شفاف‌سازی مالی و برآورد هزینه کاملا شفاف و در دسترس شما خواهد بود. برای آسودگی خاطر شما و همچنین تعهد طراحان به انجام پروژه قرارداد رسمی پس از صدور فاکتور منعقد میگردد.

5- مشاوره و کارشناسی تخصصی

برای داشتن یک وبسایت نیاز به تخصص و دانش مربوط به حوزه فناوری اطلاعات داریم. ما در طراحان به شما حق میدهیم که در رابطه با دنیای دیجیتال و طراحی سایت اطلاعات تخصصی نداشته باشید. بنابراین مجموعه طراحان با استفاده از دانش کارشناسان و مشاوران عالی‌رتبه خود در زمینه دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت و تولید محتوا در خدمت شما خواهد بود. ما به شما بهترین مشاوره و کارشناسی را ارائه خواهیم داد. به عنوان یک کارفرما و مدیر مجموعه به شما این تعهد را خواهیم داد که اطلاعات منتقل شده توسط کارشناسان ما بدون هیچگونه چشم داشت مالی باشد. مشاوره در مجموعه طراحان نوین ایران کاملا رایگان خواهد بود.

6- پیاده سازی تخصصی و حرفه‌ای

در رابطه با پیاده‌سازی پروژه‌های طراحی سایت شما، تمامی وبسایت‌های طراحی شده توسط طراحان نوین ایران بصورت کاملا اختصاصی و حرفه‌ای است. ما مواردی همچون UI/UX ، ریسپانسیو بودن وبسایت، ارائه پنل داشبورد اصلی مدیریت وبسایت و موارد اینچنین را به شما ارائه خواهیم کرد. پس برای طراحی سایت خود هیچ دغدغه‌ای نخواهید داشت.

نکات مهم در رابطه با طراحی سایت پردیس

در بسیاری از موارد و مشاوره با مجموعه‌های متفاوت نکاتی در رابطه با طراحی سایت توسط کارفرمایان مطرح شد.  برهمین اساس مجموعه طراحان تصمیم گرفته است تا موارد خلاف قوانین و انسانیت اجرا شده توسط سایر مجموعه‌ها را در این مقاله خدمت شما ارائه دهد تا شما آگاهانه‌تر تصمیم بگیرید.

1- هزینه طراحی سایت یک باره است.

در برخی از موارد دیده شده است که فرد یا مجموعه بعد از گذشت یک سال اقدام به دریافت هزینه تمدید وبسایت میکنند. این مورد در اصل وجود خارجی ندارد. هزینه‌های طراحی سایت یکباره و برای یک بار پرداخت میشود. پس از اتمام طراحی سایت هزینه تمدید وبسایت وجود خارجی ندارد. هزینه‌های اینچنین با عنوان تمدید وبسایت بالغ بر 80% هزینه طراحی توسط افراد سودجو عنوان میشود و متاسفانه بسیاری از کارفرمایان به علت عدم آگاهی اقدام به پرداخت این هزینه‌ها میکنند.

2- دامنه و هاست باید بنام کارفرما باشد.

درباره دامنه (URL) و هاست (فضای بارگذاری وبسایت) در مقالات دیگر توضیحات کاملی ارائه شده است. دامنه و هاست باید بنام صاحب پروژه و مالک اصلی وبسایت باشد. در بسیاری از موارد دیده شده است که دامنه و هاست یک وبسایت بنام فرد دیگر و یا فرد طراح سایت ثبت میشود. شاید در نگاه اول مشکلی پیش نیاید اما در بلند مدت جهت تمدید دامنه و هاست مشکلات مالی و در صورت سودجویی فرد باعث از بین رفتن سایت شما خواهد شد. در صورتی که باید دامنه و هاست بنام کارفرما تهیه شود. برای دریافت دامنه و هاست بنام کارفرما کافی است تا با استفاده از کد‌ملی و شماره تلفن همراه، آدرس پستی و کدپستی اقدام به دریافت دامنه و هاست کنید. مجموعه طراحان تمامی دامنه‌ها و هاست‌های ارائه شده را بنام کارفرما و بر روی کد‌ملی و شماره تلفن همراه شما ثبت خواهد کرد.

3- هزینه دامنه و هاست سالانه است.

در رابطه با هزینه مربوط به دامنه و هاست باید این مورد را بدانید که در بسیاری از موارد خرید دامنه و هاست طراح سایت مبلغ مربوط به دامنه و هاست را بالاتر اعلام میکند. که هزینه‌های مربوطه را بصورت 5 ساله و یا 10 ساله از کارفرما دریافت میکنند. این مورد را باید در نظر بگیرید که دامنه‌های بین‌المللی مانند com,net,org و غیره به هیچ عنوان بالاتر از یک سال قابلیت رزرو و تمدید ندارند. دامنه‌های ir نیز در برخی از موارد نهایتا پنج تا ده ساله خواهند بود. در رابطه با هاستینگ هم بدلیل متغییر بودن موارد مرتبط با زیرساخت‌های مورد نیاز در بسیاری از موارد 1 ساله و در صورت استفاده از سیستم‌های ابری 2 ساله قابلیت تمدید و رزرو دارند.

در صورتی که طراح سایت  درخواست وجه بالاتر برای سال‌های بیشتر را داشت. بدانید که کار آن فرد مشکل دارد.

4- درگاه‌پرداخت باید بنام کارفرما باشد.

در مورد درگاه پرداخت در برخی از موارد دیده شده که حساب اصلی وبسایت به حساب طراح سایت متصل شده است. در این موارد تمامی تراکنش‌های یک وبسایت به حساب طراح منتقل خواهد شد. این کار خلاف بسیار بزرگ و پیگیری قضائی در بر خواهد داشت. تمامی تراکنش‌های مالی در یک وبسایت باید بنام صاحب دامنه و کارفرمای پروژه باشد. طراح سایت نمیتواند تراکنش‌ها را به حساب خود منتقل کند و درصد فروش بابت طراحی از حساب شما را کسر کند. این اتفاق خلاف اغلب در زمینه سایت‌های فعال در حوزه پوشاک اتفاق می‌افتد.

5- روش پیاده‌سازی و تکنولوژی

در زمینه پیاده‌سازی وبسایت و طراحی سایت، تکنولوژی‌های مورد استفاده باید مشخص باشد. اینکه طراح سایت از چه زبان برنامه‌نویسی استفاده میکند تا سایت شما را منتشر کند. میتواند موردی باشد که اغلب افراد به علت نداشتن دانش کافی از آن سر در نمی‌آورند. زبان‌های برنامه‌نویسی و تکنولوژی‌های مورد استفاده در طراحی سایت شامل: PHP,LARAVEL,ASP,JAVA و غیره هستند. اینکه وبسایت شما به چه زبانی نوشته میشود در قیمت تاثیرگذار خواهد بود.

6- سیستم مدیریت محتوا CMS در طراحی سایت

در زمان تحویل وبسایت این مورد را حتما درخواست کنید که وبسایت شما در کدام دسته بندی قرار میگیرد. در دید کلی وبسایت‌ها بصورت استاتیک و داینامیک طراحی میشوند. طراحی سایت استاتیک به معنای ایستا بودن صفحات شما خواهد بود. در صورت استاتیک بودن وبسایت شما بدون دانش برنامه نویسی HTML,CSS قادر نخواهید بود در صفحات وبسایت خود تغییراتی ایجاد کنید. سایت‌های استاتیک عملا بدون به‌روزرسانی توسط شما خواهند بود. پس قاعدتا ارزش مادی بالایی نخواهند داشت.

وبسایت‌های داینامیک به معنای سایت‌هایی است که در آینده میتوانید موارد دیداری و تصویری و صفحات وبسایت را تغییر دهید. در صورت داینامیک بودن وبسایت شما نیاز به یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) خواهید داشت. معروف‌ترین و محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا در حال حاضر وردپرس است. در زمان طراحی از مجموعه طراحی سایت خود این مورد را درخواست کنید.

درباره طراحان نوین ایران

طراحان نوین ایران فعالیت خود را از سال 1396 به صورت تخصصی در زمینه طراحی وب‌سایت، تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ آغاز کرد، تمرکز اصلی طراحان بر کیفیت بالای خدمات، ارائه جدید‌ترین روش‌ها و استفاده از تکنولوژی‌های نوین برای توسعه کسب و کارهای مختلف با سلایق متفاوت بوده است.

طراحان شامل چندین دپارتمان در زمینه طراحی سایت، دیجیتال مارکتینگ، سوشال مدیا، عکاسی، تولید تیزر تبلیغاتی، موشن گرافیک و برنامه نویسی همراه با نیرو‌های متخصص و با تجربه انتخاب خوبی برای داشتن همراهی مطمئن جهت توسعه کسب و کار می‌باشد.

مجموعه طراحان در زمینه طراحی سایت از صفر تا صد همراه شما خواهد بود. شما در این مجموعه در ابتدا از مشاوره‌های رایگان بهره‌مند خواهید شد. مجموعه طراحان پس از بررسی و تجزیه و تحلیل سبک کاری شما بهترین پیشنهاد توسعه کسب و کار را ارائه میدهد. تا تمامی مراحل شفاف باشند تا با آسودگی خاطر از طراحی سایت و تمامی خدمات مجموعه بهره‌مند شوید.

نتیجه گیری

برای طراحی سایت پردیس تهران جهت پیشرفت و توسعه کار خود به مجموعه‌های معتبر که دارای پشتیبانی و پاسخگویی دائمی هستند اعتماد کنید. جهت دریافت بهترین سایت مطابق با آنچه نیاز دارید، قبل از شروع پروژه بازار هدف خود را شناسایی کنید و با تیم طراح خود نیازها و قابلیت‌های مورد نیاز را مطرح کنید. نکات مهم از قبیل درگاه‌پرداخت، دامنه و هاست و هزینه‌های تمدید را چک کنید. قبل از اقدام به انتخاب پیمانکار تمامی موارد مربوط به نمونه کارها را بررسی و حتما با مجموعه‌ای وارد پروژه شوید که به شما تعهد و قرارداد رسمی ارائه میدهد.

در صورت علاقه به کسب مشاوره و سفارش طراحی سایت با شماره 02177067413 تماس حاصل فرمایید.

 

5/5 - (47 امتیاز)

4 دیدگاه دربارهٔ «طراحی سایت پردیس»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button