طراحی سایت تهران

درباره طراحی سایت تهران

طراحی سایت تهران

در طراحی سایت تهران و اطراف تهران مسئله اصلی برای صاحبین مشاغل و کسب و کارهای علاقمند به فعالیت در حوزه دیجیتال است. شرکت ها، افراد و تیم های متفاوت در رابطه با طراحی سایت وجود دارند و تمامی آنها در اجرای طراحی سایت مدعی بهترین هستند.

با تحقیقات انجام شده در این زمینه دریافتیم که در استان تهران بالای 500 شرکت و مجموعه و هزاران طراح سایت موجود است.

برای داشتن یک وبسایت مطابق با نیازهای شما دو فاکتور اصلی بیان میشود:

1.قیمت طراحی سایت

2.کیفیت طراحی سایت 

جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره 02177067413 تماس حاصل فرمایید.

تعرفه طراحی سایت

طراحی سایت شرکتی

شروع قیمت از

5.000.000 تومان

دفتر کاری مجازی خود را افتتاح کنید.

طراحی سایت فروشگاهی

شروع قیمت از

7.000.000 تومان

مناسب برای فروش آنلاین محصول

طراحی سایت چند منظوره

شروع قیمت از

9.000.000 تومان

میان رقبا حرفه ای ترین خواهید بود.

قیمت طراحی سایت

با توجه به نیازهای هر شرکت و مجموعه متفاوت است. برای دریافت قیمت دقیق طراحی سایت باید نیازهای خود را یادداشت کنید. این مسئله را در نظر بگیرید که کاربران و مخاطبان شما از وبسایت شما چه توقعاتی دارند. مجموعه طراحی سایت شما موظف است نیازهای شما را برآورد هزینه کند و هزینه پیاده سازی را به شما اعلام کند. در این میان مجموعه هایی مانند طراحان نوین ایران با توجه به سابقه و وبسایت های موفق طراحی شده نیازهای معمول شرکت ها را امکان سنجی کرده اند و بر اساس آن تعرفه های مشخص ارائه داده اند. در این صورت کار شما برای طراحی سایت راحت تر شده است.

کیفیت طراحی سایت

در رابطه با کیفیت خدمات ارائه شده در زمینه طراحی سایت باید مواردی را در نظر بگیرید. سرعت سایت، ریسپانسیو بودن، پلتفرم پیاده سازی و طراحی گرافیکی وبسایت اهمیت بسیاری بالایی دارد. در همین رابطه مجموعه هایی مانند طراحان نوین ایران بااستفاده از گرافیست های خبره و با سابقه طراحی سایت تهران شما را با کیفیت و ظاهری فوق العاده ارائه میدهند.

خدمات قابل ارائه همراه طراحی سایت شامل:

1.طراحی وبسایت حرفه ای

2.موشن گرافیک تبلیغاتی

3.دیجیتال مارکتینگ

4.تیزر تبلیغاتی

  1. عکاسی حرفه ای
  2. سئو وبسایت

سئو سایت (SEO)

اجرای سئو وبسایت شما نیازمند صبر و دانش بالایی میباشد. داشتن یک سایت به تنهایی کافی نیست و شما باید در رتبه های بالای نتایج جستجو در گوگل قرار بگیرید تا وبسایت برای شما نتیجه بخش باشد. امروزه بیشتر مردم اطلاعات و نیازهای خود را در گوگل جستجو میکنند و حضور شما در میان صفحات باعث بیشتر دیده شدن و رشد سریعتر کسب و کارتان خواهد شد.

پشتیبانی طراحی سایت تهران

پس از طراحی سایت شما نیازمند پشتیبانی از وبسایت طراحی شده دارید. در این باره پیشنهاد میکنیم به مجموعه هایی اعتماد کنید که پس از طراحی سایت شما از آن پشتیبانی میکنند. اکثر مجموعه ها پس از اتمام پروسه طراحی سایت، وبسایت شما را رها میکنند. مجموعه طراحان نوین ایران پس از اتمام پروژه 6 ماه گارانتی رایگان برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

وبسایت خود را کامل دریافت کنید

دقت داشته باشید که پس از اتمام طراحی وبسایت خود را کامل و بدون ایراد دریافت کنید. از مجموعه طراح خود درخواست کنید پس از اتمام کار گزارش پیاده سازی و چگونگی طراحی را در گزارش کار ارائه دهد.تمامی صفحات و ویژگی های درخواستی خود را چک کنید و در صورت مشکل با مجموعه طراح مطرح کنید.

تحویل وب سایت پایان کار نیست، شروع تعهدات شرکت طراحی سایت تهران است. شاید اصلی ترین مشکل در اجرای پروژه های یک سازمان یا شرکت نبود پشتیبانی مناسب چه از نظر نرم افزاری و چه از نظر سخت افزاری و حتی از لحاط سئو سایت باشد. اینگونه است که بسیاری از ایده های ناب شرکت ها در فضای وب هیچ گاه آنطور که باید اجرایی نمی شوند. تهران، قلب تپنده ایران، پایتخت کشور و گل سر سبد شهرهای میهن است. مهمترین مرکز تجمع صنایع، دانشگاه های مطرح و شرکت های برند ایران و جهت دهنده سیاست و اقتصاد و فرهنگ کشور  است.

طراحی سایت تهران یکی از بهترین و پردرآمدترین شغل‌های دنیاست و به همین دلیل افراد زیادی به سراغ یادگیری آن می‌روند. حتی ممکن است شما برای کسب و کار خود یا به هر دلیل دیگری نیاز به سایت داشته باشید و به جای اینکه پول خود را در راه سفارش پروژه طراحی سایت خرج کنید، می‌توانید همان پول را صرف یادگیری کنید. اما تجریه در طراحی و پیاده سازی طراحی سایت موردی است که با مرور زمان بدست خواهید آورد.

مشاوره طراحی سایت

مجموعه طراحان برای ارائه بهترین خدمات رسانی به هم وطنان خود دارای مشاوره رایگان برای طراحی سایت تهران و سایر نقاط ایران می باشد. طراحی سایت تهران با استفاده از چندین متخصص قدرتمند و وردپرس کار حرفه ای می تواند تمامی خواسته های شما از سفارش طراحی سایت را رفع کند. بر همین اساس طراحی سایت تهران در شهرهای مختلف و حوزه های مختلف تهران نیز انجام می شود.

طراحی سایت در مناطق مختلف تهران

درباره طراحی سایت در مناطق شمال تهران  طراحی سایت در جنوب تهران طراحی سایت در شرق تهران طراحی سایت غرب تهران انجام می شود.

تیم طراحان یک تیم قدرتمند طراحی وب سایت تهران می باشد ولی قیمت های طراحی سایت ما بسیارارزان می باشد با قیمتی فوق العاده عالی.تمامی خدمات ارائه شده توسط شرکت طراحی وب سایت طراحان به منظور رفاه حال مشتریان بوده است.

بزرگ‌ترین سرمایه اصلی این شرکت داشتن کادر با دانش و حرفه‌ایی، رضایت مشتریان و کیفیت خدمات ارائه دهنده آنهاست.

چگونه درخواست طراحی سایت دهیم؟

طراحان نوین ایران با داشتن کارشناسان حرفه و مجرب خود در زمینه طراحی سایت به صورت مشاوره تلفنی و حضوری در خدمت شما عزیزان است. شما با استفاده از شماره های تماس میتوانید از مشاوره رایگان بهره مند شوید. در صورت نیاز به جلسه حضوری نیز کارشناسان طراحان در محل دفتر طراحان در خدمت شما خواهند بود. در صورتی که وقت حضور در مجموعه طراحان را ندارید.

کارشناسان ما با مشاوره در محل در خدمت شما خواهند بود و مراحل عقد قرارداد و اجرای پروژه را برای شما انجام میدهند.

سیستم سفارش آنلاین طراحان

درباره سیستم سفارش آنلاین با تعرفه های مشخص و ارزان برای ثبت سفارش شما و همچنین دریافت فاکتور و قرارداد در اختیار کاربران قرار گرفته است.

برای بازدید از تعرفه ها کلیک کنید.

5/5 - (47 امتیاز)

4 دیدگاه دربارهٔ «طراحی سایت تهران»

    1. درود بر شما و تشکر از توجه شما
      سفارش خودتون رو ثبت کنید و بعد از دریافت فاکتور قرارداد منقد میگردد.
      برای دریافت تعرفه و فاکتور طراحی سایت تهران به لینک زیر مراجعه نمایید.
      https://designersiran.com/webdesign
      همچنین برای دریافت مشاوره با شماره تماس 02177067413 و یا 09212191792 تماس حاصل فرمایید. مشاوره در محل توسط کارشناسان طراحان انجام میشود.

  1. درود بر شما قیمت طراحی سایت تهران رو لطفا اعلام کنید. از کجا میتونیم نمونه طراحی سایتتون رو ببینیم؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button