طراحی سایت مشهد

سفارش طراحی سایت مشهد

طراحی سایت مشهد درباره کسب و کارهای مشهد

درباره طراحی سایت مشهد مشهد کلان شهری در شرق ایران به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای اقتصادی کشور شناخته میشود. بدلیل وجود مرقد مطهر امام هشتم شیعیان و همچنین موقعیت خاص شهر مشهد حضور پر رنگ میلیون ها توریست و زائر، مشهد به عنوان یکی از مهمترین کلان شهرهای ایران شناخته میشود.

خاک مناسب، وجود معادن متعدد و همچنین حضور پر رنگ شرکت ها و مجموعه های صنعتی در مشهد و خراسان میتواند موقعیت بسیار عالی برای کسب و کارهای متفاوت باشد تا بتوانند کار خود را توسعه دهند.

طراحی سایت مشهد

اولین گام برای توسعه هر کسب و کار طراحی سایت است. طراحی سایت در مشهد میتواند یکی از تاثیرگذار ترین عوامل برای رشد کار شما باشد. ما برای درک بهتر اهمیت طراحی سایت این جمله را بیان میکنیم. وبسایت شما به عنوان دفتر کاری شما در سطح جهانی است. در نظر بگیرید در هر لحظه از شبانه روز از هرکجای جهان میتوانید ورودی جدید داشته باشید.

پس اهمیت طراحی سایت در مشهد امری اجتناب ناپذیر است. ما برای شما در مشهد بهترین قیمت پیاده سازی و بالاترین کیفیت را ارائه خواهیم داد.

طراحی سایت مشهد مهمتر است یا فعالیت در اینستاگرام؟

در این باره باید این موضوع را در نظر بگیرید که هر دوی این موارد به عنوان پل های ارتباطی شما اهمیت بالایی دارند. برای تعریف ساده تر میتوانیم این مورد را بیان کنیم که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که شما از آن به عنوان ویترین کسب و کار خود میتوانید استفاده کنید، اما وبسایت به عنوان دفتر کاری مجازی شما شناخته میشود و قابلیت مرجع بودن را دارد. قابلیت های مورد استفاده در یک وبسایت بسیار بالاتر از قابلیت های اینستاگرام است. شما در یک وبسایت آمار رسمی بازدید، درگاه پرداخت ، قابلیت سیستم های حسابداری و انبار داری و همچنین رسمیت جهانی خواهید داشت. اما اینستاگرام برای تعامل سریع با کاربران در نظر گرفته میشود و این قابلیت ها را دارا نیست. پس از نظر اهمیت میتوانیم این مورد را در نظر بگیریم که وبسایت اهمیت بالاتری برای کسب و کارها دارد.

ویژگی های قابل ارائه طراحی سایت مشهد:

ما برای شما ویژگی های خاصی فراهم کرده ایم تا از تجربه استفاده وبسایت خود لذت ببرید. این ویژگی ها شامل:

مشاوره ریگان طراحی سایت در مشهد

شما با استفاده از مشاوره رایگان توسط کارشناسان خبره طراحان بهترین برنامه برای دیجیتال کردن کسب و کار خود را دریافت خواهید کرد. ما به شما تضمین میدهیم که بهترین قیمت و بهترین کارشناسی را دریافت خواهید نمود.

خرید دامنه و هاست بنام کارفرما

برای داشتن یک سایت کاربردی شما نیاز به دامنه (نام سایت) و هاست (فضای بارگذاری سایت) دارید. طراحان دامنه و هاست مورد نیاز شما را بنام خودتان برای مدت زمان 1 سال تهیه و ارائه خواهد کرد. بدیهی است که از سالهای بعد شما فقط اقدام به تمدید هاست و دامنه خود خواهید کرد.

هزینه طراحی سایت فقط 1 بار انجام میشود. پس این مورد را به بهترین مجموعه بسپارید.

بهینه سازی

وبسایت های ارائه شده توسط طراحان در زمینه طراحی سایت مشهد کاملا بهینه و مطابق با الگوریتم های روز موتورهای جستجو مانند: گوگل، یاهو و … میباشد. وبسایت شما در زمینه تصاویر و محتوا نیز کاملا بهینه عمل خواهد کرد. ما تمام تلاشمان را میکنیم تا شما با آسودگی و تمرکز به توسعه کسب و کار خود بپردازید.

سرعت لود

سرعت اجرای یک وبسایت عامل مهم و تاثیرگذاری است. ما وبسایت شما را با بالاترین سرعت و بهترین کیفیت ارائه خواهیم کرد. برای همین نیاز است تا جهت خرید زیرساخت های مورد نیاز خود با مشاوران طراحان در ارتباط باشید. زیرا بخش اعظم سرعت اجرای سایت شما به زیرساخت های مناسب شما باز خواهد گشت.

ریسپانسیو بودن

ریسپانسیو بودن سایت به معنای اجرای بدون ایراد سایت در پلتفرم های متفاوت است. وبسایت شما باید در کامپیوتر، تبلت و تلفن های هوشمند با ظاهر های متفاوت و متناسب با هر دستگاه به نمایش در بیاید. طراحان تضمین میکند که طراحی سایت مشهد بدون هیچ مشکل و ایراد و کامل تحویل داده خواهد شد.

سئو

در طراحی سایت مشهد سئو مهمترین عامل است. عملا وبسایت بدون سئو هیچ تاثیر و فایده ای نخواهد داشت. در صورتی نیاز به سئو ندارید که وبسایت شما جهت ارتباط با مشتریان فعلی باشد. اما هر کسب و کاری نیازمند بدست آوردن مشتریان جدید خواهد بود. سئو برای یک کسب و کار در مشهد میتواند بسیار مفید و تاثیرگذار باشد. طراحان به شما کمک خواهد کرد تا به بالاترین صفحات جستجو دست پیدا کنید.

طراحی گرافیکی

گرافیک در طراحی سایت مشهد بسیار مهم است. تمام جلوه بصری یک وبسایت از گرافیک آن است. در نظر بگیرید یک سایت شما یک دفتر کار مجازی است. همانطور که شما میخواهید دفتر کاری شما شکیل و زیبا باشد. وبسایت شما نیز باید به همین اندازه زیبایی داشته باشد. طراحان بر همین اساس از تیم طراحی گرافیک خبره خود در زمینه طراحی گرافیکی وبسایت شما استفاده خواهد کرد.

عقد قرارداد رسمی طراحی سایت مشهد

با مجموعه و شرکتی کار کنید که با شما قرارداد میبندد. طراحان نوین ایران برای انجام پروژه طراحی سایت شما، به عنوان کارفرما و پیمانکار قرارداد رسمی عقد میکند. پس از کسب مشاوره و انتخاب بهترین سایت مورد نیاز شما، قرارداد رسمی تنظیم و کارشناسان دفتر مشهد در محل شما قرارداد را ارائه خواهند کرد.

مشاوره رایگان طراحی سایت مشهد

مشاوره رایگان یکی از خدمات خاص و عالی برای یافتن نوع وبسایت و کارشناسی کردن نیازهای کسب و کار شما خواهد بود. بر همین اساس طراحان ارائه مشاوره رایگان را به صورت تخصصی برای شما فراهم کرده است. کافی است تا با شماره 02177067413 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما بصورت 24 ساعته در خدمت شما باشند.

تحویل کامل و بدون ایراد

تمامی وبسایت های ارائه شده در مجموعه طراحان به صورت کامل و بدون ایراد تحویل داده خواهند شد. شما در روند طراحی از صفر تا صد اجرای پروژه در جریان قرار میگیرید. پس از اجرای نسخه اولیه و نمونه اولیه در صورت نیاز به اصلاحات تمامی موارد بیان شده توسط شما پیاده سازی خواهد شد. هدف ما جلب رضایت شما است.

پشتیبانی رایگان

وبسایت شما نیازمند پشتیبانی خواهد بود. طراحان پس از تحویل پروژه 6 ماه بصورت رایگان تمامی موارد مربوط به پشتیبانی فنی وبسایت شما را انجام خواهد داد. در صورتی که هر مشکلی داشته باشید کافی است تا با استفاده از پنل اختصاصی مشتریان طراحان با تیم فنی در ارتباط باشید.

برای ارتباط با تیم فنی از طریق سیستم تیکت طراحان که به مشتریان ما اختصاص داده شده است و یا استفاده از پیامرسان انتخابی خود اقدام خواهید کرد. تیم فنی ما بصورت 24 ساعته پاسخگوی شما خواهند بود.

آموزش رایگان طراحی سایت مشهد

پس از اتمام پروژه طراحی سایت آموزش مدیریت سایت در یک فایل ویدئویی 3 ساعته خدمت شما ارائه خواهد شد. تمامی ویژگی ها و تغییرات مورد نیاز شما در این فایل به صورت اختصاصی برای وبسایت شما ارسال میشود. در صورت پرسش در رابطه با موارد دیگر نیز کارشناسان بصورت شبانه روزی پاسخگوی شما خواهند بود.

درباره طراحان نوین ایران

مجموعه طراحان نوین ایران فعالیت خود را از سال 1396 با ارائه خدمات طراحی سایت، تولید تیزر تبلیغاتی، عکاسی و موشن گرافیک آغاز نموده است. پس از گذشت 6 سال افتخار ارائه سرویس های متفاوت در زمینه دیجیتال مارکتینگ به بیش از 400 مجموعه را داشته ایم و امیدواریم بتوانیم برای کسب و کار شما نیز مفید واقع شویم. ما به شما تضمین میدهیم که تمام تلاش و توان خود را در ارائه خدمات عرضه خواهیم کرد.

در صورت تمایل به بازدید از نمونه سایت های طراحی شده توسط طراحان کلیک کنید.

جهت کسب مشاوره رایگان مشاوران ما شبانه روزی پاسخگوی شما خواهند بود.

ما با تمام توان بالاترین کیفیت پیاده سازی را به شما ارائه خواهیم داد.

5/5 - (41 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button