تیزر تبلیغاتی کوتاه

درباره تیزر تبلیغاتی کوتاه

تیزر تبلیغاتی کوتاه

درباره تیزر تبلیغاتی کوتاه میتوان به نکات قابل توجه و همچنین ویژگیهای اصلی آن اشاره کرد. تیزر تبلیغاتی برای هر مجموعه و واحد صنفی میتواند کاربرد و اهمیت بالایی داشته باشد. هر کسب و کاری باید بر 2 موضوع تمرکز داشته باشد.

  1. چگونه تیزر تبلیغاتی کوتاه بسازیم؟
  2. پلتفرم های انتشار تیزر تبلیغاتی کجاست؟

ما در این مقاله قصد داریم تا به این 2 پرسش پاسخ دهیم.

جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره 02177067413 تماس حاصل فرمایید.

تعرفه خدمات تیزر تبلیغاتی

تولید تیزر تبلیغاتی

شروع قیمت از دقیقه ای

5.000.000 تومان

بهترین راه نمایش کسب و کار شما

موشن گرافیک

شروع قیمت از دقیقه ای

5.000.000 تومان

آنچه برای جذب مشتریان نیاز دارید

تدوین و مونتاژ ویدئویی

شروع قیمت از دقیقه ای

2.500.000 تومان

بهترین کیفیت را ارائه خواهیم داد.

چگونه تیزر کوتاه بسازیم؟

برای پاسخ به این پرسش باید این موضوع را بدانیم که ساخت تیزر تبلیغاتی یک تخصص و مهارت حرفه ای است. برای همین پیشنهاد میکنیم که مقاله تیزر تبلیغاتی برای کسب و کارها را بخوانید.

هر ویدئوی شما تیزر نیست!

تیزر تبلیغاتی میتواند کاربران و بازدیدکنندگان را به مشتری شما تبدیل کند. سخت ترین کار در تولید تیزر کوتاه سناریو و فیلمبرداری تیزر تبلیغاتی کوتاه است. برای همین موضوع اغلب بازدیدکنندگان از تیزر تبلیغاتی بر آن متمرکز نمیشوند. چرا که سناریو و فیلمبرداری و تدوین تیزر تبلیغاتی بشدت سخت و حساس است.

این موضوع باعث میشود تا مشتریان به تیزر تبلیغاتی کوتاه شما دقت نکند و به سرعت از آن رد شده و بر آن متمرکز نشود.

چهره های محبوب در تیزر کوتاه

یکی از راه حل های بازدید بالا از تیزر استفاده از چهره ای سرشناس و شناخته شده در میان مردم است. تبلیغات شرکت های بزرگ مانند: پپسی، کوکا کولا، اپل و …. را با دقت بررسی کنید. استفاده از ورزشکاران مطرح و بازیگران مشهور باعص بیشتر دیده شدن تیزر کوتاه خواهد شد.

تیزر تبلیغاتی کوتاه حرفه ای

بهترین تیزر تبلیغاتی زمانی بدست میاید که وجه تمایز و ویژگی های شاخص محصول یا خدمات ما به مشتریان و مخاطبان ارائه شود. تصویر برداری و استفاده از تکنولوژی های به روز در ساخت تیزر تبلیغاتی میتواند کمک بزرگی به کیفیت بالای خروجی تصویر کند.

با متخصص تیزر تبلیغاتی کوتاه مشورت کنید.

برای بدست آمدن نتیجه مطلوب با مسئولان و تیم اجرایی تیزر خود مشورت کنید. ایده های درون ذهن خود را به آنها منتقل کنید و برای پیاده سازی تفکرات خودتان کمک بگیرید. برخی از مواقع نیز تفکرات و ذهنیت شما قابل پیاده سازی نیست.

برخی از موارد نیز تمام ایده پردازی ، سناریو و پیاده سازی توسط تیم اجرایی انجام میشود. پس یا باید در ابتدای کار مشورت کنید و ایده ها را بررسی کنید و یا اعتماد کنید و اجازه پیاده سازی ایده را بدهید.

موسیقی متناسب تیزر تبلیغاتی کوتاه را پیدا کنید

موزیک در تیزر یکی از عوامل اصلی در جذابیت و بازدید بالای مخاطبان است. موسیقی مورد علاقه خود را کنار گذاشته و به عموم مردم فکر کنید.

گوینده تیزر تبلیغاتی

گویندگی در تیزر نقش بسزایی ایفا میکند. تجربه تیم طراحان نشان داده است که گوینده باعث ایجاد حس اعتماد به مخاطبان میشود و همچنین جذابیت سمعی خاصی به تیزرکوتاه اضافه میکند.

پلتفرم های انتشار تیزر تبلیغاتی

فرض را بر این میگیریم که تیزر تبلیغاتی شما تولید شده است. انتشار تیزر تبلیغاتی شما مهمترین شاخص در تولید تیزر تبلیغاتی کوتاه است.

شما باید قبل از اجرای پروژه تیزر پلتفرم و فضای انتشار آن را مشخص کنید. پیشنهادات ما مرحله به مرحله جهت تولید تیزر تبلیغاتی کوتاه به ترتیب:

  1. مشخص نمودن جامعه هدف و بازار هدف
  2. مشخص نمودن پلتفرم و فضای انتشار
  3. قرارداد با تیم حرفه ای تولید تیزر تبلیغاتی کوتاه
  4. سناریو نویسی و خط داستانی
  5. اجرا و پیاده سازی
  6. دریافت خروجی نهایی
  7. انتشار تیزر تبلیغاتی کوتاه

نکته مهم در تولید تیزر تبلیغاتی

دقت شما بر روی بازار هدف و پلتفرم های انتشار تیزر تبلیغاتی باعث میشود تا تیم اجرایی پروژه تیزر تبلیغاتی شما دقیقا منطبق با نیازهای شما تیزر تبلیغاتی تولید کند. روش ها و سبک های تولید تیزر تبلیغاتی با تیزرهای تبلیغاتی مختلف متفاوت است.

هزینه های خود را کنترل کنید!

ساخت تیزر تبلیغاتی معمولا هزینه بالایی ندارد. شما برای انتشار تیزر تبلیغاتی خود هزینه های جانبی و هزینه های انتشار را کنترل کنید.

زمان معمول تیزر تبلیغاتی کوتاه

تعریف مشخص در رابطه با تیزر تبلیغاتی و مدت زمان آن وجود ندارد. تیزر تبلیغاتی از نظر کارشناسان برندینگ و بازاریابی دیجیتال بسته به پلتفرم انتشار متفاوت است. اما بطور معمول به تیزرهای 1 دقیقه یا 60 ثانیه و پایینتر تیزر تبلیغاتی گفته میشود.

با افراد با سابقه قرارداد ببندید

پیشنهاد میکنیم با افراد با سابقه در زمینه تیزر تبلیغاتی قرارداد ببندید و ترجیحا در تیم اجرایی از افراد جوان استفاده کنید. تیزر تبلیغاتی شما در این صورت بسیار بالاتر از حد انتظارات شما تولید خواهد شد.

پلتفرم های انتشار تیزر تبلیغاتی

پلتفرم های ویدئویی مانند: اینستاگرام، آپارات، نماشا، تماشا، یوتوب و ….. میتوانند گزینه های مناسبی باشند.

جمع بندی

برای تولید تیزر خود با تیم حرفه ای و متخصص قرارداد ببندید. بازار هدف خود را تعیین کنید و به تیم اجرایی بگویید. در سناریو نویسی و مراحل پیش تولید حضور داشته باشید. پلتفرم انتشار تیزر تبلیغاتی خود را انتخاب کنید و با افراد متخصص و دارای تیم اجرایی جوان همکاری کنید.

دقت بالا در اجرای پروژه های شما میتواند در کیفیت خروجی تاثیر مستقیم داشته باشد.

طراحان نوین ایران با استفاده از دانش و تجربه چندین ساله کارشناسان خود در زمینه تیزر تبلیغاتی و نمونه های موفق در این حوزه با استفاده از نیروی جوان و باانگیزه با هزینه تولید مقرون بصرفه در خدمت شما عزیزان است. 

ما به شما تضمین میدهیم که در قیمت اجرا و پیاده سازی و همچنین در کیفیت اجرای پروژه شما با تمام توان و نیرو اقدام کنیم.

جهت بازدید از نمونه تیزر تبلیغاتی تولید شده توسط طراحان و همچنین بازدید از تعرفه تیزر تبلیغاتی کلیک کنید.

5/5 - (45 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button