تبلیغات کلینیک زیبایی

سفارش تبلیغات کلینیک زیبایی

تبلیغات کلینیک زیبایی

برای مدیران فعال در حوزه زیبایی، تبلیغات کلینیک زیبایی مشکلترین و پیچیده‌ترین قسمت کسب و کار است. درصورتی که صبر کنید و منتظر مشتری بمانید، درب ورودی مجموعه شما به ندرت باز خواهد شد. بسیاری از مدیران این تصور را دارند که مشتری قدیمی مشتریان جدید را همراه خود میاورد. در این صورت به فرزندان خود امیدوار باشید تا رونق کسب و کار کلینیک را ببینند. طراحان در این مقاله قصد دارد تا گام به گام روش صحیح بازاریابی و توسعه کسب و کار شما جهت تبلیغات کلینیک زیبایی را معرفی و بررسی کند. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

لازمه فعالیت در زمینه بازاریابی و تبلیغات وجود زیرساخت‌های صحیح و اصولی است. ما امروز تمامی زیرساخت‌های مورد نیاز برای تبلیغات کلینیک زیبایی را بررسی میکنیم و برخی از راهکارهای مفید را معرفی خواهیم کرد. شما به عنوان یک تصمیم‌گیرنده باید بدانید که در چه فضاهایی فعالیت کنید و عوامل موفقیت کلینیک شما کدامند.

 

جهت دریافت مشاوره رایگان در رابطه با تبلیغات کلینیک زیبایی با شماره تماس 02177067413 تماس حاصل فرمایید.

 

زیرساخت‌های مورد نیاز تبلیغات کلینیک زیبایی

 

در ابتدا باید مفهوم دقیق زیرساخت را درک کنیم. زیرساخت به معنای بدنه اصلی و پل‌های ورودی یک مجموعه جهت فعالیت و معرفی خود به مشتریان است. شما هرچه پل‌های ارتباطی بیشتری داشته باشید ارتباط با مخاطبان و در ادامه مشتریان جدید را خواهید یافت. در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که هرچه پل‌های ارتباطی شما بیشتر باشد، هزینه نگهداری، حفاظت و فعالیت شما نیز بالاتر خواهد رفت. پس این مورد را در نظر بگیرید که تبلیغات خود را متناسب با بودجه از پیش تعیین شده و زیرساخت‌های متناسب با بودجه تبلیغاتی به وجود بیاورید.

طراحی سایت کلینیک زیبایی

در اولین گام شما نیاز به یک وبسایت حرفه‌ای و شکیل خواهید داشت. وبسایت شما به عنوان کلینیک زیبایی مجازی شناخته میشود. طراحی سایت کلینیک زیبایی یک مورد تخصصی و کاملا حرفه‌ای است. سایت کلینیک میتواند دارای ویژگی‌های خاص خود مانند: نوبت‌دهی و رزرو آنلاین، درگاه پرداخت، صفحه معرفی خدمات، در صورت فروش محصولات خاص دارای قابلیت فروش محصولات، معرفی کادر پزشکان، معرفی کلینیک، مشاوره آنلاین، صفحه بلاگ و مقالات و موارد بسیار زیاد دیگر باشد. وبسایت به کلینیک شما هویت دیجیتال خواهد داد. اما کاربرد این پل ارتباطی چه میزان موثر خواهد بود؟

وبسایت شما میتواند در فضای اینترنت پایگاه تبلیغات و ورودی مشتریان باشد. تمامی تبلیغات بر بستر اینترنت باید به یک صفحه فرود (Landing page) منتهی شوند. این صفحات فرود باید دارای جذابیت و اطلاعات مفید باشند تا مشتریان شما در آنها باقی بمانند و برای دریافت خدمات از شما بکوشند.

کاربرد تبلیغاتی طراحی سایت کلینیک زیبایی

در رابطه با تبلیغات حوزه طراحی سایت کلینیک زیبایی میتوانیم موارد بسیار موثر و حرفه‌ای را معرفی کنیم. در نظر داشته باشید تبلیغات هدفمند یعنی پس از انجام هر فعالیت بتوانیم آمار ورودی پل‌های ارتباطی خود را ارزیابی کنیم. ما باید بدانیم که پس از تبلیغات کلینیک زیبایی چه تعداد افراد به صفحه فرود مراجعه کرده‌اند. در همین راستا وبسایت شما میتواند آمار دقیق ورودی و تعداد کلیک‌ها و صفحاتی که کاربران در انتهای جستجو در آن قرار داشته‌اند را ارائه دهد. این آمار از طرف گوگل است، پس آمار دقیق و بدون هیچ دخل و تصرفی خواهد بود.

اما روش‌های مورد استفاده در تبلیغات کلینیک زیبایی شما در رابطه با طراحی سایت کلینیک زیبایی شامل مواردی خواهد بود که به آنها اشاره خواهیم کرد.

تبلیغات کلیکی گوگل

آیا در رابطه با تبلیغات کلیکی گوگل اطلاعات دارید؟ تبلیغات کلینیک زیبایی شما میتواند به صورت تبلیغات کلیکی گوگل انجام شود. اگر کلمه‌ی کلینیک زیبایی را در گوگل سرچ کنید، قطعا در ابتدا یا انتهای هر صفحه از لیست پیشنهادی گوگل کنار بعضی از سایت‌ها کلمه Sponsored را خواهید دید.

این کلینیک‌ها کلمات پر جستجو را انتخاب میکنند و در قبال نمایش وبسایت خود در گوگل به ازای هر کلیک وجه مشخصی را به موتور جستجوگر گوگل پرداخت میکنند. فرض کنید که در یک روز چند هزار نفر واژه‌های مربوط به کلینیک زیبایی را سرچ میکنند. وبسایت شما در این حالت به عنوان یک کلینیک مجازی میتواند میزبان مخاطبان و علاقمندان به حوزه تخصصی شما باشد.

تبلیغات بنری گوگل

تبلیغات بنری گوگل نوع دیگری از تبلیغات بر پایه طراحی سایت کلینیک زیبایی است. روش کار تبلیغات بنری گوگل مانند تبلیغات کلیکی است. در این حالت از تبلیغات کلینیک زیبایی بنر تبلیغاتی شما به گوگل ارسال خواهد شد. برای کاربرانی که از اپلیکیشن‌های موبایل موجود در گوگل پلی استور استفاده میکنند. به صورت تصادفی در زمان استفاده کاربران اپلیکیشن به نمایش در میاید. در این حالت به ازای هر کلیک بر روی بنر تبلیغاتی شما که متصل به سایت کلینیک زیبایی خواهد بود. کاربران جدید و مخاطبان که میتوانند مشتریان شما باشند با شما آَنا خواهند شد.

سئو سایت کلینیک زیبایی

سئو را به عنوان یک تبلیغات ماندگار بشناسید. برای آشنایی با واژه سئو پیشنهاد میکنیم مقاله مرتبط با سئو را مطالعه نمایید. زمانی که موتور جستجوگر گوگل وبسایت شما را بر روی کلیدواژه‌های مورد فعالیت وبسایت شما بشناسد و در صفحات اول سایت شما را نمایش دهد. میتوان گفت که وبسایت کلینیک زیبایی شما سئو شده است. سئو در واقع یک تبلیغات ماندگار با بازدهی بسیار بالا خواهد بود. بطور خلاصه میتوان گفت وبسایت بدون سئو هیچ ارزشی نخواهد داشت.

رپورتاژ آگهی

یکی دیگر از راه‌های دریافت ورودی از طریق طراحی سایت کلینیک زیبایی رپورتاژ آگهی است. همه خوب میدانیم که برخی از خبرگزاری‌های داخلی و خارجی دارای میلیون‌ها بازدید‌کننده در طول روز هستند. تمام خبرگزاری‌ها در ازای دریافت وجه میتوانند در رابطه با کلینیک زیبایی شما مقاله و خبر منتشر کنند. مخاطبان پس از مطالعه اخبار منتشر شده که دارای ویژگی‌های خاصی است. به وبسایت کلینیک زیبایی شما مراجعه خواهد کرد و به این صورت میتوانید مشتری جدید خود را بدست آورید.

ویدئو مارکتینگ

ویدئو مارکتینگ برای تبلیغ کلینیک زیبایی واجب است. مشتریان شما میتوانند نمونه کارهای شما را با استفاده از تیزرهای تبلیغاتی تولید شده به صورت واقعی از محیط کسب و کارتان بازدید کنند. این تیزرها میتواند به صورت موشن گرافیک نیز کاربرد داشته باشند. تمامی تیزر تبلیغاتی کلینیک تولید شده در پلتفرم‌های ویدئویی بارگذاری میشوند و مخاطبان با بازدید از ویدئوها به وبسایت شما هدایت خواهند شد. تبلیغات کلینیک زیبایی شما به صورت ویدئویی خواهد بود و تمامی اطلاعات مرتبط با خدمات و نحوه انجام کار شما در وبسایت منتشر شده است.

تولید محتوا تبلیغات کلینیک زیبایی

برای تبلیغات موثر و مفید تولید محتوا برای کلینیک زیبایی باید به صورت مداوم و مستمر انجام شود. محتوای تبلیغاتی تولید شده برای کلینیک زیبایی باید دائما در پلتفرم‌های ارتباط با مشتریان قرار بگیرد. هر کلینیک زیبایی باید بتواند با مشتریان خود تعامل داشته باشد. محتوای شما باید برای مخاطبان پرسش ایجاد کند و پس از مطرح کردن پرسش‌های مخاطبان، کلینیک زیبایی وظیفه پاسخگویی به آنها را دارد. این به معنای واقعی کلمه یعنی موفقیت در تبلیغات کلینیک زیبایی شما است. محتواهای تولید شده میتوانند در شبکه‌های اجتماعی و یا وبسایت طراحی شده برای کلینیک زیبایی شما قرار بگیرد.

تبلیغات کلینیک زیبایی در شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی الالخصوص اینستاگرام به عنوان یکی از عوامل موفقیت در تبلیغات کلینیک زیبایی شناخته میشوند. برای فعالیت حرفه‌‌ای در شبکه‌های اجتماعی نیازمند تولید محتوا هستید. محتوای تولید شده باید در قالب‌های مشخص با کاربردهای مشخص باشند. درباره موضوع تبلیغات هدفمند در شبکه‌های اجتماعی میتوان به انواع محتواهای حرفه‌ای و تخصصی زیر اشاره کرد.

تولید محتوای ارزشمند هدف اصلی برای رشد و تفبلیغات کلینیک زیبایی شناخته میشود. محتوای تولید شده برای کلینیک شما باید دارای ویژگی‌های خاص و همچنین دارای خلاقیت، زیبایی بصری و هدفمند باشد. فرض کنید که میخواهید یک تیزر تبلیغاتی کلینیک زیبایی را برای جامعه هدف خود در شهرهای دورتر از خود تولید کنید. در این صورت نحوه ارائه محتوای تیزر تبلیغاتی شما باید دارای ساختار متفاوتی باشد.

تیزر تبلیغاتی کلینیک زیبایی

برای داشتن تیزر تبلیغاتی کلینیک زیبایی پیشنهاد میکنیم مقاله مرتبط با تیزر تبلیغاتی خلاقانه را مطالعه نمایید. تیزرهای تبلیغاتی باید دارای ویژگی‌های خاص و سرشار از خلاقیت باشند. در تیزر تبلیغاتی کلینیک زیبایی معمولا نحوه انجام کار و همچنین خدمات قابل ارائه، محیط کلینیک و پرسنل معرفی و نمایش داده میشوند. کاربرهای خاص تیزر تبلیغاتی کلینیک زیبایی در زمینه دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی حضوری بسیار حائز اهمیت و مهم است.

عکاسی تبلیغاتی کلینیک زیبایی

تمامی افراد فعال در حوزه بازاریابی و تبلیغات این موضوع را میدانند که برای نمایش یک محصول به افراد مختلف 5 الی 7 ثایه اول نمایش تبلیغات حساس ترین لحظات است. اینکه هر فرد در 7 ثانیه اول نمایش یک بنر به نوشته ها و شعارهای تبلیغاتی توجه نمیکنند و مستقیما عکس تبلیغاتی آن بنر مشاهده میشود. پس برای دیده شدن بیشتر نزد مخاطب یک تصویر حرفه ای تبلیغاتی در تبلیغات هر برند وجود داشته باشد. بر همین اساس نمیتوان به هر تصویر گرفته شده عکاسی تبلیغاتی گفت، عکس گرفته شده باید زیبایی، جذابیت بصری و همچنین متمایز از تصاویر معمولی باشد، تصویر تبلیغاتی شما باید قابلیت استفاده در بیلبورد،مجلات، روزنامه، کاتالوگ، وبسایت و صفحات اجتماعی را داشته باشد، این موارد قسمت کوچکی از حساسیت این سبک از عکاسی است.

موشن گرافیک کلینیک زیبایی

مهمترین کاربرد موشن گرافیک در صنعت کلینیک زیبایی است. افزودن انیمیشن به یک محتوا نقش مهمی برای افزایش جذب مخاطبان و اثربخشی تبلیغات محسوب می‌شود. از ویدئوهای موشن گرافیک در وبسایت، تبلیغات تلویزیونی، شبکه‌های مختلف اجتماعی و شبکه‌های اینترنتی مثل آپارات یا یوتیوب استفاده می شود و سهم زیادی در آگاهی بخشی افکار عمومی و تبلیغات ایفا می‌کند.

فعالیت مستمر در سایت و شبکه‌های اجتماعی

تمامی فعالیت‌های انجام شده برای تولید محتوا به دلیل فعالیت مستمر در وبسایت و شبکه‌های اجتماعی تبلیغات کلینیک زیبایی شما خواهد بود. در صورتی که این فعالیت به صورت مستمر و دائمی نباشد طبعا نتیجه مطلوب به دست نخواهد آمد. بهترین کار این است که دست روی دست نگذارید و سریعا به شروع روند تبلیغات کلینیک زیبایی خود جان دهید.

تبلیغات کلینیک زیبایی محیطی و محلی

یکی دیگر از راه‌های تبلیغ کلینیکهای زیبایی بصورت محیطی و محلی برای جذب مشتریان جدیدی که در اطراف محل کلینیک زیبایی شما حضور دارند استفاده از تراکت و بروشور است. بروشورهای طراحی شده کلینیک برای مراجعین استفاده میشود. تراکت‌های چاپ شده برای توزیع در منطقه و درب منازل استفاده میشود. برای چاپ تراکت و بروشور نکاتی را باید رعایت کرد. این نکات در ادامه خدمت شما ارائه شده است.

تراکت تبلیغات کلینیک زیبایی را رنگی و با استفاده از کاغذ با کیفیت چاپ کنید.

قیمت خدمات را ارائه ندهید. زیرا ممکن است نوسان قیمت باعث ضد تبلیغ برای شما شود.

خدمات ویژه و وجه تمایز خدمات رقابتی خود با سایر کلینیک‌ها را نمایش دهید.

از مواردی مانند مشاوره رایگان و دستگاه‌های خاص خود را بیان کنید.

آدرس پستی، آدرس وبسایت و شماره‌های تماس خود را ارائه دهید.

QR کد در تراکت بگذارید تا اگر مشتری آن را اسکن کرد، نقشهٔ گوگل (نشان یا بلد) باز شود و شما را راحت پیدا کند؛ همچنین می‌توانید مشتریان را به وبسایت خود هدایت کنید.

برای اینکه شانس بیشتری برای جذب مشتری از طریق تراکت داشته باشید، یک پیشنهاد ویژه به‌ازای تحویل تراکت در نظر بگیرید؛ مثلاً ۱۰ درصد تخفیف یا جلسهٔ اول رایگان. به این ترتیب، می‌توانید روی تراکت برای جذب مشتری هم حساب کنید.

5/5 - (52 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button