طراحی سایت بازرگانی

سفارش طراحی سایت بازرگانی

طراحی سایت بازرگانی

در رابطه با طراحی سایت بازرگانی و شرکت های مرتبط با امور بازرگانی جزو موارد تخصصی و نیازمند به سابقه کاری مرتبط و حساس است. مجموعه های فعال در حوزه بازرگانی نیازمند موارد خاص هستند. دلیل حساسیت در طراحی سایت بازرگانی طیف گسترده خدمات قابل ارائه و حساس بودن مشتریان و بازار هدف این سبک از مجموعه ها است.

برای یک شرکت بازرگانی وبسایت میتواند حکم فعالیت حرفه ای و جذب مخاطبان هدف را داشته باشد. در مواردی که طی این چند سال برای طراحی سایت بازرگانی بررسی کرده ایم. اغلب شرکت ها در شروع فعالیت خود از سایت های کوچک دارای طراحی های ضعیف استفاده کرده اند. پس از گذشت چند سال فعالیت نیازها ارتقاء پیدا کرده است. وبسایت فعلی پاسخگو مشتریان نیست و فعالیت های صورت گرفته تماما از بین خواهد رفت. چرا که باید سایت فعلی را کنار بگذارند و وبسایت دیگری را بنا کنند.

 

جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره 02177067413 تماس حاصل فرمایید.

 

پرسش اصلی اینجاست که چرا از روز اول وبسایت حرفه ای خود را بدست نمیاوریم؟

پاسخ صحیح عدم آگاهی مدیران و عدم شفافیت مجموعه طراح سایت در کارشناسی و مشاوره صحیح است.

تیم مشاوران طراحان در این مقاله برخی از تجربیات مهم خود از نیازهای معمول شرکت های بازرگانی برای طراحی سایت بازرگانی را در اختیار شما قرار میدهد.

 

تعرفه طراحی سایت

طراحی سایت شرکتی

شروع قیمت از

5.000.000 تومان

دفتر کاری مجازی خود را افتتاح کنید.

طراحی سایت فروشگاهی

شروع قیمت از

7.000.000 تومان

مناسب برای فروش آنلاین محصول

طراحی سایت چند منظوره

شروع قیمت از

9.000.000 تومان

میان رقبا حرفه ای ترین خواهید بود.

 

طراحی سایت بازرگانی چه ویژگی هایی دارد؟

یک شرکت بازرگانی دارای یک هدف مشخص که جذب مشتری است میباشد. شما باید مشتری جذب کنید و در صورت سابقه بیشتر مشتریان خود را بیشتر کنید. مشتریان شما کجا هستند؟ در سراسر جهان. پس وبسایت شما باید چند زبانه باشد. مشتریان شما چه توقعاتی از شما دارند؟ اینکه در وبسایت شما خدمات بصورت کامل شرح داده شود. آیا مشتریان از روی ظاهر وبسایت ، شما را ارزیابی میکنند؟ قطعا بلی

به همین سادگی 5 مورد از ویژگی های اصلی یک وبسایت بازرگانی بدست آمده است.

شما به وبسایتی نیاز دارید که بتوانید بر روی آن تبلیغ و سئو انجام دهید، این وبسایت باید چند زبانه باشد، خدمات شما کامل و به شکیل ترین شکل ممکن به نمایش در بیاید. طبیعی است که سرعت وبسایت باید سرعت بالایی داشته باشد چرا که مشتریان شما عموماوقت ندارند.

موارد مورد نیاز در طراحی سایت بازرگانی چیست؟

ما توانستیم 6 مورد نیاز اصلی یک سایت بازرگانی خوب را پیدا کنیم. اما ویژگی های دیگر مورد نیاز شما میتواند داشتن ساختار ثبت درخواست کاربران جهت اتوماسیون یا ارتباط مستقیم هر خدمات با کارشناس مربوطه باشد. این دسته از ویژگی ها کاملا متغییر هستند و هرچه بتوانید نیازهای کاربران را برآورده کنید. شما دارای یک سایت بازرگانی عالی خواهید بود. در این میان از سئو قافل نشوید چرا که وبسایت بدون سئو معنایی ندارد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت بازرگانی

از منظر دیگر شما نیازمند پشتیبانی فنی و پشتیبانی محتوایی هستید.

در نظر داشته باشید که شرکت شما پس از مدتی از افراد با تخصص های کاری مرتبط خواهد بود. تیم طراح سایت شما باید بتواند از نظر فنی و محتوایی وبسایت شما را به روز و دائما رسد کند. دلیل این پشتیبانی مشخص است. درگاه اصلی ورود مشتریان به شرکت شما وبسایت شما خواهد بود. مجموعه طراحان نوین ایران پشتیبانی فنی وبسایت شما را تا 6 ماه بدون هیچ هزینه ای انجام خواهد داد. پس نگران این مسئه نباشید.

تعرفه پشتیبانی فنی از وبسایت به صورت ماهیانه 25% هزینه طراحی اولیه خواهد بود.

پشتیبانی محتوایی

پشتیبانی محتوایی بصورت خلاصه به محتواهای موجود در وبسایت شما و به روزرسانی محتواها گفته میشود. این تعریف را هیچ وقت فراموش نکنید. سایت شما دفتر کاری شماست. برای همین شما نیاز دارید تا دفتر کاری خود را به افراد مختلف معرفی کنید.

بر همین اساس با واژه سئو آشنا خواهید شد. سئو به معنای شناساندن دفتر کاری اینترنتی شما به مشتریان است. پس نیازمند سایتی هستیم که سئو پذیر و مبنی بر سئو طراحی شده باشد.

پشتیبانی محتوایی و تولید محتوا در وبسایت زمانی تاثیرگذار خواهند بود که همراه با سئو انجام شود.

طراحی سایت بازرگانی در کدام دسته از سایت ها قرار میگیرد؟

سایت بازرگانی شما در دسته بندی سایت های شرکتی قرار خواهد گرفت. وبسایت های شرکتی درگاه پرداخت ندارند و محصولی برای ارائه در آنها وجود ندارد. در صورتی که همراه خدمات شما محصولاتی برای فروش قرار بگیرد. وبسایت شما در دسته بندی وبسایت های چند منظوره قرار خواهد گرفت.

هزینه طراحی سایت بازرگانی چقدر است؟

درباره هزینه طراحی سایت های بازرگانی با توجه به موارد بیان شده و نیازهای معمولی یک شرکت در مهر 1402 میتوان عدد میانگین 15 میلیون تومان را در نظر گرفت. توجه داشته باشید که عدد اعلام شده میانگین اجرایی طراحی سایت شما خواهد بود.

مشکلات عمده شرکت های بازرگانی پس از طراحی سایت چیست؟

مشکل عمده شرکت ها پس از طراحی سایت در صورتی که وبسایت شما اصولی طراحی نشود، عدم بارگزاری صحیح سایت، ایندکس نشدن صفحات در گوگل به دلیل سئو پذیر نبودن، طراحی قدیمی و گیج کننده برای مخاطب است.

مشکل رایج در شرکت های بازرگانی پس از دوره کوتاه اجرای طراحی سایت، مشکل در ارسال و دریافت ایمیل و بلاک شدن هاست است. حجم ایمیل های ارسالی و دریافتی شما بسیار بالا خواهد بود. این امر در زمان طراحی سایت و راه اندازی ایمیل اختصاصی میتواند به طور کامل حل شود. فقط باید مجموعه ای را طرف قرارداد طراحی سایت خود کنید که بر این مشکلات تسلط دارد و میتواند این مشکلات را حل کند.

طراحان همراه شما خواهد بود.

در صورت علاقه به کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران طراحان تماس حاصل فرمایید تا بهترین روش پیاده سازی سایت شما را ارزیابی و کارشناسی کنند. ما به شما بالاترین کیفیت و بهترین خدمات را ارائه خواهیم داد.

جهت بازدید از تعرفه ها و نمونه کارهای انجام شده توسط مجموعه طراحان کلیک کنید.

5/5 - (66 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button