هزینه طراحی سایت شرکتی

درباره هزینه طراحی سایت شرکتی

هزینه طراحی سایت شرکتی

درباره هزینه طراحی سایت شرکتی با توجه به متغییرها و همچنین نیازهای هر سایت متفاوت است. تمام موضوع بر این مسئله است که شما به چه مجموعه و یا شخصی طرف حساب هستید. 

برای افزایش آگاهی خودتان شما باید در نظر داشته باشید که در روند هزینه طراحی سایت شرکتی خود با شرکت یا فرد رابط طرف حساب هستید؟ یا با مجموعه یا تیم اجرای پروژه؟

مسئله در همین نقطه شروع میشود. که تیم اجرایی و یا مجموعه اجرا کننده پروژه شما هزینه های به مراتب پایین تر از مجموعه و یا شخص رابط دریافت میکنند.

جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش طراحی سایت شرکتی با شماره 02177067413 تماس حاصل فرمایید.

 

تعرفه طراحی سایت

طراحی سایت شرکتی

شروع قیمت از

9.000.000 تومان

دفتر کاری مجازی خود را افتتاح کنید.

طراحی سایت فروشگاهی

شروع قیمت از

12.000.000 تومان

مناسب برای فروش آنلاین محصول

طراحی سایت چند منظوره

شروع قیمت از

13.500.000 تومان

میان رقبا حرفه ای ترین خواهید بود.

هزینه طراحی سایت شرکتی چقدر است؟

امروز در مهر ماه 1402 مجموعه ها و یا اشخاص واسطه در اجرای پروژه طراحی سایت شرکتی برای یک سایت وردپرس پایه و ساده حداقل 15 میلیون تومان دریافت میکنند.

 در حالی که مجموعه های اجرایی مانند مجموعه طراحان وبسایت پایه شما را با حداقل هزینه 5 میلیون تومان اجرا خواهند کرد.

اختلاف 10 میلیون تومانی در هزینه طراحی سایت شرکتی شما در پایه ای ترین حالت ممکن!

هزینه طراحی سایت شرکتی حرفه ای چقدر است؟

در عین ناباوری شرکت ها و مجموعه ها و افراد واسط هزینه طراحی سایت شرکتی حرفه ای بر بستر وردپرس را در مهر ماه 1402 تا مبلغ 120 میلیون تومان اعلام میکنند و به طور میانگین هزینه 80 میلیون تومان از این مجموعه ها دریافت شده است.

 در حالی که یک هزینه طراحی سایت شرکتی حرفه ای بر بستر وردپرس نهایتا توسط شرکت و یا مجموعه اجرایی تا 40 میلیون تومان برآورد هزینه میشود.

اختلاف 40 میلیون تومانی در هزینه طراحی سایت.

چرا کارفرمایان این هزینه را پرداخت میکنند؟

دلیل بیشتر کارفرمایان و صاحبین مشاغل عدم آگاهی از هزینه ها و سودجویی مجموعه ها و افراد از این عدم آگاهی است. فرض را بر این بگذاریم که شما هیچ دانش و آگاهی از روند طراحی سایت و هزینه طراحی سایت شرکتی ندارید

پس از جستجو و کنکاش در این زمینه به افراد و مجموعه هایی برخورد میکنید که با تبلیغات زیاد و هزینه های گزاف سعی در مطرح کردن خود دارند.

قدم اول

در قدم اول باید بدانید این مجموعه ها و اشخاص به جای تبلیغات و تمرکز بر مطرح شدن چگونه بر کیفیت و رضایتمندی مشتریان خود متمرکز میشوند؟ 

اغلب مجموعه ها و افراد در حوزه طراحی سایت بر کیفیت کار خود متمرکز هستند و این مجموعه ها در دسته بندی تجاری جزو شرکت های بزرگ محصوب نمیشوند! قضاوت با شماست.

قدم دوم

در قدم دوم فرد و یا مجموعه با صحبت های چرب زبانانه خود از عدم آگاهی شما مطلع خواهند شد و در نهایت با ارائه ای چشم های کارفرما را بر واقعیت میبندد.

به چه شرکت یا افرادی اعتماد کنیم؟

اولین راهنمایی ما به شما تعداد پروژه های اجرا شده در وبسایت و نمونه کارهای ارائه شده است.

همیشه برای پیدا کردن مجموعه های اجرایی به نمونه کارهای اجرا شده آنها رجوع کنید. تمامی مجموعه ها و افراد اجرایی در پایین ترین نقطه سایت های طراحی شده توسط خودشان نام مجموعه و یا خودشان را قرار میدهند.

برخی از کارفرمایان از قرارگیری نام مجری پروژه خودداری میکنند اما مجری پروژه طرح های اولیه و مذاکرات صورت گرفته میان کارفرما و مجری را نگهداری میکنند.

بیشتر دقت کنید

دومین راهنمایی در اعتماد سازی تسلط بر چگونگی اجرای پروژه های انجام شده است. هیچ مجری پروژه ای بر کارهای انجام شده خود نا آگاه نیست. در صورت پرسش در رابطه با پروژه های اجرا شده توسط مجری پروژه از آنها سوال بپرسید و درخواست کنید پاسخ های ارائه شده را به ساده ترین شکل ممکن برای شما شرح دهند.

چگونه اعتماد کنیم؟

سومین راهنمایی برای اعتماد به مجری پروژه شناخت کافی بر نیازهای شما و همچنین ارائه راه حل برای رفع نیازهای شما از یک سایت شرکتی است. دقت کنید که مجریان پروژه میتوانند نیاز شما را تشخیص دهند و راه حل ارائه دهند نه اینکه منکر نیاز شما شوند.

تعرفه طراحی سایت شرکتی مجریان پروژه چه میزان است؟

مهر 1402 هزینه طراحی سایت شرکتی وردپرس در پایه ترین حالت ممکن توسط مجری پروژه 5 الی 6 میلیون تومان و در حالت اختصاصی وردپرس بین 20 الی 30 میلیون تومان برآورد میشود.

تعرفه های پایین تر از اعداد اعلام شده میتوانند قالب های آماده و تعرفه های بالاتر از اعداد اعلام شده میتوانند واسط قرار بگیرند. توجه داشته باشید که تمامی نیازهای یک شرکت توسط بستر وردپرس برآورده میشود و معمولا خواسته ای نیست که وردپرس قابلیت پشتیبانی و پیاده سازی آن را نداشته باشد.

نتیجه گیری

متاسفانه برخی افراد با توجه به مهارت های خود سعی بر آن دارند تا کارفرمایان را گمراه کنند و به آنها اطلاعات غلط میدهند. فرض بر این است که شرکت شما ارائه دهنده خدمات و سرویس های مربوط به خود است. وبسایت شما یک دفتر مجازی بر بستر اینترنت خواهد بود.

سایت شما با توجه به اطلاعات درون آن و ارائه سرویس و خدمات مرتبط بدون ایراد و شکیل در نظر مشتریان و بازار هدف شما نمایان خواهد شد. برای مشتریان شما تفاوتی در پیاده سازی و نحوه اجرای پروژه نمیکند. آنها بدنبال آشنایی با شما و خدمات و سرویس های شما هستند.

دقت در انتخاب

اغلب شرکت ها وبسایت خود را هویت خود میدانند نه فضایی امنیتی جهت تبادل اسناد محرمانه خود و صورت های مالی و حسابداری پس پیشنهاد ما به شرکت ها ایجاد دفتر مجازی خود با هزینه ای معقول و متناسب با بودجه خودشان است.

درباره طراحان

مجموعه طراحان با عنوان طراحان نوین ایران فعالیت خود را از سال 1396 تا امروز ادامه داده است و در این مسیر پر فراز و نشیب میزبان بیش از 300 مجموعه متفاوت در حوزه طراحی سایت ، سئو و تولید محتوا بوده است. ما تا امروز تمام سعی خود را کرده ایم که تمامی مشتریان خود را راضی و پروژه آنها را بدون ایراد تحویل دهیم.

برای بازدید از هزینه طراحی سایت شرکتی طراحان کلیک کنید.

5/5 - (45 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button