تبلیغات شرکت ساختمانی

تبلیغات شرکت ساختمانی

تبلیغات شرکت ساختمانی

توسعه شرکت ساختمانی و برندینگ آن یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران و شرکت‌های فعال در حوزه ساختمان است. تبلیغات شرکت ساختمانی پارامترها و شرایط متفاوتی دارد. برای موفقیت در زمینه تبلیغات و برند‌سازی جهت افزایش ورودی مشتریان و همچنین بازاریابی دیجیتال شرکت‌های ساختمانی نیازمند اطلاعات دقیق و آشنایی با فضای کسب و کارهای ساختمانی هستیم. طراحان نوین ایران در رابطه با دیجیتال مارکتینگ شرکت‌ها و سازمان‌ها و همچنین تبلیغات مجموعه‌های فعال در حوزه ساختمان آماده ارائه پروپوزال‌های تخصصی و همچنین نقشه راه حرفه‌ای و دقیق است. 

جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان طراحان با شماره تماس 02177067413 تماس حاصل فرمایید. 

ما در این مقاله قصد داریم تا موارد مربوط به تبلیغات و برند‌سازی شرکت ساختمانی را شرح دهیم. آنچه در ادامه این مقاله مطالعه خواهید کرد شامل زیرساخت‌های مورد نیاز و همچنین عوامل تاثیرگذار بر افزایش مشتریان شما خواهد بود.

زیرساخت‌های مورد نیاز تبلیغات شرکت ساختمانی

تمام مدیران تبلیغات شرکت‌های ساختمانی و متخصصین حوزه برندسازی در زمینه خدمات ساختمانی بر موضوع لزوم زیرساخت تبلیغاتی واقف هستند. اهمیت وجود زیرساخت‌های تبلیغاتی برای جذب مشتریان و نمایش توانمندی‌های یک شرکت امری واجب و به واقع اصلی‌ترین عامل برای موفقیت یک شرکت ساختمانی است. زیرساخت‌های تبلیغاتی یک شرکت مانند قلب تپنده و عامل اصلی فروش و بازاریابی در تمام حوزه‌های ساختمانی هستند. 

جهت دریافت مشاوره رایگان در رابطه با تبلیغات شرکت ساختمانی با شماره تماس 02177067413 تماس حاصل فرمایید.

اما مشکل اصلی برای مدیران شرکت‌های ساختمانی عدم آشنایی با این موارد و همچنین شناسایی زیرساخت صحیح است. در ادامه این مقاله طراحان زیرساخت‌های اصلی و واجب برای یک شرکت ساختمانی را معرفی خواهیم کرد.

1. طراحی سایت شرکت حرفه‌ای

برای یک شرکت ساختمانی در دسترس بودن سایت شرکتی حرفه‌ای واجب و بسیار تاثیرگذار است. طراحی سایت شرکت ساختمانی شما باید به نحوی باشد تا مخاطبان با استفاده از وبسایت مجموعه قابلیت‌ها و همچنین وجه تمایز شما را تشخیص دهند. در بسیاری از موارد دیده میشود که پروژه طراحی سایت شرکت ساختمانی با ابتدایی ترین قابلیت‌ها ارائه و تحویل داده میشود. ما در طراحان به صورت تخصصی و حرفه‌ای سایتی متناسب با کسب و کار شما ارائه خواهیم کرد. در صورت علاقه به کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنیم تا مقاله مرتبط با موضوع طراحی سایت شرکت ساختمانی را مطالعه نمایید. اما کاربردهای اصلی طراحی سایت شرکت ساختمانی در چه مواردی است؟

موارد استفاده از طراحی سایت شرکت

شما با استفاده از وبسایت شرکت ساختمانی خود میتوانید ورودی‌های بسیار زیادی از سراسر دنیا داشته باشید. اینکه خدمات شما به چه صورت است و آیا شامل پوشش جهانی خواهد بود؟ بسته به شرایط کاری و نحوه‌ی کار شما خواهد داشد. بر همین اساس شما با کاربران و مشتریان خود تعامل بیشتری پیدا خواهید کرد. مشتریان شما پروژه‌های انجام شده و تیم شما را خواهند شناخت و در صورت علاقه و جذب مشتری با شما ارتباط برقرار خواهند کرد.

 اما در کل موارد تبلیغاتی قابل پیاده سازی در پروسه طراحی سایت شرکتی در زیر لیست شده است.

1.سئو

در رابطه با سئو بطور خلاصه روند رشد وبسایت شما تا رسیدن به صفحات بالای گوگل براساس سرچ کلمات کلیدی شما توسط مخاطب است. طراحی سایت شرکت بدون سئو بی‌معنا خواهد بود. تمامی کسب و کارها شبانه روز در تلاش هستند تا بتوانند در نتایج جستجوی گوگل دیده شوند. مهمترین بخش در تبلیغات استمرار و در دسترس بودن شما برای مشتریان است. سئو تمام این موارد را شامل میشود. برای آگاهی بیشتر در رابطه با سئو پیشنهاد میکنیم مقاله مرتبط را مطالعه بفرمایید.

2.تبلیغات کلیکی

برای تبلیغات شرکت ساختمانی خود تبلیغات کلیکی گوگل به عنوان یکی از موارد تاثیرگذار در کوتاه‌ترین زمان شناخته میشود. تبلیغات کلیکی در زمان بسیار کوتاه شما را به رتبه‌های بالای جستجو بر اساس کلمات کلیدی جستجوگر گوگل خواهد رساند. مشکل اصلی تبلیغات کلیکی برای تبلیغات شرکت ساختمانی عدم ماندگاری بالای آن است. اما در کوتاه میتواند اثر بخش و تاثیرگذار باشد.

3.تبلیغات بنری

با استفاده از تبلیغات بنری گوگل میتوانید در اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های موجود در گوگل پلی قرار گرفته و مشتریان خود را به سمت خود هدایت کنید. این تبلیغات میتواند به صورت بنری یا ویدئو موشن‌های کوتاه ارائه شود. کاربرد اصلی این سبک از تبلیغات برای فروش و تبلیغات حرفه‌ای مستقیم است.

4.ویدئو مارکتینگ

تبلیغات ویدئویی میتواند به عنوان یک پل ارتباطی و جذاب میان شرکت ساختمانی و مشتریان کاربرد داشته باشد. ویدئو مارکتینگ در وبسایت‌ها و پلتفرم‌های ویدئویی قرار گرفته و مخاطبان به وبسایت شما هدایت خواهند شد. پلتفرم‌های محبوب در زمینه ویدئو مارکتینگ شامل: یوتوب، آپارات، نماشا، تماشا و غیره هستند.

تمامی موارد بیان شده در بالا و موارد بسیار زیاد دیگر میتواند به عنوان رسانه و فضاهای تبلیغاتی مورد استفاده برای تبلیغات شرکت ساختمانی بر اساس طراحی سایت شرکت باشد. پس لزوم استفاده از وبسایت بسیار روشن و واضح است.

2. تولید محتوای حرفه‌ای برای تبلیغات شرکت ساختمانی

به عنوان مخاطب اصلی این مقاله قطعا به این مورد برخورد کرده‌اید که یک محتوای مرتبط با حوزه کاری ساختمانی شما را دقایقی به فکر فرو برده است. سوال اصلی در ذهن شما این بوده که این شرکت چقدر حرفه‌ای و چه میزان مخاطب و ورودی بالایی دارد؟ شما درست فکر کرده‌اید. اما باید به این موارد توجه کنید، که این شرکت برای ورود به دنیای مشتریان جدید و تبلیغات شرکت ساختمانی خود چه میزان وقت و انرژی و هزینه کرده است؟ قطعا محتواهای متفاوت به صورت تیزر تبلیغاتی، موشن گرافیک، عکس پروژه، محتوای نوشتاری در صفحه اینستاگرام، تلگرام، وبسایت، آپارات و یوتوب و غیره میتواند تاثیری شگفت و بسیار بالا داشته باشد. مخاطبان شما با استفاده از محتوای تولید شده از نحوه کار، پروژه‌های اجرایی و ویژگی‌های فنی خاص شرکت ساختمانی شما نسبت به سایر شرکت‌ها آگاه خواهند شد.

تبلیغات شرکت ساختمانی نیازمند محتوای حرفه‌ای است.

این جمله را فراموش نکنید. شاید شما در بسیاری از موارد مانند طراحی سایت شرکت و ایجاد اینستاگرام و یا کانال یوتوب و آپارات پیشتاز هستید. اما آیا محتوای تولید شده توسط مجموعه شما کیفیت و جذابیت لازم را برای مخاطب دارد؟ اتاق فکر تبلیغات شرکت ساختمانی شما محتوای مناسب برای بازار هدف تبلیغات حرفه‌ای را تولید کرده است؟ ما در طراحان نوین ایران همراه شما خواهیم بود تا بهترین مشاوره و کارشناسی برای تولید محتوای حرفه‌ای متناسب با بازار هدف و اجرای پروژه‌های تولید محتوا را کسب کنید.

این مورد را همیشه در ذهن داشته باشید که خوراک تبلیغات شرکت ساختمانی محتوای حرفه‌ای و تخصصی با کیفیت بالا است.

بر همین اساس لیست برخی از محتواهای مناسب برای تبلیغات شرکت ساختمانی را برای شما فراهم کرده‌ایم.

1. تیزر تبلیغاتی ساختمانی

تولید تیزرهای تبلیغاتی برای شرکت‌های ساختمانی میتواند تاثیر بسیار بالایی بر جذب مخاطب و ورود مشتریان جدید به مجموعه باشد. کاربرد تیزر‌های تبلیغاتی برای تبلیغات شرکت ساختمانی به نحوی است که مخاطبان با بازدید از آن به خدمات قابل ارائه و همچنین افراد و مدیران شرکت ساختمانی اعتماد کنند. در اصل کاربرد اصلی برای اعتماد‌سازی و همچنین نمایش توانمندی‌ها و قابلیت‌های اصلی یک شرکت ساختمانی است. برای آشنایی بیشتر با اهمیت تیزر‌های تبلیغاتی ساختمانی پیشنهاد میدهیم مقاله مربوط را مطالعه نمایید.

2.موشن گرافیک تبلیغاتی

کاربرد موشن گرافیک در تبلیغات شرکت ساختمانی بسیار زیاد است. با استفاده از موشن گرافیک حرفه‌ای میتوانید معرفی حرفه‌ای از مجموعه و خدمات قابل ارائه را به مخاطبان خود ارائه دهید. موشن گرافیک در تبلیغات شرکت ساختمانی درصورت اجرای خلاقانه و در نظر گرفتن مسائل روز میتواند باعث انتشار بالا و اشتراک‌گذاری زیاد در میان مخاطبان شود. در صورت علاقه به اطلاعات بیشتر مقاله مرتبط با موشن گرافیک شرکت ساختمانی را مطالعه نمایید.

3. عکاسی پروژه‌ها

تصویربرداری یا عکاسی از پروژه‌های انجام شده و پروژه‌های در دست اجرای یک شرکت ساختمانی میتواند موجب ایجاد حس اعتماد میان مشتریان و همچنین نمایانگر پویایی یک شرکت ساختمانی شود. عکاسی پروژه‌های شما میتواند جنبه تبلیغاتی بالایی داشته باشد. همیشه برای پاسخ به کارایی تبلیغات شرکت ساختمانی خود از دید کاربران به محتوای خود نگاه کنید. آیا برای یک مشتری اهمیت دادن به پروژه‌ها و همچنین اعلام وضعیت پروژه اهمیت دارد؟ پاسخ به این پرسش قطعا مثبت است. تمام مشتریان فعلی و مخاطبان شما که روزی میتوانند به مشتری شما تبدیل شوند، از موضوع بازدید از تصاویر پروژه‌های شما استقبال خواهند کرد. عکاسی ساختمانی در دسته کلی عکاسی تبلیغاتی قرار میگیرد. این سبک عکاسی که به عکاسی نما و سازه نیز شناخته میشود یک رشته تخصصی است. مجموعه طراحان در همین راستا با استفاده از عکاسان دارای تحصیلات تخصصی جوان و با تجربه خود در زمینه عکاسی سازه و معماری آماده همکاری با شرکت ساختمانی شما است.

4. تولید محتوای گرافیکی

زمانی که در رابطه با تولید محتوای گرافیکی صحبت میکنیم. تصور عموم طراحی تراکت و بروشور در این زمینه است. اما درباره محتوای گرافیکی برای تبلیغات شرکت ساختمانی باید این موضوع را بدانید که مخاطبان شما باید اطلاعات شما را محک بزنند. محتوای گرافیکی در غالب بنر تبلیغاتی، کاتالوگ دیجیتال و غیره میتواند برای تبلیغات شرکت ساختمانی شما مفید واقع شود. با استفاده از این سبک محتوا میتوانید اطلاعات مفید به مخاطبان خود ارائه دهید و از جنبه دیگر میان مخاطبان جایگاه رسانه‌ای پیدا کنید.

5. تولید محتوای متنی

درباره تولید محتوای متنی و اهمیت این سبک از محتوا در سئو و افزایش رتبه گوگل شک نکنید. محتواهای متنی میتوانند پویایی مجموعه شما را چندین برابر به نمایش بگذارند. محتواهای متنی در قالب مقالات و اخبار در وبسایت و صفحات اجتماعی شما منتشر میشود. بهترین حالت استفاده از محتوای متنی در تبلیغات شرکت ساختمانی استمرار در تولید و انتشار آن است. در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران طراحان در ارتباط باشید.

نکات تبلیغات شرکت ساختمانی برای موفقیت

اما برای به ثمر رسیدن تبلیغات شرکت ساختمانی باید نکاتی را در نظر بگیرید. نکات بیان شده از نظر کارشناسان طراحان برای رشد و توسعه شرکت ساختمانی شما لازم است. پس خواهشا به آنها دقت کنید.

1. استمرار در تبلیغات شرکت ساختمانی

با بررسی شرکت‌های ساختمانی بزرگ در جهان مانند: Bechtel آمریکا، شرکت Vinci فرانسه که به عنوان بزرگترین شرکت‌های ساختمانی جهان شناخته میشوند. تبلیغات و روند رشد و توسعه آنها فرآیندی مستمر و پایدار بوده است. برای مثال شرکت Bechtel از زمان پیدایش خود در سال 1898 تا به امروز در هر انقلاب تکنولوژیکی پیشتاز بوده است. استفاده شرکت‌های بزرگ از زیرساخت‌های تبلیغاتی و بها دادن به پلتفرم‌های متفاوت و فعالیت مستمر در تمامی این پلتفرم‌ها نمایانگر اهمیت بالای فعالیت مستمر است. در همین رابطه مجموعه‌هایی را دیده‌ایم که با یک بار فعالیت میخواهند نتیجه را ارزیابی و بررسی کنند. در صورتی که بارها شاهد این مورد بوده‌ایم که پس از چندین ماه تلاش بی وقفه برای تبلیغات شرکت ساختمانی نتایج چشمگیری در ماه‌های پایانی بدست آمده است. این موارد در صورتی است که مشاور، کارشناس و مدیر تبلیغاتی شما با تجربه، دانش و تسلط کامل به نقشه‌راه بدست آمده خود ایمان داشته باشد و مدیران شرکت ساختمانی نیز با آنها همکاری کنند.

2. نظم در تبلیغ شرکت ساختمانی

تبلیغ شرکت ساختمانی باید دارای نظم و برنامه‌ریزی مشخص باشد. تبلیغات شرکت ساختمانی بر روی نظم بنا شده است. نظم به معنای واقعی کلمه برنامه‌ریزی دقیق از نحوه انجام تبلیغات است. شرکت‌های ساختمانی در بسیاری از موارد پس از دستیابی به نقاط مشخص شده دست از فعالیت میکشند. این کار باعث ایجاد بی‌نظمی و عدم ثبات در تبلیغات میشود.

3. شناسایی بازار هدف

برای هدفمند بودن تبلیغات شرکت ساختمانی باید بازار هدف را شناسایی کنیم. امروزه بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه ساختمان و معماری با عدم شناخت بازار هدف مواجه شده‌اند. شرکت‌هایی بسیار لوکس با اجرای فوق العاده مجلل را شاهد هستیم که به اینفلوئنسر مارکتینگ روی آورده‌اند. پرسش اصلی ما از مدیران تبلیغات محترم این است. آیا کارفرمایان پروژه‌های مجلل شما در اینستاگرام هستند؟ در صورت پاسخ مثبت، آیا کارفرمایان بلاگر یا اینفلوئنسرها را دنبال میکنند؟ و آیا از نظر شما کارفرمایان پروژه‌های شما به اینفلوئنسر و بلاگر اطمینان میکنند؟ این روند نشان میدهد که برای برخی از سبک‌های تبلیغات شرکت ساختمانی عدم شناخت بازار هدف باعث ایجاد ضد تبلیغ (Anti Advertise) خواهد شد.

4. آشنایی با رسانه‌ها

شناخت رسانه‌ها و آشنایی با نحوه کار و مخاطبان رسانه‌های مختلف یکی از اساسی‌ترین مسائل در تبلیغات شرکت ساختمانی است. در صورت عدم آگاهی کافی نسبت به رسانه‌ها شاهد اتفاقات ناگوار و عدم موفقیت یک شرکت ساختمانی خواهیم بود. فرض را بر این بگذارید که تبلیغات شرکت ساختمانی شما در کدام رسانه با چه مخاطب هدفی منتشر خواهد شد. قاعدتا برای شرکت‌های ساختمانی کوچک با پتانسیل‌های پایین تبلیغات عمومی مانند: بیلبورد و تبلیغات تلویزیونی کارایی نخواهد داشت. میتوان این مورد را تجسم کرد که چگونه رشد کنیم. اما باید رسانه را بشناسیم تا بتوانیم به سادگی این مسیر را طی کنیم. برای شرکت‌های کوچکتر تبلیغات محلی و منطقه‌ای و برای شرکت‌های بزرگتر تبلیغات عمومی و رسانه‌های عمومی مناسب است.

5. بودجه تبلیغاتی مشخص کنید

برای شروع تبلیغات شرکت ساختمانی خود بودجه مشخص کنید. مشخص کردن بودجه برای فعالیت تبلیغاتی در برندینگ شما مهمترین عامل موفقیت و یا شکست خواهد بود. با استفاده از بودجه مشخص شده میتوان بسیاری از مسائل مطرح شده مانند: انتخاب رسانه، اولویت زیرساخت‌های مورد نیاز و مستمر بودن فعالیت تبلیغاتی را برنامه‌ریزی کرد. پس بهتر است برای فعالیت تبلیغات شرکت ساختمانی خود بودجه مشخص کنید.

6.ویژگی‌های شاخص خود را بشناسید

هر شرکت ساختمانی دارای ویژگی‌هایی است که این موارد میتواند شما را از سایر رقبا متمایز کند. در صورت شناخت این ویژگی‌ها میتوانید در تولید محتوا و فعالیت تبلیغاتی خود موفق عمل کنید. شرکت‌های ساختمانی به علت فعالیت مداوم معمولا قادر به شناخت وجه تمایز خود از سایر رقبا نیستند. کافی است تا از کارشناسان فنی و تبلیغاتی خود درخواست کنید تا با شناسایی هرچه بهتر وجه تمایز خود نسبت به سایر رقبا تمرکز خود را بر روی این موارد قرار دهند.

جهت دریافت مشاوره رایگان تبلیغات شرکت ساختمانی با شماره 02177067413 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان طراحان بصورت 24 ساعته پاسخگوی شما خواهند بود.

5/5 - (42 امتیاز)

2 دیدگاه دربارهٔ «تبلیغات شرکت ساختمانی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button