طراحی سایت وردپرس

درباره طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت وردپرس

طراحان یکی از مجموعه های فعال در زمینه طراحی سایت وردپرس بصورت کاملا حرفه ای است. مجموعه طراحان از سال 1396 تا به امروز در زمینه طراحی وبسایت وردپرس با قدرت و تمام توان، وبسایت‌های حرفه‌ای در زمینه‌های متفاوت با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس ارائه کرده است. طراحی سایت‌های فروشگاهی و شرکت‌های مختلف با زمینه‌های کاری متفاوت باعث شده است تا طراحان به ارائه پروژه‌های اختصاصی در این زمینه دست پیدا کند.

طراحان دارای سیستم پشتیبانی شبانه روزی برای وبسایت‌های شما است. مشاوران و کارشناسان طراحان نوین ایران در زمینه ارائه راهکار جهت پیاده سازی آنچه در ذهن شماست پاسخگوی شما خواهند بود. قالب‌های استفاده شده در تمامی سایت‌های ارائه شده توسط طراحان بصورت کاملا اختصاصی و دارای گرافیک‌های حرفه‌ای است. ما با استفاده از تجربه و دانش تیم برنامه نویسی و گرافیک خود در خلق یک پایگاه اینترنتی ماندگار و منحصر بفرد تلاش می‌کنیم.

طراحی سایت وردپرس چیست؟

برای آشنایی با وردپرس باید ابتدا مفهوم آن را بدانیم. وردپرس بطور خلاصه یک سیسم مدیریت محتوا (CMS) است. سیستم مدیریت محتوا برای سایت‌های داینامیک اهمیت بسیار بالایی دارد. وبسایت شما باید قابلیت تغییر و تحول داشته باشد. شما با استفاده از سیستم مدیریت محتوا میتوانید تمامی اجزاء یک وبسایت را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید. به همین ترتیب میتوان این سیستم را با استفاده از زبان‌های برنامه نویسی متفاوت پیاده سازی کرد. 

جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره 02177067413 تماس حاصل فرمایید.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان در کنار جوملا و دروپال است. پس در زمان پیاده سازی پروژه طراحی سایت شما این مورد میتواند در هزینه‌ها بسیار مقرون به صرفه باشد. در صورتی که اگر بخواهیم همین سیستم مدیریت محتوا را با استفاده از زبان برنامه نویسی دیگری پیاده سازی کنیم باید هزینه‌های بسیار بالایی برای بدست آوردن آن بپردازیم.

چرا وردپرس؟

 وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز (OPEN SOURCE) است. واژه متن باز یعنی هر برنامه نویس مسلط به آن میتواند در ساختار وردپرس تغییر ایجاد کند. یکی از موارد مهم در زمینه طراحی سایت توسعه آن است. توسعه یک وبسایت توسط توسعه دهنده (DEVELOPER) انجام میشود. فرض میکنیم که برای توسعه یک وبسایت با رایزنی و گفتگو با شرکت‌های مختلف میتوانیم نهایتا 2 الی 3 توسعه دهنده بیابیم. در صورتی که وردپرس در هر زمان دارای میلیون‌ها توسعه دهنده است. این توسعه دهنده‌ گان در سراسر دنیا در حال تلاش و فعالیت هستند. 

در انتها نیز تمامی موارد مربوط به توسعه وردپرس با یک کلیک به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد. مهمترین عامل موفقیت و انتخاب وردپرس در میان کسب و کارهای متفاوت همین مورد است. موارد دیگری که وردپرس را برای صاحبین مشاغل مورد علاقه‌تر میکند. در دسترس بودن پلاگین‌های رایگان آن است. بیشتر نیازهای یک کسب و کار بصورت رایگان در اختیار آن است. کافی است تا تسلط کافی بر PHP داشته باشیم. در این صورت به سادگی میتوانیم نیازهای خودمان از یک وبسایت حرفه ای را بر طرف کنیم.

تعرفه طراحی سایت

طراحی سایت شرکتی

شروع قیمت از

9.000.000 تومان

دفتر کاری مجازی خود را افتتاح کنید.

طراحی سایت فروشگاهی

شروع قیمت از

12.000.000 تومان

مناسب برای فروش آنلاین محصول

طراحی سایت چند منظوره

شروع قیمت از

13.500.000 تومان

میان رقبا حرفه ای ترین خواهید بود.

ویژگی‌های طراحی سایت وردپرس

از ویژگی‌های منحصر بفرد وردپرس میتوان به امنیت بالا، آموزش ساده مدیریت سایت، توسعه پذیر بودن، ریسپانسیو بودن و سئو پذیر بودن و موارد بسیار زیاد دیگر اشاره کرد. وردپرس یکی از قدرتمند ترین پلتفرم‌های طراحی سایت است که با استفاده از آن میتوان هر آنچه در ذهن شما به عنوان یک مدیر کسب و کار وجود دارد پیاده سازی شود. در باور بسیاری از افراد وردپرس دارای محدودیت‌هایی است و از نظر امنیت وبسایت پلتفرم قابل اعتمادی نخواهد بود. این باور کاملا غلط و از نظر تیم کارشناسان طراحان توسط افرادی به وجود آمده است که به زبان‌های برنامه نویسی دیگری تسلط دارند.

طراحی سایت با وردپرس
طراحی سایت با وردپرس

هزینه توسعه و پشتیبانی پایین

در رابطه با توسعه یک وبسایت وردپرسی شما نیازمند مجموعه‌ای هستید که برنامه نویسان مسلط به PHP دارند. برای آشنایی بیشتر با این توضیحات باید این مورد را بدانید که در سراسر دنیا بیشترین برنامه نویسان وب در دسته PHP قرار دارند. طبعا زبان‌های دیگر مانند: LARAVEL،ASP،PYTHON و غیره دارای سهم کمتری در دسته برنامه نویسان هستند. خوب میدانیم که هر آنچه افراد کمتری تسلط کافی بر زبان خاصی داشته باشند. هزینه‌های بیشتری دریافت میکنند. در کلامی ساده تر به علت وجود برنامه نویسان مسلط بیشتر در زبان PHP قاعدتا هزینه توسعه و پشتیبانی از یک وبسایت وردپرس بسیار پایین تر از سایر زبان‌های برنامه نویسی است.

ما در مجموعه طراحان به هر کسب و کاری چه در زمینه وزارت خانه‌های دولتی و چه در زمینه کارها و شرکت‌های کوچکتر باشند. وردپرس را پیشنهاد میدهیم.

تفاوت خدمات قابل ارائه در طراحی سایت وردپرس

قطعا شما که در حال مطالعه این مقاله هستید در رابطه با پیاده سازی سایت خود با استفاده از وردپرس به وبسایت‌های متفاوت مراجعه کرده‌اید. شاید برای شما این پرسش مطرح شود که چرا در زمینه طراحی وبسایت با وردپرس قیمت‌های ارائه خدمات بسیار متفاوت و بازه قیمت ارائه خدمات بسیار بالا است؟

قیمت طراحی سایت وردپرس

در پاسخ به شما باید بگوییم که خدمات قابل ارائه در زمینه طراحی سایت وردپرس بسیار متفاوت است. موارد تاثیرگذار در زمینه طراحی وبسایت با وردپرس میتواند شامل:

قالب مورد استفاده

یکی از تاثیرگذارترین موارد مربوط به قیمت طراحی سایت وردپرس قالب مورد استفاده در آن است. در سایت های وردپرسی قالب‌ها عموما به دو صورت ارائه می‌شود. قالب‌های آماده و قالب‌های اختصاصی؛ قالب آماده به معنای آن است که قالب اصلی سایت شما در سایت‌های دیگر نیز استفاده شده است. این قالب‌ها عموما در مارکت‌های ارائه قالب داخلی و بین المللی ارائه میشوند و با پرداخت هزینه لایسنس قالب دریافت میشود. استفاده از قالب‌های آماده نشانگر ضعف در طراحی سایت نیست. این قالب‌ها پس از خرید باید برای مجموعه شما کاملا خصوصی سازی شوند. در مقابل قالب‌های اختصاصی قرار دارند. قالب اختصاصی یعنی یک قالب از صفر برای شما و کسب و کار شما طراحی و برنامه نویسی می‌شود. قاعدتا استفاده از قالب‌های اختصاصی میتواند در خاص بودن کسب و کار و همچنین موفقیت در سئو یک وبسایت تاثیرگذار باشد.

پلاگین‌های مورد استفاده

همانطور که اشاره شد وردپرس دارای پلاگین‌های رایگان است. در صورتی که یک وبسایت نیازمند قابلیت‌های خاصی است که ممکن است پلاگین‌های ارائه شده نیازهای شما را برطرف نکند. در صورتی که پلاگین‌های خاص و اختصاصی برای یک وبسایت ارائه شود میتواند در قیمت طراحی وبسایت وردپرس تاثیرگذار باشد.

گرافیک قابل ارائه

طراحی گرافیکی یک وبسایت عامل مهم و وجه تمایز هر سایت از دیگری خواهد بود. استفاده از گرافیک‌های جذاب و خاص میتواند مخاطبان را به ماندن در وبسایت شما ترغیب کند. تمامی کاربران از جذابیت بصری یک وبسایت و ویژگی‌های گرافیکی هر وبسایتی لذت میبرند. اینکه چه گرافیست با میزان تجربه و تسلط و نمونه کارهای قوی بر روی پروژه طراحی سایت شما کار کند میتواند هزینه طراحی وبسایت را افزایش دهد.

واکنش‌گرا بودن وبسایت

واکنشگرایی وبسایت اهمیت بسیار بالایی دارد. واکنش‌گرا بودن به معنای اجرای سایت با ظاهر‌های متفاوت در دستگاه‌های متفاوت است. وبسایت شما باید در کامپیوترهای رومیزی و موبایل‌های هوشمند و سایر دستگاه‌ها با ظاهرهای متفاوت و بدون ایراد اجرا شود. قابلیت واکنشگرا بودن و نگاه تخصصی به آن میتواند بر روی هزینه طراحی سایت وردپرس شما تاثیر گذار باشد.

چند زبانه بودن وبسایت وردپرس

ویژگی خاص وردپرس پشتیبانی از چند زبانه بودن است. در صورتی که کسب و کار شما در دسته یک بیزنس جهانی باشد و شما با کشورهای متفاوتی در ارتباط هستید. نیاز خواهید داشت که وبسایت شما به زبان‌های متفاوت نمایش داده شود. وردپرس از راست چین و چپ چین بودن مطالب و فونت‌ها و زبان‌های مختلف پشتیبانی میکند. در صورتی که سایت شما چند زبانه باشد میتواند هزینه طراحی سایت را افزایش دهد.

آپلود مطالب و محتوا گذاری

محتوا گذاری در یک وبسایت توسط تیم پیمانکار و مجری پروژه طراحی سایت شما میتواند انجام شود. در این صورت تمامی مطالب و تصاویر و ویدئو های مورد علاقه خود را در اختیار تیم طراحان نوین ایران قرار بدهید. طبعا محتوا گذاری و آپلود مطالب جهت تکمیل یک وبسایت هزینه جداگانه داشته و میتواند هزینه طراحی را افزایش دهد.

پشتیبانی فنی طراحی سایت وردپرس

استفاده از پشتیبانی فنی یکی از عوامل مفید در آسودگی خاطر مدیران در زمینه طراحی سایت است. پشتیبانی از وبسایت وردپرس توسط تیم فنی طراحی سایت وردپرس انجام میشود. در صورتی که وبسایت توسط مجموعه طراح پیاده سازی شده باشد به طور معمول پشتیبانی یا گارانتی بطور رایگان در چند ماه ارائه میشود. پس از مدت ارائه گارانتی رایگان مبلغ ماهیانه پشتیبانی سایت‌های وردپرسی پایین‌تر از سایر پلتفرم‌ها است. ولی در مجموع پشتیبانی از سایت میتواند هزینه طراحی وبسایت را افزایش دهد.

چرا وردپرس از سایر سیستم‌های مدیریت محتوا محبوب تر است؟

دلیل محبوبیت وردپرس از سایر CMS ها در مواردی مانند امنیت سایت، توسعه پذیر بودن، به روزرسانی منظم و مواردی این چنین است. در ادامه ویژگی‌های خاص وردپرس را برای شما شرح میدهیم تا دلیل استفاده در طراحی سایت وردپرس را بدانید.

طراحی وبسایت وردپرس بر اساس PHP

قبل تر اشاره کردیم که بیشتر جامعه برنامه نویسان وب مسلط به PHP هستند. سهم بالای برنامه نویسان وب در زمینه PHP  باعث شده است تا محبوبیت وردپرس در میان کسب و کارها بیشتر شود. چرا که شما برای پیاده سازی آنچه نیاز دارید و در ذهنتان میگذرد نیازمند جستجوی سخت و انتخاب افراد محدود نیستید. Php یکی از زبان‌های رایج است که هم فریم ورک‌های زیادی دارد مانند: لاراول و زند هم سیستم‌های مدیریت محتوا زیادی دارد مانند: جوملا و همین وردپرس. وردپرس اینقدر قوی کدنویسی شده است که هر چیزی را می شود با آن کدنویسی کرد ولی به شرطی که به زبان php تسلط داشته باشید.

آموزش و یادگیری آسان

یادگیری وردپرس بسیار ساده تر از سایر سیستم‌های مدیریت محتوا است. آموزش وردپرس نیز به همین شکل است. اگر خودتان بخواهید یک سایت وردپرسی طراحی کنید کافی است در گوگل جستجو کنید؛ “آموزش طراحی سایت وردپرس”. اینجا است که شما می‌توانید با انواع آموزش‌های ریسپانسیو عکس‌ها در وردپرس آشنا بشوید. پس یادگیری وردپرس خیلی راحت است ولی کافی است شما کمی وقت بگذارید. طبیعی است که پیاده سازی کامل و بدون ایراد یک سایت نیازمند دانش و تجربه بالا است. تیم طراحان برای طراحی سایت وردپرس همراه شما خواهد بود.

امنیت بالای داده‌های وردپرس

مزیت وردپرس امنیت بالای آن است. در رابطه با امنیت وردپرس زمانی که شما نسخه وردپرس خود را به روز‌رسانی میکنید. تمامی موارد امنیتی نیز به آخرین نسخه آپدیت میشود. این مورد را در نظر بگیرید که زمان به روز رسانی قطعا موارد امنیتی وردپرس نیز به روز میشوند. در صورتی که بخواهید، میتوانید امنیت وردپرس خودتان را با استفاده از پلاگین‌های رایگان و یا نسخه‌های پولی ارتقاء دهید یا از تنظیمات ورود دو مرحله‌ای وردپرس استفاده کنید.

رفع مشکل آسان

زمان اجرای هر پروژه طراحی سایت دغدغه‌های اصلی مدیران رفع ایراد و مشکل آن است. ممکن است که مجموعه‌های کوچک نسبت به دریافت پشتیبانی فنی مشکلات مالی داشته باشند. در این باره نیز باید این اطلاعات را داشته باشید که در رابطه با رفع ایراد و مشکل وردپرس مقالات، مستندات و ویدئوهای آموزشی بسیار زیادی در دسترس است. کافی است تا با جستجوی ساده در رابطه با مشکلات پیش آمده احتمالی به بررسی این مقالات و بازدید از ویدئوهای آموزشی بپردازید.

به روز رسانی منظم

یکی از جذابیت های وردپرس به روزرسانی های منظم آن است. برای مجموعه‌های طراح سایت این موضوع بسیار قابل اهمیت و جذاب است. وردپرس در طول هر ماه و در مواردی در چند هفته به روزرسانی‌های خود را ارائه میدهد. در این به روز رسانی‌ها خدمات و امکانات جدید ارائه میشود. این خدمات برای یک شرکت طراح که قرار است CMS خود را ارائه دهد ممکن است ماه‌ها زمان ببرد. در بسیاری از موارد با توجه به نیازهای کاربران و مشکلات مطرح شده رفع ایرادات نیز در آپدیت‌های جدید ارائه میشود. این ویژگی نیز وردپرس را محبوب تر میکند.

امنیت بالای کاربران

در بسیاری از موارد رمزهای عبور کاربران شامل اعداد پشت هم مانند 1 الی 6 است. وردپرس برای افزایش امنیت کاربران اجازه استفاده از رمزهای ساده را نخواهد داد. برای حل مشکل در پنل کاربری وردپرس به شما رمز مستحکم ارائه میشود و میتوانید از آن رمز استفاده کنید یا با ساختار ارائه شده مطابق با نمونه‌های قوی خودش میتوانید رمز دلخواه انتخاب نمایید. در صورتی که بیشتر از 3 بار رمز عبور اشتباه وارد شود ربات به صورت اتوماتیک به مدت 1 ساعت آی پی فرد را مسدود میکند.

دسترسی آسان

وردپرس یک سیستم مبتنی بر مرورگر است. پس برای مدیریت سایت خود میتوانید از هر سیستم کامپیوتری در هر کجای دنیا به پنل مدیریت خود دسترسی داشته باشید. وردپرس شما را محدود نمیکند و به سادگی میتوانید به وبسایت خود وارد شوید و تغییرات و روند رشد سایت خود را بررسی نمایید.

دانش برنامه نویسی

در بسیاری از موارد استفاده از وبسایت شما نیازمند دانش برنامه نویسی خاص هستید. در وردپرس شما نیازمند دانش برنامه نویسی نخواهید بود. استفاده از شیء گرایی در اجرای آنچه در ذهن دارید به شما کمک شایانی خواهد کرد. شما بدون محدودیت دانش میتوانید آنچه در تفکر خود دارید را پیاده‌سازی کنید.

وردپرس دوست دار سئو

به علت سادگی کدهای وردپرس و روان بودن آن، موتورهای جستجو علاقه شدیدی به وبسایت‌های وردپرسی دارند. این مورد با ارائه قابلیت‌هایی مانند TAG و ALT برای تصاویر باعث شده است تا موتورهای جستجو بیشتر به وبسایت‌های وردپرسی سوق داده شوند. بر همین اساس سئو یک وبسایت وردپرسی بسیار آسان تر از سایر CMS ها خواهد بود.

امکان توسعه

شما از یک کسب و کار اینترنتی چه چیزی میخواهید؟ بالاترین نیازهای شما با استفاده از وردپرس حل خواهد شد. در صورتی که نیاز به یک اپلیکیشن بر اساس وبسایت خود داشته باشید. وردپرس برای شما این موارد را هم ساده کرده است. پلاگین‌ها و تمامی افزونه‌های وردپرس میتوانند آنچه میخواهید بدست بیاورید.

پشتیبانی از نقش‌های کاربران

کاربران شما در وبسایت باید دسته بندی‌های متفاوتت با دسترسی‌های متفاوت داشته باشند. وردپرس در این زمینه به شما اجازه میدهد تا کاربران را دسته بندی کنید و بر اساس نقش آنها دسترسی مجزا ارائه دهید.

قالب‌های متنوع

تنوع قالب‌های ارائه شده در وردپرس بسیار بالا است. برنامه‌نویسان PHP با استفاده از دانش و تسلط خود بر CSS و HTML به سادگی میتوانند یک قالب متناسب با نیازهای شما ارائه دهند. در صورتی که از نظر هزینه مشکل دارید وردپرس به شما قالب‌های رایگان خود را ارائه داده است. در این صورت بدون هیچ هزینه‌ای میتوانید یک وبسایت برای خود بوجود آورید. طبیعی است که در صورت استفاده از قالب‌های رایگان وردپرس به نیازهای اصلی خود دست پیدا نمیکنید اما داشتن یک سایت بهتر از نداشتنش است.

طراحی وبسایت
طراحی وبسایت

آشنایی با شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگی که از وردپرس استفاده میکنند.

شاید برای شما جالب باشد که در رابطه با شرکت‌ها و سازمان‌هایی که از وردپرس برای ارائه خدمات و محصولات خود استفاده میکنند بیشتر بدانید. در ادامه این مقاله میخواهیم ده مجموعه بزرگ را به شما معرفی کنیم که از وردپرس استفاده میکنند.

1. سایت گجت نیوز

اولین مورد وبسایت گجت نیوز است. فعالیت گجت نیوز در دنیای تکنولوژی و فناوری‌های جدید است. سایت گجت نیوز با داشتن رتبه الکسا 274 روزانه بیش از 2 هزارکاربر و بازدیدکننده دارد و با استفاده ازوردپرس در سیستم مدیریت سایت و همچنین سیستم مدیریت محتوایی یکی از وبسایت‌هایی است که در دسته طراحی سایت‌های بزرگ با وردپرس قرارگرفته است.

2. سایت دانلود‌ها

سایت دانلودها یک سایت پرترافیک در زمینه وردپرس است و با استفاده ازآن به ارائه خدمات در زمینه انواع برنامه و نرم افزار می‌پردازد.سایت دانلود‌ها براساس فعالیتی که میتوانید کلیه اپلیکشن‌ها و نرم افزارهای برپایه سیستم عامل را از این سایت دانلود کنید.

سایتی که با رتبه 63 همچنان در حال فعالیت است. قطعا بیش از هزاران نفر کاربر به صورت هم زمان در سایت حضور داشته و در حال دانلود انواع نرم افزارها در این وبسایت هستند که این نشان دهنده قدرت پردازش و سرعت بالای سایت‌های طراحی شده با وردپرس در پاسخگویی به نیاز کاربران خواهد بود و در بین 10 نمونه طراحی سایت‌ بزرگ با وردپرس سایت دانلود‌ها با زمینه فعالیتی که دارد سایت‌های خارجی به رقابت با این سایت پرداخته‌اند.

3. بخش خبری ناسا

قطعا ناسا برترین شرکت فعال در عرصه هوا و فضا است. این مجموعه بزرگ برای بخش خبر یا همان بلاگ سایت خود از وردپرس استفاده کرده است. پس وردپرس خیلی قدرت دارد که ناسا سیستم مدیریت محتوا خودش را وردپرس انتخاب کرده است. جالب است بدانید رتبه این سایت در الکسا ۹۳۰ است. شرکتی با عظمت ناسا قاعدتا انتخاب درست، اصولی و فنی خواهد کرد.

4. مرسدس بنز

تصور نمیکنیم که فردی در کره زمین باشد که نام بنز را نشنیده باشد. شرکت مرسدس بنز به عنوان یکی از عظیم‌ترین شرکت‌های تولید اتوموبیل در سال 1988 توانسته است اولین خودرو را بفروش برساند. مرسدس بنز هر سال به عنوان یکی از پرفروش‌ترین شرکت‌های جهان شناخته میشود. طراحی سایت این شرکت با استفاده از وردپرس با دریافت رتبه جهانی 13500 الکسا باعث افزایش بازدید روزانه این شرکت معتبر شده است. اگر شما نیز برای فروش و عرضه‌ی محصولات نیاز به یک سایت دارید می‌توانید با بررسی نمونه‌های سایت‌های بزرگ از آن‌ها ایده بگیرید و برای طراحی سایت خود استفاده کنید.

5. دیجی‌کالا مگ

درباره دیجی‌کالا مگ یک مجله آنلاین فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا است ، که در زمینه فناوری و سبک زندگی مدرن است و فعالیت خود را از تابستان سال 1394 شروع کرد. دیجی‌کالا مگ با داشتن اولین رتبه سایت تک رقمی در لیست 10 نمونه طراحی سایت‌های بزرگ با وردپرس فارسی قرار گرفته است.

 

سایت دیجی‌کالا مگ در سال‌های گذشته جزئی از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا بود و در صفحه‌ی اصلی سایت جایگاه مورد نظر خود را داشت. اما در حال حاضر حدود سه سال است که در صفحه اصلی فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا فعالیتی ندارد واکنون سایت مختص به خود را با استفاده از سیستم مدیریت محتوایی وردپرس طراحی کرده است.

 

در مجله آنلاین دیجی کالا مگ محتواهایی مرتبط با تکنولوژی، اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به شرکت دیجی کالا، نقد و بررسی محصولات و اخبار‌های مهم روز در زمینه فناوری و تکنولوژی منتشرمی‌کند. این وب‌سایت با داشتن رتبه الکسا تک رقمی 3 در این زمینه به موفقیت‌های بسیار زیادی دست یافته است.

6. نیویورک تایمز

سایت نیویورک تایمز و سایت مرسدس بنز رقابت سختی را باهم دارند و رتبه جهانی 137000 در الکسا دارند. نیویورک تایمز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین مجموعه خبری تبدیل شده است . نیویورک یکی از بزرگ‌ترین مرکز حوادث جهان و شهری در کشور آمریکا است که قلب تپنده جهان را در دست خود گرفته است.

به همین علت نیویورک تایمز قبل از اینکه، درمجله‌های آنلاین اخباری منتشر شود بهترین و جدیدترین اخبار را در مجله آنلاین خود منتشر می‌کند. از اخبار‌هایی که در مجله آنلاین خود منتشرمی‌کند از دنیای سیاست گرفته تا باشکوه‌ترین جشنواره‌های هنری و آیینی جهان را منتشر می‌کند. و به عنوان یکی از بهترین سایت‌های خبری در جهان شناخته می‌شود.

در سایت نیویورک تایمز استفاده از فونت‌های تحریری و نمای کلاسیک در سایت باعث شده است که یک جلوه نوستالژی و روزنامه‌ای به سایت داده شود و این محبوبیت باعث شده است که جزو 10 نمونه طراحی سایت‌های بزرگ با وردپرس جایگاه ویژه‌ای بگیرد.

7. بخش خبری مایکروسافت

مایکروسافت یکی از بزرگترین و با ارزش‌ترین شرکت‌های فناوری در جهان است و تقریبا همه نام آن را شنیده‌اند. این شرکت بیشتر برای محصولاتی مانند آفیس، ایکس باکس، ویندوز و اسکایپ شناخته می‌شود و یک ارائه دهنده پیشرو در خدمات ابری، بازی‌های ویدیویی، سخت افزار، موتور جستجوی بینگ و بسیاری از خدمات آنلاین دیگر است. با وجود چنین عظمتی، مایکروسافت در بخش خبری سایت خود از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده کرده است.

8. والت دیزنی

شرکت والت دیزنی فقط یکی از محبوب ترین برندهای انیمیشن در جهان نیست. این کمپانی، همچنین یکی از برندهای معروفی است که امروزه از وردپرس استفاده می کنند. وب‌سایت والت دیزنی مانند برخی دیگر از موارد داخل این لیست، از سبک وبلاگ، تصاویر برجسته بزرگ و کارت‌های محتوایی برای صفحات خود استفاده می کند. به علاوه، تم پاستلی شکل این سایت، با چهره کمپانی دیزنی تناسب خاصی دارد. به این ترتیب، شرکتی که سال هاست انیمیشن های محبوب ما را تولید کرده نیز برای سایت خود وردپرس را انتخاب نموده است.

9. اسکایپ

به احتمال زیاد نام اسکایپ را شنیده‌اید. این برنامه پیام‌رسانی که به شرکت مایکروسافت تعلق دارد، اکنون حدود 20 سال است که فعالیت می‌کند. قبل از این که سر و کله رقبای دیگری همچون فیس تایم اپل و گوگل میت پیدا شود، اسکایپ بهترین راه برای چت تصویری با هر کسی بود و اغلب به عنوان یکی از بهترین راه‌ها برای ارتباط با افراد جدید در سراسر جهان شناخته می‌شد. با این وجود، اسکایپ همچنان گزینه اول چت ویدیویی برای بسیاری از افراد و مشاغل است. در ضمن، با این همه شهرت، اسکایپ بخش اخبار سایت خودش را با وردپرس ساخته است تا کاربردی بودن این CMS را به خوبی نشان دهد.

10. تویوتا

تویوتا به‌عنوان تولیدکننده انواع خودروهای باکیفیت، به دلیل دوام طولانی مدت شهرت جهانی دارد. ماشین دوستان بسیاری این برند را می شناسند و مدام به دنبال اخبار جدید این شرکت هستند؛ بنابراین، شاید تا به حال به وبسایت رسمی تویوتا سری زده باشید. بد نیست بدانید که این وب سایت بر پایه وردپرس طراحی شده است و از این سیستم مدیریت محتوا استفاده می کند.

امکانات قابل ارائه طراحان برای طراحی سایت وردپرس

مجموعه طراحان نوین ایران از سال 1396 تا امروز در زمینه طراحی وبسایت و تولید محتوا در خدمت مجموعه‌های متفاوت با کاربران مختلف بوده است. ما خدمات خاص خود را در زمینه طراحی سایت وردپرس برای شما فراهم کرده و به استحضارتان میرسانیم.

ارائه قالب اختصاصی

قالب‌های اختصاصی طراحان برای استفاده از سیستم  مدیریت محتوای وردپرس بهینه شده‌اند. ما به شما تضمین میکنیم تا به شما بهترین کیفیت و پشتیبانی را ارائه دهیم.

سرعت اجرای بالا

اجرای سریع یک وبسایت برای اکثر کسب وکارها اهمیت فراوانی دارد. عوامل تاثیرگذار بر سرعت یک سایت شامل: کد نویسی بهینه و هاست (فضای بارگذاری سایت) است. درباره کدنویسی و بهینه‌سازی پروژه طراحی وبسایت وردپرس طراحان به شما بالاترین سرعت را ارائه خواهد داد. در رابطه با هاست نیز مجموعه طراحان با توجه به کسب و کار شما و حجم ورودی سایت شما بهترین هاست مورد نیاز شما را پیشنهاد و ارائه خواهد داد.

گرافیک حرفه‌ای

تیم گرافیک حرفه‌ای طراحان با توجه به تجربه و سابقه درخشان خود در طراحی گرافیکی وبسایت شما همراه شما خواهد بود. تمامی سایت‌های ارائه شده در طراحان متناسب با سلیقه کارفرما و مطابق با نیازهای شما ارائه خواهد شد.

ریسپانسیو بودن وبسایت

تمامی وبسایت‌های طراحی شده توسط طراحان به صورت ریسپانسیو و کاملا اصولی طراحی شده است. قالب‌های طراحی شده توسط طراحان دارای سازگاری کامل با پوسته‌ها و دارای ویژگی نمایش حرفه‌ای و اصولی و صحیح در موبایل، تبلت و تلویزیون‌های هوشمند است.

پنل تنظیمات قالب حرفه‌ای

تنظیمات قالب‌های ارائه شده توسط طراحان تماما دارای قابلیت‌های حرفه‌ای و بصورت دسترسی سریع از پیشخوان ارائه میشود. با استفاده از پنل تنظیمات قالب حرفه‌ای وردپرس ارائه شده توسط طراحان تمامی ویژگی‌ها و قابلیت‌های ارائه شده در وبسایت میتواند مطابق با سلیقه شما تغییر کند.

5/5 - (52 امتیاز)

2 دیدگاه دربارهٔ «طراحی سایت وردپرس»

  1. کیمیا علیزاده

    سلام وقت بخیر، تشکر از مقاله خوبتون، برای طراحی سایت وردپرس قیمت‌هاتون به چه صورته؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button