طراحی لوگو حرفه ای

درباره طراحی لوگو حرفه ای

طراحی لوگو حرفه ای

هر مجموعه، برند و گروهی در شروع کار نیاز به طراحی لوگو حرفه ای و نمادی برای معرفی خود به افراد، مشتریان و مخاطبان دارد.  لوگو شما نمایانگر میزان حرفه ای بودن شما در فضای رقابتی بازار کار، پرستیژ و قدرت شما خواهد بود. بسیاری از مجموعه ها پس از سالها فعالیت نیازمند تغییر لوگو و طراحی مجدد لوگو هستند.

لوگو باعث میشود تا مخاطبان و مشتریان شما همیشه برند شما را با نمادها و رنگ های مورد استفاده در لوگوی شما بیاد بیاورند.

 

جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره 02177067413 تماس حاصل فرمایید.

 

مالکیت لوگو خود را ثبت کنید

پیشنهاد میکنیم پس از طراحی لوگو حرفه ای خود حتما لوگوی طراحی شده را ثبت کنید تا مالکیت تمام و قانونی لوگوی خود را داشته باشید.

اهمیت ثبت لوگو

زمانی که شما یک لوگوی مشخص دارید پس از سالها فعالیت و زحمت برای برندینگ مجموعه تمام مشتریان شما، شما را با آن لوگو خواهند شناخت و افراد سود جو به سادگی میتوانند تمام زحمات شما را بر باد داده و خود را به جای شما مطرح کنند.

تعرفه طراحی لوگو حرفه ای

برای طراحی تعرفه مصوب و مشخصی وجود ندارد. میانگین طراحی لوگوی حرفه ای در شهر تهران میان تمامی شرکت ها در مهر ماه 1402 مبلغ 2 میلیون تومان است.

در رابطه با طراحی لوگو حرفه ای این موضوع را در نظر بگیرید که هزینه طراحی به گرافیست و تسلط او بر طراحی و آشنایی با مسائل مختلف طراحی لوگو است.

معیارهای طراحی لوگو حرفه ای

در مجموع میتوان گفت معیارهای ارزیابی یک طراحی لوگو حرفه ای نسبت به یک لوگو ساده شامل:

  1. ماندگاری در ذهن مخاطب:

لوگوی طراحی شده برای شما در صورتی به عنوان یک لوگوی حرفه ای شناخته میشود، که در ذهن مخاطبان و مشتریان شما نقش ببندد.

  1. انتقال پیام:

طراحی لوگو حرفه ای به این معناست که پیام و اهداف و رویکرد یک مجموعه یا تیم را به سادگی منتقل کند و مخاطبان شما پس از دیدن آن این پیغام را دریافت کنند.

  1. تکراری نبودن:

لوگوی شما زمانی به عنوان طراحی لوگو حرفه ای شناخته میشود که تکراری نباشد. بسیاری از مواقع پیش آمده است که ما یک لوگو را دیده ایم و پس از گذشت چند ساعت یاد لوگوی دیگری افتاده ایم که لوگوی مذکور از روی آن کپی شده است.

  1. سادگی و شکیل بودن:

طراحی لوگو حرفه ای شما باید به نحوی انجام شود که در عین سادگی شکیل و زیبا باشد. شما باید به لوگوی برند خود افتخار کنید نه اینکه بعد از دریافت لوگو به فکر تغییرات و طراحی مجدد آن بیوفتید.

  1. استفاده از خطوط:

لوگو شما زمانی به عنوان یک لوگو حرفه ای شناخته میشود که از کمترین خطوط در طراحی آن استفاده گردد. استفاده از نماد ها و خطوط بیش از اندازه باعث شلوغی و گیج کنندگی لوگوی شما خواهد شد.

از رنگ بندی غافل نشوید

یک لوگو حرفه ای زمانی بدست میاید که در آن از رنگبندی متناسب با کسب و کار شما و همچنین حداکثر 2 رنگ استفاده شود. رنگبندی لوگو با توجه به ساختار و زمینه فعالیت شما متفاوت است.

در نظر بگیرید که یک مجموعه در زمینه روانشناسی و گروه دیگر دز زمینه موسیقی راک مشغول به کار هستند. قاعدتا لوگوی این دو مجموعه و گروه در یک دسته بندی قرار نمیگیرند.

نیاز است که روانشناسی رنگ و منظور هر رنگ را بدانیم. مشخص است که در مثال بالا برای یک گروه راک از طیف رنگی قرمز و مشکی و برای مجموعه روانشناسی از طیف رنگی سبز و آبی روشن استفاده میکنیم.

طراحی لوگو ارزان!

در این روزها بسیاری از تبلیغات بر اساس طراحی لوگو ارزان و یا حتی رایگان شنیده و دیده میشود. اما سوال اصلی اینجاست که آیا لوگوی ارزان و رایگان خوب است؟

پاسخ صد در صدی در این باره.خیر!

لوگوی ارزان و لوگوی رایگان به معنای کپی بودن و یا عدم مهارت کافی گرافیست بر روی طراحی لوگو شماست.

در صورتی از لوگوی ارزان و یا رایگان استفاده کنید که مجموعه و کار خود را مهم نمیدانید. در صورتی که کار و مجموعه شما مهم نباشند، بهتر است که از کار غیر ضروری خارج شوید و خود را به حرفه ی مورد علاقه و مهم خود مشغول کنید.

اما اگر میخواهید لوگوی خود را ارزان بدست آورید میتوانید:

  1. از سایت های طراحی لوگوی آنلاین استفاده کنید.
  2. از تمپلیت های آماده طراحی لوگو استفاده کنید.
  3. استفاده از هوش مصنوعی

ابزارهای هوش مصنوعی امروزه در دسترس بسیاری از افراد هستند. درست است که لوگوی شما در این 3 حالت صد در صد کپی و بارها توسط افراد دیگر مورد استفاده قرار گرفته است. اما شما نیز لوگو دارید.

وبسایت های مورد استفاده در طراحی لوگو با هوش مصنوعی مانند: logo.com میتوانند برای شما مفید باشند.

نتیجه گیری

طراحی لوگو یکی از مسائل مهم و حیاتی در برندینگ و توسعه کسب و کار شما است. طراحی لوگو حرفه ای شما فقط 1 بار هزینه در پی دارد و برای همین بهتر است. این کار توسط افراد با تجربه و مجموعه های با سابقه انجام شود. پیشنهاد میکنیم جهت آسودگی خاطر با مجموعه ها قرارداد رسمی ببندید.

در زمان عقد قرارداد از محرمانگی و حفظ اطلاعات شما توسط تیم طراح اطمینان خاطر داشته باشید و حتما درخواست عقد قرارداد محرمانگی کنید.

طراحان نوین ایران با استفاده از دانش تیم گرافیک خود و تعرفه های مقرون به صرفه میتواند طراحی لوگو حرفه ای شما را با قدرت و در زمان تعیین شده بدون ایراد انجام دهد. در علاقه به همکاری پیشنهاد میکنیم از صفحه طراحی لوگو و نمونه های طراحی شده بازدید کنید.

 

5/5 - (43 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button