تیزر تبلیغاتی خلاقانه

درباره تیزر تبلیغاتی خلاقانه

تیزر تبلیغاتی خلاقانه

درباره تیزر تبلیغاتی خلاقانه به معنای واقعی کلمه تاثیرگذارترین مورد در برندینگ و تبلیغات است. تیزر تبلیغاتی باید دارای خلاقیت و نوآوری در تصویر و تولید محتوا باشد. در صورتی که از نوآوری در تیزر خود استفاده نکنید، این مورد را در نظر بگیرید که تیزر تبلیغاتی شما دیده نخواهد شد، یا در بهترین شرایط بازدید کمتری را به دست خواهد آورد.

همیشه قبل از تولید تیزر تبلیغاتی این مورد را در نظر بگیرید که مخاطبان چرا باید تیزر تبلیغاتی شما را مشاهده کنند؟ و مورد بعدی اینکه چرا پس از بازدید از تیزر تبلیغاتی شما باید شما را انتخاب کنند؟ این دو مورد در تولید یک تیزر تبلیغاتی خلاقانه میتواند کمک شایانی کند.

قبل از هرچیز باید در مورد خلاقیت و نوآوری کمی اطلاعات داشته باشیم.

جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره 02177067413 تماس حاصل فرمایید.

معنای نوآوری

نوآوری به معنای اجرای عملی ایده هایی است که منجر به ساخت خدمات و آثار خواهد شد و یا اینکه در راستای نوآوری آثاری که در گذشته خلق شده اند بهبود پیدا میکنند.

معنای خلاقیت

توانایی ساختن اثری نو و جدید و یا راهکاری جدید برای حل یک مشکل که در گذشته به آن رسیدگی نشده است.

با توجه به این دو تعریف میتوانید دید بهتری نسبت به تولید تیزر تبلیغاتی خلاقانه بدست آورید. این موارد به ما نشان میدهد که تیزر تبلیغاتی باید توسط افراد و تیم متخصص و دارای تفکرات جدید و جوان باشند. توجه داشته باشید که تیم تولید کننده تیزر تبلیغاتی شما باید این قابلیت را داشته باشد که موارد درون ذهن شما را با دید جدید بیان کند.

بر همین اساس به مدیران و صاحبان کسب و کار پیشنهاد میدهیم که سهم خود را از بازار بشناسند و ماندگاری مجموعه خود را در بازار بسنجند. شما این مورد را باور کنید که بازار کسب و کار شما مربوط به آینده است. تیزر تبلیغاتی خود را به تیم متخصصی بسپارید که برای نسل های بعد نام مجموعه شما را در ذهن ها ماندگار کنند.

باور خود را تغییر دهید

باور این موضوع برای بیشتر افراد سخت و دشوار است. متاسفانه با توجه به شرایط اقتصادی و استرس های تصمیم گیرندگان و مدیران، آینده و چشم انداز کسب و کارها بسیار کوتاه مدت شده است. با بررسی تیزر تبلیغاتی تولید شده توسط شرکت ها و مجموعه های مختلف به این مورد رسیده ایم، که اغلب مدیران نیازمند تبلیغات و تیزر تبلیغاتی خلاقانه زود بازده هستند. اغلب میخواهیم به سرعت به نتیجه مطلوب برسیم ولی متاسفانه باید این مورد را باور کنیم که هر آن چیزی که به سرعت بدست می آید، به همان سرعت اثربخشی خود را از دست میدهد.

تیزر تبلیغاتی خلاقانه تولید کنید

سعی کنید به تیم تولید کننده تیزر تبلیغاتی خود این مورد را گوشزد کنید که نیازمند خلاقیت و نوآوری هستید. محتوایی که توسط مجموعه شما منتشر میشود سالیان سال ماندگاری خواهد داشت. خلاقیت در تیزر تبلیغاتی میتواند مواردی مانند: استفاده از سبک های نوین فیلمبرداری، صداگذاری و گویندگی خاص و مهمترین مورد سناریو و زاویه دید شما به یک موضوع از منظری نوین باشد.

محصولات و خدمات شما قاعدتا نیازها و مشکلات افراد و بازار هدف های متفاوت را پوشش میدهد. تیم تولید محتوای طراحان به شما این تضمین را ارائه میدهد که در صورت علاقمندی شما موارد مربوط به خدمات و محصولات شما را به خلاقانه ترین روش و همچنین استفاده از تکنیک های نوآورانه پیاده سازی کند.

کاربرد تیزر تبلیغاتی خلاقانه

تیزر تبلیغاتی خلاقانه برای بازدید کاربران و مخاطبان شما از وبسایت یا صفحات اجتماعی و همچنین برقراری ارتباط با فروشندگان و یا نمایندگان شما کاربرد دارد. در اصل تیزر تبلیغاتی خلاقانه یک ابزار بازاریابی برای مجموعه شما خواهد بود. تیزر تبلیغاتی شما باید کوتاه و قابل فهم باشد. دلیل کوتاه بودن زمان تیزر برای اشتراک گذاری و سرعت اشتراک گذاری آن است. شما باید در کمترین زمان 60 ثانیه بتوانید مجموعه خود را معرفی و وجه تمایز خود از سایر رقبا را معرفی کنید.

ویژگی تیزر تبلیغاتی خلاقانه:

استفاده از جلوه های بصری خاص:

جلوه های بصری مانند ترنزیشن های خاص، نحوه فیلمبرداری خاص و همچنین نورپردازی حرفه ای میتواند تیزر تبلیغاتی شما را به یک تیزر خلاقانه تبدیل کند.

استفاده از مدل و چهره خاص

تیزر تبلیغاتی خلاقانه میتواند با استفاده از مدل و یا چهره محبوب تولید شود. سعی کنید از افراد و مدل های خاص استفاده کنید.

موسیقی جذاب

موسیقی در تیزر تبلیغاتی معجزه میکند. شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که یک ویدئو کوتاه را نگاه نکنید اما به محض شروع شدن موسیقی به آن جذب شده باشید و بارها آن ویدئو را مشاهده کنید. برای همین به تیم تولید تیزر تبلیغاتی خلاقانه خود اعتماد کنید.

موضوع جذاب

موضوع تیزر تبلیغاتی خود را با جذابیت داستانی چندین برابر خواهید کرد. برای همین نیازمند سناریو و داستان خواهید بود. سعی کنید تیزر را برای عموم مردم و افرادی که از خدمات و محصولات شما اطلاعی ندارند به سادگی بیان کنید.

احساسات مخاطب را درگیر کنید

همانطور که قبل تر بیان کردیم شما باید احساسات افراد را درگیر کنید. این رمز ماندگاری تیزر تبلیغاتی شما خواهد بود. اگر به تیزرهای تبلیغاتی کمپانی بنز نگاهی گذرا بیاندازید. بیشتر داستان ها در محور کودکان بیان میشود، قاعدتا مشتریان شرکت مرسدس بنز کودکان نیستند! اما تمام مشتریان مرسدس بنز روزی کودک بوده اند.

وجه تمایز شما از رقبا در چیست؟

قاعدتا مجموعه ی شما نسبت به سایر رقبا وجه تمایز در ارائه خدمات و محصولات دارد. کافی است تا شما این تفاوت ها را بشناسید و زمان اجرای پروژه تیزر تبلیغاتی خود این موارد را با تیم تولید کننده خود در میان بگذارید. مطرح نمودن این موارد در زمان سناریو نویسی و داستان تیزر میتواند کمک شایانی بکند.

تعرفه خدمات تیزر تبلیغاتی

تولید تیزر تبلیغاتی

شروع قیمت از دقیقه ای

5.000.000 تومان

بهترین راه نمایش کسب و کار شما

موشن گرافیک

شروع قیمت از دقیقه ای

5.000.000 تومان

آنچه برای جذب مشتریان نیاز دارید

تدوین و مونتاژ ویدئویی

شروع قیمت از دقیقه ای

2.500.000 تومان

بهترین کیفیت را ارائه خواهیم داد.

تیزر تبلیغاتی خلاقانه در طراحان

مجموعه طراحان نوین ایران فعالیت خود را به صورت رسمی از سال 1396 آغاز کرده است. در این سالها با بیش از 200 مجموعه در زمینه تیزر تبلیغاتی همکاری داشته ایم. تجربه تیم تولید محتوا و کارشناسان فنی توسعه بازار طراحان این موضوع را در این سالها لمس کرده اند. ما با تمام توان خود در ارائه تیزر تبلیغاتی کوشیده ایم تا آثار ماندگار و قابل توجه در زمینه کسب و کارهای متفاوت ایجاد کنیم. در صورت علاقه به بازدید از نمونه پروژه های اجرا شده توسط تیم طراحان کلیک کنید.

5/5 - (48 امتیاز)

2 دیدگاه دربارهٔ «تیزر تبلیغاتی خلاقانه»

    1. درود بر شما با استفاده از منوی وبسایت قسمت تیزر تبلیغاتی تعرفه ها در دسترس قرار گرفته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button