ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاه

درباره ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاه

ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاه

درباره ساخت تیزر نمایشگاه به معنای نمایش کامل خدمات و محصولات شما در غرفه نمایشگاهی شما است. تیزرهای نمایشگاهی یکی از حساس ترین محتواها برای جذب مشتریان جدید میباشد. ساخت تیزر تبلیغاتی باید کاملا اصولی و بر اساس بازار هدف و مشتریان شما باشد. ساخت تیزر نمایشگاهی میتواند پرستیژ و قدرت مجموعه شما را در میان سایر رقبا نمایش دهد.

مشتریان بر اساس دید اولیه از غرفه و نمایش توانمندی های شرکت و مجموعه، شما را ارزیابی میکنند. با توجه به هزینه های سنگین شرکت در نمایشگاه ها باید با تمام قدرت خود را به نمایش بگذارید.

برای بازدید از تعرفه پوشش تصویری نمایشگاه کلیک کنید.

جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره 02177067413 تماس حاصل فرمایید.

ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاه چیست؟

تیزر نمایشگاهی یعنی در کوتاه ترین زمان ممکن مشتریان خود را جذب کنید. شما باید بتوانید در حداقل زمان گذار از مقابل غرفه مشتریان و مخاطبان خود را به داخل هدایت کنید. برای این منظور باید محتوای ویدئویی خود را برای ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاه به حرفه ای ترین شکل ممکن به نمایش در بیاورید.

برای هر نمایشگاهی ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاهی اهمیت بسیار زیادی دارد. با ساخت یک تیزر تبلیغاتی خاص و جذاب، مخاطبان را به نمایشگاه خود جذب کنید. این یک ترفند حرفه ای است که با استفاده از عنوان های جذاب، صدا و تصویر، می توانید مخاطبان را به شرکت در نمایشگاه خود تشویق کنید.

تیزر تبلیغاتی نمایشگاه ها به شما اجازه می‌ دهد تا به صورت مستقیم با مخاطبان خود در ارتباط باشید. شما می ‌توانید از طریق تصویر و صدا، پیام های خود را به صورت قابل توجه و جذاب در تیزر تبلیغاتی نمایشگاهی به مخاطبان منتقل کنید. با استفاده از تبلیغات نمایشگاهی، شما می‌ توانید فروش خود را افزایش دهید.

جذب مشتری

تیزر با جذب بیشترین تعداد مخاطبان و بازدیدکنندگان، فرصت بسیار زیادی برای افزایش فروش پیش روی شما قرار خواهد گرفت. در چنین رویداد هایی، شما در حال رقابت با سایر شرکت ها هستید. ساخت یک تبلیغات جذاب و منحصر به فرد، به شما کمک می ‌کند تا در بین رقبای خود برجسته شوید و نگاه ها را به سمت خود خیره کنید.

غرفه خود را حرفه ای کنید

با استفاده از تیزر غرفه نمایشگاه، در کنار غرفه سازی نمایشگاهی باکیفیت برند شما در بین مخاطبان و بازدیدکنندگان نمایشگاه شناخته شده تر خواهد بود. لوگو و علائم شناسایی برند خود را در تیزر قرار دهید تا به صورت قابل توجهی در ذهن مخاطبان ماندگار شوید.

برای توسعه و گسترش کسب و کار خودتان در کمترین زمان، نیاز به یک ترفند جادویی دارید و آن ساخت تیزر تبلیغاتی برای نمایشگاه است. با این ویدیو کوتاه و منحصر به فرد برندهای تجاری مختلفی از برگزاری نمایشگاه شما اطلاع پیدا می کنند و در صورتی که تمایل به شرکت در نمایشگاه دارند، هرچه سریعتر اقدام خواهند کرد. شما در جهان امروز با استفاده از تیزر تبلیغاتی نمایشگاهی می توانید رقابت کنید و به سود بالایی هم برسید.

نکاتی مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاه

تیزر تبلیغاتی نمایشگاه نیازمند رعایت یک سری اصول و نکات است تا جلوه حرفه ای تری داشته باشد و تاثیر آن در تبلیغات و جذب مخاطب و مشتری بیشتر شود.

مهم ترین نکات ساخت تیزر نمایشگاه عبارتند از:

هدف اصلی تیزر: 

باید هدف اصلی تبلیغ را مشخص کنید. آیا می ‌خواهید بازدید کننده‌ ها را به نمایشگاه جذب کنید یا فقط اطلاعات محصول را منتقل کنید؟ بعد از هدف تعیین هدف می توانید یک طرح کارامد را انتخاب و اجرا کنید.

محدودیت زمانی

توجه داشته باشید که تبلیغات نمایشگاهی باید در چند ثانیه اول توجه بازدیدکننده‌ ها را جلب کند. شما زمان زیادی ندارید پس فرصت را از دست ندهید و از صحنه ‌های جذاب و پویا استفاده کنید.

انتقال پیام

پیام شما باید قابل فهم و واضح باشد. از عبارات ساده و قوی استفاده کنید و از لغات فنی و چینش پیچیده و شلوغ خودداری کنید.

موسیقی

در صورت استفاده از صوت، مطمئن شوید که صدای شما قابل شناسایی است و پیام شما را به خوبی منتقل می ‌کند. همچنین، صدای پس زمینه باید با محتوای تبلیغ همخوانی داشته باشد.

جذابیت بصری

از تصاویر و ویدیو های جذاب در تیزر تبلیغاتی نمایشگاهی استفاده کنید تا توجه بازدیدکننده‌ ها را به خود جلب کنید. از رنگ ‌های زنده و طرح‌ های دینامیک هم کمک بگیرید تا جذابیت بصری تیزرتان بیشتر شود.

انتقال اطلاعات: 

در صورت نیاز به ارائه اطلاعات فنی، مطمئن شوید که آن ‌ها به صورت ساده و قابل فهم برای عموم قرار هستند. قرار نیست کلیه اطلاعات را در تیز جای دهید. شما یک فیلم صنعتی اماده نمی کنید. سعی کنید مهم ترین ها را در تیزر قرار دهید و از جزئیات پرهیز کنید.

تشویق به تعامل

در پایان تبلیغ، بازدیدکننده‌ ها را به اقدام دعوت کنید، مثلا برای حضور در نمایشگاه یا درخواست اطلاعات بیشتر و… . از این راه می توانید به راحتی با مخاطبان خود هم ارتباط برقرار کنید.

گویش ویدئویی:

 تبلیغ شما باید قابل استفاده در هر محل و به هر زبانی باشد. از متن‌ های چندزبانه استفاده کنید تا همه مخاطبان بتوانند از این تیزر بهره مند شوند و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنند.

جمع بندی

مجموعه طراحان نوین ایران با توجه به اهمیت برگزاری نمایشگاه و حضور شرکت ها و مجموعه ها در نمایشگاه ها در زمینه پوشش تصویری نمایشگاه اقدام به ارائه پکیج های جذاب و اقتصادی نموده است. با استفاده از پکیج های پوشش تصویری نمایشگاهی طراحان غرفه شما به صورت کامل تحت پوشش قرار خواهد گرفت. خدمات قابل ارائه در این پکیج ها شامل: تیزر نمایشگاهی، عکاسی و مصاحبه است.

در صورت تمایل به تولید تیزر تبلیغاتی از محصولات و یا خدمات قابل ارائه در نمایشگر های تعبیه شده در غرفه از پکیج های تیزر تبلیغاتی مجموعه طراحان بازدید بفرمایید. از مزیت های ساخت فیلم و تیزر نمایشگاهی اطلاع رسانی پیش از موعد و سریع مخاطبان برای بازدید هرچه بیشتر از غرفه نمایشگاه شما خواهد بود. شما هزینه زیادی برای ساخت یک غرفه و اجاره آن صرف می‌کنید و نیاز به بازدید حداکثری از غرفه نمایشکاه خود دارید. ثمره ساخت فیلم و تیزر نمایشگاهی برای اطلاع رسانی بازدید بیشتر و ثبت قرارداد های بیشتر خواهد شد.

مزایای پکیج های پوشش تصویری نمایشگاه

اهمیت استفاده از پوشش تصویری نمایشگاهی و خدمات فوق العاده مانند: تیزر نمایشگاهی، عکاسی نمایشگاهی و مصاحبه در متمایز کردن شما از دیگر رقبا و مورد توجه قرار گرفتن شماست، کاربرد محتوای تولید شده برای مجموعه شما پس از نمایشگاه در زمینه ویدئو مارکتینگ و همچنین انتشار در شبکه های اجتماعی، رپوتاژ آگهی و … خواهد بود و همچنین در آینده و نمایشگاه های بعدی با استفاده از نمایشگر هایی که در سطح نمایشگاه و غرفه خود تعبیه شده میتوانید محتوای خود را به نمایش در آورده و به این صورت سطح کاری و محصولات شرکت شما به نمایش گذاشته می‌شود.

هزینه و تعرفه ساخت فیلم و تیزر نمایشگاه

قیمت و هزینه ساخت و تولید فیلم و تیزر نمایشگاهی به نکات زیادی بستگی دارد، یکی از عنوان هایی که به تعیین ساخت تیزر تبلیغاتی برای غرفه نمایشگاهی تاثیر دارد به تعداد روزهای فیلمبرداری از غرفه مربوط می‌شود. البته این مربوط به پوشش رسانه‌ای از نمایشگاه و غرفه شما برمی‌گردد نیاز دارید برای مثال از تمام روزهای برگزاری نمایشگاه فیلم و تیزر تهیه شود یا خیر، به همین منظور مجموعه طراحان در پوشش های تصویری خود 4 روز فیلم برداری را در نظر گرفته است.

میزان زمان خروجی مدنظر هم بر روی هزینه ساخت فیلم نمایشگاهی تاثیر دارد، یعنی شما تعیین می‌کنید که به 5 دقیقه فیلم نمایشگاهی نیاز دارید یا بیشتر و یا کمتر، که باعث می‌شود گروه فیلمبرداری به جزئیات بیشتری توجه کرده و در نتیجه خروجی مطلوب تری به دست آید. بر همین اساس پس از ثبت درخواست در فرم تعبیه شده میتوانید میزان زمان خروجی مد نظر خود را تعیین نمایید.

از نکات قابل توجه مجموعه طراحان تعرفه و هزینه ارزان‌ تر نسبت به دیگر مجموعه های ساخت تیزر تبلیغاتی است که از کیفیت و خدمات بیشتر و هزینه و تعرفه کمتری برخوردار هستیم.

5/5 - (42 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button