ساخت تیزر تبلیغاتی

سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی

درباره ساخت تیزر تبلیغاتی یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین موارد تولید محتوا در روند رشد و برندسازی یک مجموعه است. تیزر تبلیغاتی میتواند مجموعه شما را به صورت کامل به مخاطبان و کاربران هدف معرفی کند. برای داشتن یک تیزر تبلیغاتی حرفه ای باید به بهترین شکل ممکن خود را مطرح کنید. ما در این مقاله قصد داریم تا روند ساخت تیزر تبلیغاتی را برای شما شرح دهیم و همچنین قیمت تولید تیزر تبلیغاتی را مطرح کنیم.

دلیل ساخت تیزر تبلیغاتی

با توجه به رشد و پیشرفت روز افزون تکنولوژی و استفاده عموم مردم از دستگاه های هوشمند و دسترسی آسان عموم جامعه به شبکه های اجتماعی بدیهی است که هر یک از این پلتفرم ها تبدیل به یک بیلبورد برای برندسازی شده اند. روزانه میلیون ها کاربر از ایران و سایر نقاط کره زمین ساعت ها وقت خود را در شبکه های اجتماعی سپری میکنند. اینستاگرام، تلگرام، یوتوب، آپارات و غیره و از طرف دیگر شبکه های تلویزیونی با بازدید میلیونی میتواند به عنوان یک کانال ارتباطی میان هر مجموعه و شرکت با مخاطبان باشد.

مجموعه طراحان نوین ایران با استفاده از دانش و تجربه چندین ساله خود در زمینه ساخت تیزر تبلیغاتی میتواند بهترین تیزر تبلیغاتی را متناسب با بودجه شما بر اساس پلتفرم انتشار انتخاب شده برای شما تولید کند.

باید به این نکته اشاره کنیم که هر پلتفرم دارای ساختار انحصاری مختص خود است و در زمان تولید باید این ساختار را رعایت کنیم. بدیهی است که ساختار تیزر تبلیغاتی مورد استفاده در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام با ساختار تیزر تبلیغاتی تلویزیونی کاملا متفاوت است.

جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره 02177067413 تماس حاصل فرمایید.

مفهوم تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی به تبلیغات ویدئویی کوتاه و تاثیرگذاری گفته میشود که در کمترین زمان ممکن محصولات و خدمات و سرویس های قابل ارائه توسط شما را به مخاطبان نمایش میدهد. تیزر تبلیغاتی دارای ساختاری مشخص است و باید بتواند مخاطبان را به شما جذب کند و در عین حال وجه تمایز شما از رقبا در آن باید قابل شناسایی باشد.

دلیل استفاده از تیزر تبلیغاتی

تمامی مدیران تبلیغاتی این مورد را درک میکنند که تبلیغات با بازاریابی رابطه مستقیم دارد. هرچه در زمینه تبلیغات یک برند قوی تر ظاهر شویم بازاریابی برای ما ساده تر و در همین راستا فروش افزایش چشمگیری خواهد داشت. تیزر تبلیغاتی میتواند برای معرفی محصولات و خدمات قابل ارائه در رسانه های عمومی مانند: تلویزیون و شبکه های اجتماعی و همچنین برای بازاریابان و فروشندگان محصولات و خدمات کاربرد قابل توجهی داشته باشد.

از طرف دیگر تیزرهای معرفی مجموعه شما میتواند در سمینارها و گردهمایی و همچنین نمایشگاه های داخلی و بین المللی توجه مخاطبان را به روی شما برگرداند.

کیفیت ساخت تیزر تبلیغاتی

عوامل مختلفی بر روی کیفیت ساخت تیزر تبلیغاتی تاثیرگذار هستند. برخی از این موارد شامل: نحوه فیلمبرداری، تجهیزات، بازیگران و مدل های مورد استفاده، نحوه تدوین ویدئو، گوینده و موسیقی عوامل مهمی در کیفیت ساخت تیزر ایفا میکنند.

مهمترین عامل در کیفیت یک تیزر تبلیغاتی خلاقیت و جذابیت بصری تیزر است. در همین راستا پیشنهاد میکنیم که مقاله تیزر تبلیغاتی خلاقانه را مطالعه نمایید.

نکات ساخت تیزر تبلیغاتی

برای ساخت تیزر تبلیغاتی یک تیم تولید کننده باید نکات بسیار زیادی را رعایت کند. برخی از این نکات شامل:

سناریو خلاقانه

سناریو میتواند تیزر تبلیغاتی را به یک اثر ماندگار در ذهن مخاطب تبدیل کند. تیم سناریو نویسی طراحان با ارائه سناریوهای متفاوت در زمینه های متفاوت در خدمت شما عزیزان خواهد بود.

کارگردانی حرفه ای

ساخت تیزر تبلیغاتی باید توسط کارگردان حرفه ای و با سابقه تولید شود. کارگردان در تیزر مسئولیت ارائه بالاترین کیفیت و همچنین اکت درست بازیگران را بر عهده دارد. تیزر تبلیغاتی در صورتی موفق خواهد بود که در آن از کارگردانی حرفه ای استفاده شود.

پلتفرم انتشار

بهترین تیزر زمانی بدست می آید که کارفرما بداند این تیزر در کدام پلتفرم منتشر خواهد شد. بر همین اساس تیم تولید کننده سناریو و بازیگران و نحوه فیلمبرداری و تدوین را مشخص میکند. در صورتی که در انتخاب پلتفرم تسلط کافی را ندارید پیشنهاد میکنیم از مشاوران طراحان در این زمینه استفاده کنید. ما به شما بهترین پلتفرم متناسب با کسب و کارتان را پیشنهاد خواهیم کرد.

مدت زمان ویدئو

مدت زمان ساخت تیزر تبلیغاتی شما بسته به رسانه متفاوت است. برای آگاهی بیشتر شما میتوانیم این مورد را مطرح کنیم که تیزر تبلیغاتی تلویزیونی از 15 الی 45 ثانیه و تیزرهای مورد استفاده در شبکه های اجتماعی از 1 الی 3 دقیقه و همچنین در صورت استفاده تیزر و ویدئو تبلیغاتی در کنفرانس ها و نشست ها زمانی بین 3 الی 8 دقیقه متغییر هستند.

انسجام داستانی

داستان مورد استفاده در ساخت تیزر تبلیغاتی شما باید کامل منسجم و بدور از اضافه گویی باشد. در برخی از موارد و تجربیات تا امروز ما بعضی از کارفرمایان بر این تصور هستند که هرچه تیزر طولانی تر باشد تاثیر بیشتری دارد. اما باید این نکته را بدانید که در صورت طولانی بودن یک تیزر تبلیغاتی هرچه سناریو نویس بیشتر تلاش کند مخاطب شما کمتر به تیزر توجه خواهد کرد. تیزر باید داستانی بسیار کوتاه و جذاب داشته باشد تا مخاطب بتواند با آن ارتباط برقرار کند.

زمان بندی ارائه تیم تولید کننده

یک تیم تولید حرفه ای باید به شما زمان بندی دقیق از ارائه تیزر تبلیغاتی را بدهد. تیزر شما باید در زمان مشخص کامل و بدون ایراد فنی و حرفه ای ارائه شود. متاسفانه بیشتر پیمانکاران و مجریان پروژه در زمانبندی مشکلات بزرگی دارند. کارفرمایان کنداکتور پخش و همچنین منتشر کننده تیزر را در زمان مشخص رزرو کرده اند ولی تیم تولید و مونتاژ در زمان مشخص تیزر را ارائه نکرده اند. ما به شما این تضمین را میدهیم که راس زمان مندرج در قرارداد کتبی تیزر تبلیغاتی شما مطابق با سلیقه و اصلاحات بیان شده از طرف شما ارائه خواهد شد.

کیفیت خروجی و پاسخگویی پیمانکار

خروجی تیزر تبلیغاتی ساخته شده باید مطابق با استانداردهای پلتفرم ها باشد. پیمانکار پروژه شما باید دائما با شما در ارتباط باشد و در صورت اصلاحات مورد نیاز هر پلتفرم مطابق با لیست اصلاحات ارائه شده توسط شما در سریعترین زمان ممکن تیزر را ارائه دهد.

 

تعرفه خدمات تیزر تبلیغاتی

تولید تیزر تبلیغاتی

شروع قیمت از دقیقه ای

5.000.000 تومان

بهترین راه نمایش کسب و کار شما

موشن گرافیک

شروع قیمت از دقیقه ای

5.000.000 تومان

آنچه برای جذب مشتریان نیاز دارید

تدوین و مونتاژ ویدئویی

شروع قیمت از دقیقه ای

2.500.000 تومان

بهترین کیفیت را ارائه خواهیم داد.

هزینه تولید تیزر تبلیغاتی

مهمترین عامل برای انتخاب یک مجموعه جهت ساخت تیزر تبلیغاتی هزینه و بودجه مورد نیاز اجرا است. پیشنهاد ما به شما این است که برند و شرکت خود را قربانی هزینه های پایین نکنید. کیفیت خروجی تیزرهای نمونه هر یک از مجموعه ها را ارزیابی کنید. در آبان ماه 1402 تعرفه های ساخت تیزر تبلیغاتی تا 1 دقیقه از 6 الی 120 میلیون تومان توسط شرکت ها و مجموعه های متفاوت ارائه شده است.

در بسیاری از موارد هزینه های گزاف و بالا دلیل بر کیفیت بالا و مطلوب نیست. خواهشمندیم که برای انتخاب تیم تولید تیزر تبلیغاتی خود نمونه ها و کارهای انجام شده آنها را بسنجید. در بسیاری از موارد شرکت های بزرگ صرفا با دریافت مبالغ هنگفت نهایتا از چند تصویر برای ارائه خدمات و محصولات شرکت ها استفاده کرده اند. این موارد اصلا اخلاقی نبوده و در صورتی اجرایی خواهد بود که کارفرما این موارد را در تیزر خود نیاز داشته باشد.

طراحان نوین ایران با ارائه با کیفیت ترین تیزرهای تبلیغاتی با بودجه های کاملا اقتصادی تمام تلاش خود را در ارائه هرچه بهتر خدمات در حوزه تیزر تبلیغاتی داشته است. ما به شما بهترین کیفیت و متناسب ترین قیمت اجرا را ارائه خواهیم کرد. جهت رهنمایی بیشتر و کسب مشاوره رایگان با شماره 02277067413 در تماس باشید.

5/5 - (44 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button