طراحی سایت بندرعباس

سفارش طراحی سایت بندرعباس

طراحی سایت بندرعباس

شهر بندرعباس با توجه به موقعیت استراتژی در ایران برای شرکت ها اهمیت بالایی دارد. بندرعباس دارای صنایع بزرگ و متوسط است. شرکت های بازرگانی، کشتیرانی، صنایع غذایی و صنایع مختلف در بندرعباس حضور دارند. جایگاه بندرعباس و موقعیت جغرافیای آن باعث میشود تا هر کسب و کاری نیازمند یک دفتر کار مجازی در اینترنت باشد. طراحان نوین ایران با افتخار تا به امروز طراحی سایت و سئو شرکت ها و مجموعه های در بندرعباس را داشته است.

امروز بندر عباس از بندرهای مهم و اصلی تجاری در جنوب ایران در نظر گرفته می‌شود. بندرعباس مرکز استان هرمزگان ایران است. بندرعباس یکی از تاریخی‌ترین و مهمترین بندرهای ایران و خلیج فارس به شمار می‌رود. بندر عباس به جز آنکه مهمترین و بزرگترین بندر ایران است، از نظر گردشگری نیز جذابیت زیادی دارد و از یک سو به کوهستان و از یک سو به خلیج فارس می‌رسد. بر همین اساس موقعیت استراتژیک و توسعه کسب و کار در بندرعباس چندید برابر میشود.

جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره 09212191792 تماس حاصل فرمایید.

 

داشتن یک وبسایت در موقعیتی مانند بندرعباس میتواند حضوری پر رنگ در عرصه صنعت و توسعه کسب و کار شما باشد. وبسایت شما در این موقعیت استراتژیک میتواند کمک شایانی به شناخته شدن بیشتر شما و همچنین بالا رفتن پرستیژ کاری شما شود.

تعرفه طراحی سایت

طراحی سایت شرکتی

شروع قیمت از

5.000.000 تومان

دفتر کاری مجازی خود را افتتاح کنید.

طراحی سایت فروشگاهی

شروع قیمت از

7.000.000 تومان

مناسب برای فروش آنلاین محصول

طراحی سایت چند منظوره

شروع قیمت از

9.000.000 تومان

میان رقبا حرفه ای ترین خواهید بود.

ویژگی طراحی سایت بندرعباس

ویژگی های خاص قابل ارائه توسط طراحان به شما شامل:

بهینه سازی

وبسایت های ارائه شده توسط طراحان در زمینه طراحی سایت بندرعباس کاملا بهینه و مطابق با الگوریتم های روز موتورهای جستجو مانند: گوگل، یاهو و … میباشد. وبسایت شما در زمینه تصاویر و محتوا نیز کاملا بهینه عمل خواهد کرد. ما تمام تلاشمان را میکنیم تا شما با آسودگی و تمرکز به توسعه کسب و کار خود بپردازید.

سرعت لود

سرعت اجرای یک وبسایت عامل مهم و تاثیرگذاری است. ما وبسایت شما را با بالاترین سرعت و بهترین کیفیت ارائه خواهیم کرد. برای همین نیاز است تا جهت خرید زیرساخت های مورد نیاز خود با مشاوران طراحان در ارتباط باشید. زیرا بخش اعظم سرعت اجرای سایت شما به زیرساخت های مناسب شما باز خواهد گشت.

ریسپانسیو بودن

ریسپانسیو بودن سایت به معنای اجرای بدون ایراد سایت در پلتفرم های متفاوت است. وبسایت شما باید در کامپیوتر، تبلت و تلفن های هوشمند با ظاهر های متفاوت و متناسب با هر دستگاه به نمایش در بیاید. طراحان تضمین میکند که طراحی سایت بندرعباس بدون هیچ مشکل و ایراد و کامل تحویل داده خواهد شد.

سئو

در طراحی سایت بندرعباس سئو مهمترین عامل است. عملا وبسایت بدون سئو هیچ تاثیر و فایده ای نخواهد داشت. در صورتی نیاز به سئو ندارید که وبسایت شما جهت ارتباط با مشتریان فعلی باشد. اما هر کسب و کاری نیازمند بدست آوردن مشتریان جدید خواهد بود. سئو برای یک کسب و کار در بندرعباس میتواند بسیار مفید و تاثیرگذار باشد. طراحان به شما کمک خواهد کرد تا به بالاترین صفحات جستجو دست پیدا کنید.

طراحی گرافیکی

گرافیک در طراحی سایت بندرعباس بسیار مهم است. تمام جلوه بصری یک وبسایت از گرافیک آن است. در نظر بگیرید یک سایت شما یک دفتر کار مجازی است. همانطور که شما میخواهید دفتر کاری شما شکیل و زیبا باشد. وبسایت شما نیز باید به همین اندازه زیبایی داشته باشد. طراحان بر همین اساس از تیم طراحی گرافیک خبره خود در زمینه طراحی گرافیکی وبسایت شما استفاده خواهد کرد.

عقد قرارداد رسمی طراحی سایت بندرعباس

با مجموعه و شرکتی کار کنید که با شما قرارداد میبندد. طراحان نوین ایران برای انجام پروژه طراحی سایت شما، به عنوان کارفرما و پیمانکار قرارداد رسمی عقد میکند. پس از کسب مشاوره و انتخاب بهترین سایت مورد نیاز شما، قرارداد رسمی تنظیم و تصویر و اصل قرارداد برای شما ارسال خواهد شد.

مشاوره رایگان طراحی سایت بندرعباس

مشاوره رایگان یکی از خدمات خاص و عالی برای یافتن نوع وبسایت و کارشناسی کردن نیازهای کسب و کار شما خواهد بود. بر همین اساس طراحان ارائه مشاوره رایگان را به صورت تخصصی برای شما فراهم کرده است. کافی است تا با شماره 02177067413 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما بصورت 24 ساعته در خدمت شما باشند.

تحویل کامل و بدون ایراد

تمامی وبسایت های ارائه شده در مجموعه طراحان به صورت کامل و بدون ایراد تحویل داده خواهند شد. شما در روند طراحی از صفر تا صد اجرای پروژه در جریان قرار میگیرید. پس از اجرای نسخه اولیه و نمونه اولیه در صورت نیاز به اصلاحات تمامی موارد بیان شده توسط شما پیاده سازی خواهد شد. هدف ما جلب رضایت شما است.

پشتیبانی رایگان

وبسایت شما نیازمند پشتیبانی خواهد بود. طراحان پس از تحویل پروژه 6 ماه بصورت رایگان تمامی موارد مربوط به پشتیبانی فنی وبسایت شما را انجام خواهد داد. در صورتی که هر مشکلی داشته باشید کافی است تا با استفاده از پنل اختصاصی مشتریان طراحان با تیم فنی در ارتباط باشید.

برای ارتباط با تیم فنی از طریق سیستم تیکت طراحان که به مشتریان ما اختصاص داده شده است و یا استفاده از پیامرسان انتخابی خود اقدام خواهید کرد. تیم فنی ما بصورت 24 ساعته پاسخگوی شما خواهند بود.

آموزش رایگان طراحی سایت بندرعباس

پس از اتمام پروژه طراحی سایت آموزش مدیریت سایت در یک فایل ویدئویی 3 ساعته خدمت شما ارائه خواهد شد. تمامی ویژگی ها و تغییرات مورد نیاز شما در این فایل به صورت اختصاصی برای وبسایت شما ارسال میشود. در صورت پرسش در رابطه با موارد دیگر نیز کارشناسان بصورت شبانه روزی پاسخگوی شما خواهند بود.

در صورت تمایل به بازدید از نمونه سایت های طراحی شده توسط طراحان کلیک کنید.

جهت کسب مشاوره رایگان مشاوران ما شبانه روزی پاسخگوی شما خواهند بود.

ما با تمام توان بالاترین کیفیت پیاده سازی را به شما ارائه خواهیم داد.

ویژگی‌های طراحی سایت بندرعباس در طراحان نوین ایران

در رابطه با وبژگی‌های شاخص طراحان در زمینه طراحی سایت بندرعباس میتوان به مواردی همچون عقد قرارداد رسمی، پشتیبانی 6 ماهه، آموزش مدیریت سایت ویدئویی کامل، دسترسی دائمی شما به سورس وبسایت اشاره کرد. ما در طراحان برای بدست آوردن نیازمندیهای شما که در ذهن دارید تمام تلاش خود را خواهیم کرد. در زیر به برخی از ویژگی‌ها و مواردی که در طراحان به آنها اهمیت میدهیم مطرح شده است.

1- هدف گذاری از طراحی سایت در بندرعباس

برای بدست آوردن یک وبسایت ابتدا باید هدف‌گذاری دقیق از آنچه میخواهیم در انتهای کار بدست بیاید داریم. اینکه به عنوان کارفرما از یک وبسایت چه توقعاتی دارید. در بسیاری از موارد دیده شده است که پس از اجرای پروژه طراحی سایت بندرعباس بدلیل عدم شناسایی اهداف از بدست آوردن یک سایت پروژه طراحی وبسایت با شکست مواجه شده است. در بسیاری از موارد مربوط به طراحی سایت در بندرعباس به آنچه در فکر خود داشته‌ایم دست پیدا نکردیم. پس در گام اول هدف خود از یک سایت کارآمد را شناسایی کنید. ما در طراحان به شما در روند شناسایی اهداف و چگونگی دستیابی به آنها کمک خواهیم کرد و گام به گام در این روند همراه شما خواهیم بود.

2- تعیین بازار هدف و استراتژی طراحی وبسایت

در گام دوم باید بازار هدف و مخاطبان خود را تشخیص دهیم. به این موضوع کاملا آگاه هستیم که یک وبسایت میتواند در زمینه‌های متفاوتی فعالیت کند. برای درک ساده‌تر این موضوع 2 مدل از کسب و کار را برای شما مثال میزنیم. وبسایت‌هایی در زمینه‌های انتشار موسیقی و وبسایت دیگر در زمینه معرفی خدمات ساختمانی و شرکت فنی و مهندسی را در نظر بگیرید. بازار هدف وبسایت انتشار موسیقی تمام جامعه و افراد علاقمند به موسیقی هستند. پس قاعدتا درآمد این وبسایت پس از رشد و شناسایی توسط مخاطبان از طریق جذب موزیسین‌ها و دریافت وجه در قبال انتشار موسیقی و همچنین ارائه بنر‌های تبلیغاتی مجموعه‌های مختلف در وبسایت خواهد بود.

 پس بازار هدف وبسایت موسیقی تمام جامعه است. در وبسایت دوم در زمینه خدمات ساختمانی و شرکت فنی مهندسی بازار هدف از کل جامعه به افرادی محدود میشود که الزاما دارای یک ملک جهت بازسازی و یا دکوراسیون باشد.

در این صورت ما کودکان و نوجوانان و همچنین افرادی که تصمیم‌گیرنده نهایی در زمینه دکوراسیون و بازسازی یک ملک نیستند را در بازار هدف خود نداریم.

سبک طراحی سایت بندرعباس در این حالت کاملا متفاوت از یک وبسایت با زمینه انتشار موسیقی خواهد بود. پس به عنوان مدیر یک کسب و کار بازار هدف خود را به مجموعه طراحی سایت در بندرعباس خود اعلام کنید تا وبسایت شما دقیقا متناسب با بازار هدف طراحی شود.

3- الزامات و نیازهای کارفرما

به عنوان کارفرما در یک پروژه طراحی سایت در بندرعباس باید نیازهای خود و الزاماتی که در نظر دارید را به مجموعه طراحی سایت منتقل کنید. انتقال نیازهای شما هرچه دقیق‌تر و با ظرافت بیشتری باشد به مجموعه طراحی سایت طراحان در اجرای آنچه در ذهن دارید بیشتر کمک خواهد کرد. نیازهای شما از یک وبسایت اغلب موارد نیازهای عمومی یک مجموعه خواهد بود. در اینصورت مجموعه طراحی سایت طراحان نیازهای شما را به سادگی پیاده‌سازی خواهد کرد. در برخی از موارد نیازهای شما موارد خاصی را شامل میشود. برای مثال: داشتن یک محاسبه‌گر خاص و یا امکان ارائه خدمات خاص پیرو خرید اینترنتی کاربران.

4- برآورد هزینه اجرایی طراحی سایت بندرعباس

درباره برآورد هزینه بسیاری از مجموعه‌ها تعرفه‌های خود را از کارفرما پنهان میکنند. دلیل این رفتار کاملا مشخص است. مجموعه‌های طراحی سایت در بندرعباس پس از بررسی پروژه شما به توجه به توان مالی شما هزینه‌های بالاتری نسبت به تعرفه‌ی خود ارائه میدهند. در طراحان نوین ایران برای اولین بار در کشور تعرفه‌های طراحی سایت بندرعباس بصورت کاملا عمومی و آنلاین در دسترس کارفرما قرار گرفته است. شما با استفاده از سیستم صدور فاکتور و تعرفه‌های مندرج با ویژگی‌ها و قابلیت‌های متفاوت متناسب با نیاز‌های خود اقدام به صدور فاکتور خواهید کرد. شفاف‌سازی مالی و برآورد هزینه کاملا شفاف و در دسترس شما خواهد بود. برای آسودگی خاطر شما و همچنین تعهد طراحان به انجام پروژه قرارداد رسمی پس از صدور فاکتور منعقد میگردد.

5- مشاوره و کارشناسی تخصصی

برای داشتن یک وبسایت نیاز به تخصص و دانش مربوط به حوزه فناوری اطلاعات داریم. ما در طراحان به شما حق میدهیم که در رابطه با دنیای دیجیتال و طراحی سایت در بندرعباس اطلاعات تخصصی نداشته باشید. بنابراین مجموعه طراحان با استفاده از دانش کارشناسان و مشاوران عالی‌رتبه خود در زمینه دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت و تولید محتوا در خدمت شما خواهد بود. ما به شما بهترین مشاوره و کارشناسی را ارائه خواهیم داد. به عنوان یک کارفرما و مدیر مجموعه به شما این تعهد را خواهیم داد که اطلاعات منتقل شده توسط کارشناسان ما بدون هیچگونه چشم داشت مالی باشد. مشاوره در مجموعه طراحان نوین ایران کاملا رایگان خواهد بود.

6- پیاده سازی تخصصی و حرفه‌ای

در رابطه با پیاده‌سازی پروژه‌های طراحی سایت شما، تمامی وبسایت‌های طراحی شده توسط طراحان نوین ایران بصورت کاملا اختصاصی و حرفه‌ای است. ما مواردی همچون UI/UX ، ریسپانسیو بودن وبسایت، ارائه پنل داشبورد اصلی مدیریت وبسایت و موارد اینچنین را به شما ارائه خواهیم کرد. پس برای طراحی سایت خود هیچ دغدغه‌ای نخواهید داشت.

جهت دریافت مشاوره و سفارش طراحی سایت بندرعباس با شماره 02177067413 تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (45 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button