سفارش موشن گرافیک

درباره سفارش موشن گرافیک

سفارش موشن گرافیک

برای سفارش موشن گرافیک ابتدا باید مفهوم موشن گرافیک را بدانیم. موشن گرافیک به تصاویر گرافیکی متحرکی گفته میشود که بصورت پیوسته و با ریتم موزیکال مفهومی را منتقل میکند. موشن گرافیک برای کاربردهای تبلیغاتی و همچنین آموزشی و مواردی که نمیتوان بصورت رئال یا واقعی تصویر و ویدئو را به مخاطب نمایش داد کاربرد دارد.

جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره 02177067413 تماس حاصل فرمایید.

 

موشن گرافیک چند دسته است؟

دسته بندی موشن گرافیک شامل:

  1. موشن گرافیک معمولی: این دسته از موشن گرافیک ها که تا امروز موارد بسیاری از آن را دیده اید شامل: تصاویر متحرک همراه با صدا و موسیقی هستند. در این دسته از موشن گرافیک ها میتوانید از گوبنده نیز استفاده کنید. اغلب موشن گرافیک های معمولی به علت داشتن صدا و موسیقی جذابیت خاصی دارند.

2.لوگو موشن: لوگو موشن نوعی موشن گرافیک است. در لوگو موشن لوگوی شما بصورت متحرک نمایش پیدا میکند و همراه متحرک سازی صداگذاری نیز انجام میشود. کاربرد آن در مدیاهای بصری مانند: ویدئو ها و ارائه ها میباشد.

  1. ویدئو موشن: ویدئو موشن ترکیب موشن گرافیک و ویدئوی فیلمبرداری شده همراه صدا است. ویدئو موشن را اغلب در تبلیغات تلویزیونی و تلویزیون های شهری، وبسایت های فروشگاهی و … میبینیم.
  2. اینفوگرافیک (اینفوگرافی): اینفو گرافیک برای انتقال اطلاعات مهم و ارائه به مخاطبان، کارفرمایان و مشتریان بالقوه کاربرد دارد. معمولا برای ارائه گزارش های پیشرفت استفاده میشود. اطلاعات شما بصورت گرافیکی به نمایش در میاید.

انواع موشن گرافیک:

موشن گرافیک در دید کلی میتوان در 2 دسته قرار داد:

1.موشن گرافیک 2 بعدی: به موشن گرافیک هایی گفته میشود که بصورت تخت و یا 2 بعدی نمایش پیدا میکنند. این نوع موشن گرافیک ها عمق تصویری ندارند و المان های تصویری در آن 2 بعدی هستند.

نکته: در برخی از موشن گرافیک ها در بیان 2.5 بعدی نیز مطرح شده است. چیزی میان 2 بعدی و 3 بعدی.

2.موشن گرافیک 3 بعدی: این موشن مگرافیک ها بصورت کاملا عمق دار و هر حجم استفاده شده در آن دارای زوایای مختلف است.

از نظر پیاده سازی هیچ یک از موشن گرافیک ها برتری نسبت به دیگری ندارد. توجه کنید که مهمترین مبحث در پیاده سازی موشن گرافیک سناریو و انتقال پیام است.

اگر دقت بیشتری به مخاطبان داشته باشید آنها پیام یک موشن را هرچه سریعتر و راحت تر دریافت کنند، موشن گرافیک شما را بیشتر دوست خواهند داشت.

تفاوت موشن گرافیک با تیزر تبلیغاتی در انیمیشنی بودن آنها است. درواقع ما در تیزرهای تبلیغاتی از واقعیت محتوا تولید می کنیم اما در موشن گرافیک همه چیز طراحی شده و انیمیشنی خواهد بود. کاربرد موشن گرافیک بیشتر برای فروش و جذب فوری است برای مثال اگر تصمیم دارید در پیج اینستاگرام بقیه تبلیغ محصولات و خدمات خودتان را انجام دهید پیشنهاد می شود از موشن گرافیک استفاده نمایید.

 

تعرفه خدمات تیزر تبلیغاتی

تولید تیزر تبلیغاتی

شروع قیمت از دقیقه ای

5.000.000 تومان

بهترین راه نمایش کسب و کار شما

موشن گرافیک

شروع قیمت از دقیقه ای

5.000.000 تومان

آنچه برای جذب مشتریان نیاز دارید

تدوین و مونتاژ ویدئویی

شروع قیمت از دقیقه ای

2.500.000 تومان

بهترین کیفیت را ارائه خواهیم داد.

مراحل تولید موشن گرافیک:

ابتدا سناریو یا استوری برد برای شما نگارش می شود و از شما تایید گرفته می شود.

سپس کاراکترها و لوکیشن ها به شما نشان داده می شود تا تایید نمایید.

متحرک سازی براساس سناریو یا استوری بورد شما انجام می شود.

صداگذاری بر اساس سناریو نهایی انجام می شود.

موشن گرافیک  یا همان گرافیک متحرک (برخی از افراد موشن گرافی یا ویدئو موشن نیز می گویند.) یکی از روش های خلاقانه برای داشتن تبلیغی ویدئویی جذاب است. شما در اصل با سفارش موشن گرافیک می توانید هر هدفی را به مخاطبین خود منتقل کنید.  موشن گرافیک تبلیغاتی به ویدئوی کوتاه انیمیشنی گفته می شود که با هدف تبلیغات تولید و به جامعه هدف مربوطه نمایش داده میشود. این ویدئوی تبلیغاتی می تواند در قالب موشن استوری و یا موشن پست نیز در شبکه های اجتماعی منتشر شود. در موشن گرافیک با استفاده از المان های انیمیشنی و رنگ های شاد تلاش می کنیم تا اهداف تبلیغ کننده را در ذهن مخاطبین منتقل کنیم. تعرفه موشن گرافیک عموما ثابت نیست و بسته به نیاز مشتری تغییر می کند اما می توانید قیمت های تک تیزر را در میانه همین صفحه مشاهده نمایید.

مزایای موشن گرافیک:

انتقال مفاهیم به بهترین نحو ممکن.

مخاطب را تحت تأثیر قرار می دهد.

وارد بازاریابی ویدئویی می شوید.

هزینه بسیار کمتر از تیزرهای واقعی با فیلمبرداریست.

در بازاریابی شبکه های اجتماعی بسیار به شما کمک می کند.

کیفیت آموزش را بسیار بالا می برد.

موشن گرافیک به عنوان یکی از بهترین روش های تبلیغات ویدئویی طی مدت کوتاهی بازدهی تبلیغات شما را افزایش می دهد. در انتخاب رنگ ، کاراکتر و گوینده باید دقت داشته باشید همیشه بهترین بازدهی را هنگامی می گیرید که نهایت خلاقت و ابتکار خود را در موشن گرافیک به کار برده باشید.

سفارش موشن گرافیک

تولید محتوا ویدیویی یکی از روش های جدید برای تبلیغات، محتوا سازی سایت و صفحات شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام، روبیکا و… است، اگر این روند بصورت تخصصی پیش برود قطعا می توانید مخاطب زیادی جذب کنید و فروش خود را چند برابر کنید. تولید و ساخت موشن گرافیک در سئو و بهینه سازی سایت مهم است. اگر توانایی تولید محتوا ویدیویی را ندارید آن را به متخصصان طراحان بسپارید ما با تجربیاتی که در این سال ها به دست آوردیم محتوای با کیفیتی را برای شما آماده خواهیم کرد.

طراحان نوین ایران ضمانت میکند تا بالاترین کیفیت در تولید موشن گرافیک و استفاده از گوینده اختصاصی متناسب با موشن گرافیک شما را ارائه دهد. تمامی نمونه کار موشن گرافیک توسط طراحان در وبسایت رسمی ما قرار گرفته شده است. جهت آشنایی بیشتر با تیم طراحان و بازدید از تعرفه های اقتصادی طراحان از لینک انتهای مطلب استفاده کنید.

5/5 - (47 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button