تیزر تبلیغاتی اینستاگرام

سفارش تیزر تبلیغاتی اینستاگرام

تیزر تبلیغاتی اینستاگرام

درباره تیزر تبلیغاتی اینستاگرام و شبکه های اجتماعی یکی از مهمترین موارد در توسعه کسب و کار، بازاریابی و افزایش مشتریان است. شما با استفاده از تیزر تبلیغاتی اینستاگرام خود میتوانید بهتر دیده شوید. این سبک از تیزرها باید کوتاه و جذاب باشند. مشتریان شما باید در کمترین زمان اطلاعات مورد نظر شما را دریافت کنند.
بر همین اساس تولید تیزر تبلیغاتی اینستاگرام یک مهارت تخصصی است. چرا که تیزرهای شما کیفیت کار و همچنین پل ارتباطی شما با مشتریانتان است.
 اما تیزر تبلیغاتی اینستاگرام باید ویژگی های خاص خود را داشته باشد. در ادامه به ویژگی های این سبک از تیزرها میپردازیم.

 

جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره 02177067413 تماس حاصل فرمایید.

 

تعرفه خدمات تیزر تبلیغاتی

تولید تیزر تبلیغاتی

شروع قیمت از دقیقه ای

5.000.000 تومان

بهترین راه نمایش کسب و کار شما

موشن گرافیک

شروع قیمت از دقیقه ای

5.000.000 تومان

آنچه برای جذب مشتریان نیاز دارید

تدوین و مونتاژ ویدئویی

شروع قیمت از دقیقه ای

2.500.000 تومان

بهترین کیفیت را ارائه خواهیم داد.

استراتژی تولید محتوا

در ابتدای کار شما باید استراتژی تولید محتوای خود را در نظر بگیرید. معنی استراتژی تولید محتوا به ساده ترین بیان تعداد پست های شما در هفته و ارائه منظم محصولات شماست. شما باید تعداد تیزرهای مورد نیاز خود را در طول هفته بدانید و بر اساس تعداد پست های مورد نیاز خود تیزر تولید کنید. تیزرهای تولید شده توسط افراد متخصص و با مهارت میتواند جلوه بیشتری به صفحه شما بدهد. مشتریان شما به حرفه ای بودن برند شما اعتماد میکنند.

هیجان خرید

تیزرهای اینستاگرامی باید در کمترین زمان هیجان خرید را در مشتریان بوجود آورند. مشتری در 30 ثانیه اول اطلاعات مربوط به محصول یا خدمات شما را دریافت میکند. در 20 ثانیه با مجموعه و شرکت شما آشنا میشود. در انتها پل های ارتباطی و راه های بدست آوردن محصول و خدمات شما را دریافت میکند.

کنجکاوی مشتریان

برای تولید تیزر تبلیغاتی اینستاگرام باید مشتریان خود را در رابطه با خدمات و محصولات کنجکاو کنید. تجربه ما به ما نشان داده است که در صورتی که مشتریان در ابتدای کار تمام موارد مربوط به محصول یا خدمات را دریافت کنند، آن محصول یا سرویس جذابیت خود را از دست میدهد. پس برای اجرای یک تیزر حرفه ای باید از سناریو خاص خود استفاده کنید و محصول یا خدمات را هوشمندانه معرفی کنید.

آشنایی با برند

تیزر تبلیغاتی اینستاگرام شما باعث میشود تا مشتریان و مخاطبان با برند شما آشنا شوند. آشنایی با برند از فروش محصول و خدمات ارزش بیشتری دارد. خدمات و محصولات شما دائما در حال تغییر و توسعه هستند، اما برند شما همیشه ماندگار است. پس بیشتر از اینکه روی محصول و خدمات مانور دهید، بر روی برند خود متمرکز باشید.

چند بار مصرف بودن تیزر اینستاگرامی

بهترین تیزر تبلیغاتی اینستاگرام باید قابلیت چند بار مصرف بودن را داشته باشد. شما باید بتوانید تیزر تبلیغاتی خود را چندین بار در شبکه های اجتماعی خود قرار دهید. این مورد را در نظر بگیرید که تاریخ مصرف هر تیزر تبلیغاتی بیشتر از 3 ماه یا یک فصل نخواهد بود. شرکت ها و برند های موفق در بازار کسب و کار هر فصل خدمات و محصولات خود را ارتقاء میدهند. پس تیزر شما باید بتواند 1 فصل را پوشش دهد.

تعامل با مشتریان

تیزر تبلیغاتی اینستاگرام باعث میشود تا شما با مشتریان خود در تعامل باشید. تعامل با مشتریان میتواند در رابطه با پرسش و پاسخ، نظرسنجی و یا دریافت قیمت باشد. اینستاگرام فضایی است که در ثانیه تیزر و محتوای شما پخش میشود و مخاطبان مربوط به خود را به سمت پست میکشاند. پس بهترین راه این است که دائما آنلاین و پاسخگو باشید.

نکات ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام

تولید تیزر تبلیغاتی اینستاگرام دارای نکات و ریزه کاری های بسیاری است که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

موزیک پس زمینه تیزر اینستاگرامی

موسیقی پس زمینه معجزه میکند. در شبکه های اجتماعی هر چند روز یک بار موسیقی همه گیر یا ترند میشود. این موسیقی میتواند مخاطبان شما را جذب کند و باعث بیشتر دیده شدن تیزر تبلیغاتی اینستاگرام شما شود. پس از موزیک به سادگی عبور نکنید و سعی کنید موزیک به روز استفاده کنید.

گوینده

گویندگی بر روی تیزر تبلیغاتی میتواند تاثیر بسازیی در افزایش آگاهی و جذابیت سمعی و بصری تیزر تبلیغاتی اینستاگرام شود. توجه کنید که گوینده میتواند در استودیوی ضبط صدا این کار را انجام دهد و یا اینکه مدل ها و بازیگران با استفاده از فنون گویندگی اطلاعات مربوط به خدمات و محصول شما را بیان کنند. این مورد کاملا سلیقه ای است ولی استفاده از آن میتواند تاثیر بسزایی در بیشتر دیده شدن و حرفه ای بودن تیزر ایفا کند.

تایپو گرافی

تیزر تبلیغاتی اینستاگرام بر اساس ساختار اینستاگرام تولید میشود. این اپلیکیشن در تمام ساعات شبانه روز در دسترس مخاطبان است. پس بهتر است بر روی ویدئو تایپوگرافی یا نوشته هایی قرار بگیرد که هدف از تولید تیزر را بیان کند. از طرف دیگر مخاطبان شما با خواندن متن های مربوط به تیزر کلیدواژه های مرتبط را دریافت میکنند و راحت تر تجزیه و تحلیل انجام میدهند.

خلاقیت در تولید تیزر اینستاگرامی

خلاقیت را در زمان تولید تیزر اینستاگرام از قلم نیاندازید. شما باید در هر تیزر خود از خلاقیت و نوآوری استفاده کنید. تیزر تبلیغاتی اینستاگرام به علت زمان کوتاه باید جذابیت و حرف تازه ای برای بیان داشته باشد. در غیر این صورت مخاطبان روزانه با هزاران محتوای تکراری مواجه میشوند. این سوال را در زمان تولید از خود بپرسید. چرا باید این تیزر را نگاه کنند؟

 

جمع بندی

تیزر تبلیغاتی اینستاگرام یکی از راه های ارتباطی موثر در برند سازی و توسعه کسب و کار است. با مجموعه و افراد متخصص و با تجربه در این زمینه مشورت و فعالیت کنید. طراحان نوین ایران با استفاده از تیم جوان و خلاق خود آماده ارائه بالاترین کیفیت در زمینه تولید تیزر تبلیغاتی؛ همراه با تعرفه های اقتصادی است. در صورت تمایل به بازدید از نمونه های تولید شده و همچنین تعرفه های طراحان کلیک کنید.

5/5 - (47 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button