طراحی سایت کلینیک زیبایی

درباره طراحی سایت کلینیک زیبایی

طراحی سایت کلینیک زیبایی چیست؟

در رابطه با طراحی سایت کلینیک پوست، مو و زیبایی چه کمکی به پزشکان می کند؟ در این مطلب برای شما راهنمای طراحی وب سایت کلینیک زیبایی آماده کرده ایم.

طراحی سایت یکی از خدمات بسیار تخصصی است که در زمینه دیجیتال مارکتینگ انجام می شود؛ کلینیک های زیبایی جز مشاغلی هستند که می توانند با داشتن یک سایت زیبا و حرفه ای خدمات خود را به مخاطبین خود عرضه کنند.

داشتن یک سایت حرفه ای هم اکنون مورد نیاز هر کسب و کاری است، با داشتن یک سایت و بهینه سازی صفحات آن برای موتورهای جستجو شما می توانید خدمات خود را به همه افراد در سراسر دنیا معرفی کنید و از این طریق حوزه کسب و کار خود را گسترش دهید.

همراه ما باشید تا با نحوه طراحی سایت کلینیک زیبایی و امکاناتی که یک سایت کلینیک زیبایی باید داشته باشد آشنا شویم.

اهمیت طراحی سایت کلینیک زیبایی

افراد پیش از مراجعه به کلینیک زیبایی، اول در سایت کلینیک زیبایی روش‌ها و نحوه‌ی عمل، خطرات احتمالی و تاثیرات آن را مطالعه می‌کنند.

تمام انسان ها دوست دارند زیبا و جوان بمانند، از این رو عمل‌های زیبایی همواره در حال به‌روزرسانی و تغییر هستند و هر روز سرویسی جدید برای جوان‌سازی و زیباتر کردن افراد به خدمات یک کلینیک زیبایی اضافه می‌شود. پس کجا بهتر از سایت کلینیک زیبایی خودتان، برای معرفی خدمات و اثربخشی آن‌ها به متقاضیانی که به دنبال زیبایی خود هستند و می‌توانند یکی از مشتری‌های احتمالی آینده شما باشند.

“یکی از مهم‌ترین دلایل طراحی سایت کلینیک زیبایی معرفی شما و خدمات مجموعه شما است “

یک شخص با مشکل ریزش مو، به دنبال روشی برای مقابله با آن است، ولی ترس از درد عمل کاشت مو، جلودار این شخص می‌باشد. یک سایت کلینیک زیبایی باید با ارائه مقالات به‌روز و توضیحات کامل، ترس افراد از عمل‌های زیبایی را نیز کاهش بدهد. البته که همواره باید خطرات احتمالی را به نحوی که باعث ترس نشود، گوشزد کرد و این آگاهی رسانی، موجب جلب اعتماد افراد نیز می‌شود.

طراحی سایت کلینیک زیبایی متناسب با بودجه شما 02177067413

 

تعرفه طراحی سایت

طراحی سایت شرکتی

شروع قیمت از

9.000.000 تومان

دفتر کاری مجازی خود را افتتاح کنید.

طراحی سایت فروشگاهی

شروع قیمت از

12.000.000 تومان

مناسب برای فروش آنلاین محصول

طراحی سایت چند منظوره

شروع قیمت از

13.500.000 تومان

میان رقبا حرفه ای ترین خواهید بود.

چرا به طراحی سایت کلینیک زیبایی نیازمندیم؟

پیشتر گفتیم که افراد پیش از مراجعه به کلینیک های زیبایی اقدام به جست وجو در اینترنت می کنند. از این رو داشتن یک سایت کلینیک زیبایی به جذب مشتری کمک می کند. هم اکنون بسیاری از کلینیک های زیبایی اقدام به طراحی سایت برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود می کنند. طراحی سایت کلینیک زیبایی

داشتن یک سایت برای کلینیک زیبایی به منزله داشتن یک کلینیک 24 ساعته می باشد. شما می توانید از طریق سایت خود به صورت آنلاین به مشتریان خود مشاوره بدهید و همینطور می توانید یک سیستم نوبت دهی الکترونیکی طراحی کنید و از این طریق به مشتریان خود نوبت دهید و از ازدحام در کلینیک جلوگیری کنید.

مزایای دیگر!

یکی دیگر از مزیت هایبسیار مهم داشتن یک سایت برای کلینیک زیبایی، جذب مشتریان بالقوه می باشد. همانطور که گفتیم، افراد پیش از آن که اقدام به انجام کاری کنند، در اینترنت درباره آن جست وجو می کنند. این عمل در رابطه با افرادی که به دنبال دریافت خدمات زیبایی می باشند هم صدق می کند. حال تصور کنید فردی قصد انجام عمل زیبایی بینی را داشته باشد پیش از هر کاری در اینترنت به دنبال آن می رود و مطالبی در رابطه با آن می خواند.

حال فکر کنید که یکی از مقالاتی که به سراغ آن می رود، مقاله جراحی بینی سایت شما بوده و مخاطب پس از مطالعه آن به سراغ بخش های دیگر سایتتان هم می رود در بخش های دیگر نمونه کارهای شما را میبیند و از ویدئو های رضایت مشتریان شما بازدید میکند.

پس از مشاوره آنلاینی که به او ارائه می دهید، ترغیب به گرفتن نوبت می شود. با اینکار شما توانسته اید یک مشتری بالقوه که قصد انجام جراحی زیبایی دارد را جذب کلینیک خود کنید.

ویژگی های یک سایت کلینیک زیبایی

سایتکلینیک زیبایی باید طراحی زیبایی داشته باشد تا از لحاظ بصری بتواند مخاطب را جذب خود کند. سایت کلینیک زیبایی با توجه به نوع کلینیک و خدماتی که ارائه می دهد، با یکدیگر متفاوت است و هر کلینیک باید طراحی مختص به خود را داشته باشد. در ادامه بخش های مهم که بین اغلب سایت های کلینیک زیبایی مشترک اند را معرفی می کنیم. طراحی سایت کلینیک زیبایی

درباره ما

در این بخش باید به طور خلاصه به معرفی کلینیک زیبایی خود بپردازید و خدماتی که در آن ارائه می دهید را بیان کنید. همینطور می توانید پیشینه ای خلاصه از کلینیک بیان کنید و رزومه کلینیک خود را در آن قرار دهید. علاوه بر این ها می توانید مجوز هایی که برای کلینیک خود و انجام خدمات گرفته اید را در این بخش در اختیار مخاطبین قرار دهید.

خدمات طراحی سایت کلینیک زیبایی

در این بخش باید توضیحات مفصلی درباره خدماتی که در کلینیک انجام می دهید، ارائه کنید و هرکدام را به طور جداگانه مورد بررسی قرار دهید و شرایط و نحوه انجام آن را توضیح دهید. همینطور می توانید اطلاعاتی در رابطه با شرایط بیمه و شرکت های بیمه ای که با آن ها قرارداد دارید را در این بخش قرار دهید.

بخش سوالات متداول طراحی سایت کلینیک زیبایی

در این بخش به سوالات رایجی که برای مشتریان شما پیش می آید باید پاسخ دهید. با انجام این کار حجم بسیار زیادی از مراجعه به کلینیک و تماس های تلفنی خود را کاهش می دهید. در بعضی سایت ها بخشی تحت عنوان سوالات متداول وجود دارد که به سوالات رایجی که توسط مخاطبین پرسیده می شود، پاسخ می دهد این بخش علاوه بر اینکه موجب رضایت مخاطبین می شود روی سئو سایت هم تاثیرگذار است.

معرفی تیم پزشکی کلینیک

در این بخش از سایت باید پزشکان کلینیک خود را به صورت جداگانه معرفی کنید. هر پزشک باید صفحه مختص به خود را داشته باشد که در آن اطلاعات او را به صورت کامل وارد می کنید. این اطلاعات شامل زمینه تخصصی پزشک، رزومه کاری، مدارک تحصیلی و مجوز طبابت است. همینطور می توانید روزها و ساعت هایی که پزشک در کلینیک حضور دارد را هم بیان کنید. استفاده از تصویر پزشک در این بخش هم سبب افزایش اعتماد مخاطب می شود.

بخش وبلاگ و مقالات طراحی سایت کلینیک زیبایی

در این بخش باید مقالات علمی و تخصصی مرتبط با حوزه کاری خود را قرار دهید و آخرین اخبار و متد های جراحی های زیبایی را در اینجا معرفی کنید. این اقدام تاثیر مثبتی بر روی سئو و بالا بردن رتبه سایت شما دارد.

بخش مشاوره آنلاین

مخاطبین با مراجعه به این بخش می توانند به صورت آنلاین مشاوره پزشکی و تخصصی دریافت کنند. با قرار دادن این بخش در سایت شما سبب رضایت بالای مشتری و جذب مشتریان بیشتر می شوید. طراحی سایت کلینیک زیبایی

گالری تصاویر

در این قسمت می توانید عکس های بخش های مختلف کلینیک و همینطور تجهیزات کلینیک خود را در معرض دید قرار دهید. طراحی سایت کلینیک زیبایی

نوبت دهی آنلاین

با اضافه کردن این بخش به سایتتان می توانید این قابلیت را برای مشتریانتان فراهم کنید تا بدون مراجعه حضوری به کلینیک، نوبت دریافت کنند. با این اقدام رضایت مشتریان خود را جلب می کنید. از طرف دیگر حجم افرادی را که برای گرفتن نوبت به کلینیک شما مراجعه می کنند را کاهش داده و از شلوغی و ازدحام کلینیک جلوگیری کنید.

طراحی سایت کلینیک زیبایی بر اساس اصول سئو

برای آنکه سایت شما دیده شود و در فهرست مطالب جست وجوی گوگل در رتبه ها بالاتری قرار گیرد، باید سایت شما بر اساس اصول سئو طراحی شود. در همان ابتدای کار باید طراحی شما به گونه ای باشد که همه اصول سئو در آن رعایت شده باشد پس زمان سفارش سایت برای کلینیک زیبایی باید به این نکته توجه کنید که طراح شما همه اصول سئو را در طراحی خود رعایت کند. طراحی سایت کلینیک زیبایی

یکی از مهم ترین اصول طراحی بر اساس سئو، طراحی سایت ریسپانسیو یا موبایل فرندلی است. با توجه به اینکه اغلب مخاطبین اینترنت از تلفن همراه و تبلت برای مشاهده سایت شما استفاده می کنند، باید طراحی سایت شما به گونه ای باشد که در دیگر دستگاه ها هم به خوبی دیده شود و کاربری خود را از دست ندهد.

طراحی سایت کلینیک زیبایی از صفر تا صد

اگر شما برای طراحی سایت خود با محدودیت زمانی مواجه نیستید می توانید با برقراری ارتباط با کارشناسان یک جلسه مشاوره تنظیم کنید تا سایت کلینیک زیبایی از صفر تا صد و طبق خواسته و سلیقه شما برای شما طراحی و پیاده سازی شود. طراحی سایت کلینیک زیبایی

قیمت طراحی سایت کلینیک زیبایی

درباره قیمت طراحی و پیاده سازی یک سایت می تواند به عوامل متعددی بستگی داشته باشد، مثلاً اینکه سایت بر روی چه بستری طراحی و پیاده سازی شود، از چه امکانات و متدهایی در زمان طراحی و ساخت سایت استفاده شود و … از جمله عواملی می باشند که می توانند بر روی قیمت ساخت یک سایت تاثیرگذار باشند.

شما باید این مسئله را جدی بگیرید که هزینه طراحی سایت یک بار و برای چندین سال است و سایت شما کلینیک مجازی شما محصوب میشود.

طراحی سایت کلینیک زیبایی

ویژگی های یک سایت کلینیک زیبایی موفق

لیست خدمات کلیدی کلینیک زیبایی

از آنجایی که کلینیک های زیبایی خدمات زیادی از تزریق ژل لب و صورت گرفته تا پی آر پی، درمان آکنه و برداشتن خال ارائه می دهند، مخاطبین سایت پیش از اینکه تصمیم بگیرند سایت را کاوش کنند، نیاز به درک روشنی از پیشنهادات و خدمات کلینیک شما دارند.

می توانید خدمات و راهکارهای زیبایی را بر اساس اهداف فردی ارائه دهید یا بر اساس ویژگی های آن، یا خدماتی را به صورت تخصصی انجام دهید. رویکرد شما هر چه باشد، یک لیست کامل خدمات کلینیک زیبایی باید همیشه در دسترس داشته باشید.

اطلاعات در مورد خدمات زیبایی از جمله روش ها و مراقبت های پس از آن

من مطمئن هستم که شما در مورد اصطلاح “محتوا پادشاه است” شنیده اید. این امر به ویژه وقتی صحبت از توصیف خدمات درمانی که ارائه می دهید بهتر به مفهوم می رسد. داشتن محتوای باکیفیت در سایت به شما کمک می کند تا از همه ویژگی های دیگر خود نهایت استفاده را ببرید. طراحی سایت کلینیک زیبایی

کلمات کلیدی هدفمند کلینیک زیبایی

درباره کلمات کلیدی کلمات و عباراتی می باشند که شما می خواهید سایت شما برای آن ها در موتورهای جستجو رتبه بندی شود و زمان جستجوی کلمات کلیدی در مقابل مخاطبین ظاهر شود. برای مثال، کلینیک زیبایی در تهران که متخصص در تزریق ژل می باشد.

در حین ایجاد محتوا برای سایت کلینیک زیبایی خود، همیشه باید یک استراتژی محتوا داشته باشید که پس از تحقیق در مورد کلمات کلیدی به دقت آن را اعمال کنید. کلمات کلیدی مناسب منجر به موقعیت بهتر رتبه بندی موتور جستجو افزایش ترافیک سایت و در نهایت تبدیل بهتر می شود. طراحی سایت کلینیک زیبایی

اعتماد مشتریان را جلب کنید

سایت شما باید به مشتریان بالقوه عللی دهد تا به کسب و کار شما اعتقاد داشته باشند و اعتماد آن ها را جلب کند. این را می توان با صلاحیت و تخصص پزشک یا پزشکان خود برجسته کنید، عواملی که قابلیت دارد شما را از رقبا متمایز کند و جوایزی که در رشته خود کسب کرده اید. طراحی سایت کلینیک زیبایی

CTA ها را با دقت قرار دهید

Call to actions عناصری می باشند که به طور هدفمند در یک صفحه قرار می گیرند و مخاطبین را تشویق می کنند تا اقدام خاصی در سایت شما انجام دهند. مثال ها می تواند شامل موارد زیر باشد: اکنون رزرو کنید، به سبد خرید اضافه کنید، بیشتر بدانید یا یک مشاوره رزرو کنید.

به طور معمول، CTAها در موقعیت هایی قرار می گیرند که به دقت آنالیز شده و دارای تصاویر متمایز می باشند تا اطمینان حاصل شود که توجه مخاطب را به خود جلب می کنند. اینها گام بعدی را برای مخاطبین درگیر فراهم می کند و بازدیدکنندگان را در سفر خریدار راهنمایی می کند. طراحی سایت کلینیک زیبایی

معماری سایت با برنامه ریزی خوب

درباره معماری یک سایت ساختار عناصر و صفحات مربوط به بقیه سایت می باشد. در اینجا شما تعریف می کنید که چگونه قسمت های مختلف سایت شما کنار هم قرار می گیرند، و اساساً نحوه رفتار مخاطبینتان را در حین کاوش در سایت شما دیکته می کند. اینها باید به طور دقیق برنامه ریزی شده و منطقی برای بهبود تجربه مخاطب قرار گیرند. طراحی سایت کلینیک زیبایی

هر چه سایت شما برای مخاطبین جذاب تر و کاربرپسندتر باشد، زمان بیشتری را صرف تعامل با سایت شما و بررسی گزینه های مختلف می کنند. این در نهایت تأثیر مستقیمی بر نحوه درک موتورهای جستجو از سایت شما دارد و به آن ها در رتبه بندی SERP کمک می کند.

رنگبندی مناسب کلینیک زیبایی

ما انسان ها ارتباط عاطفی قوی با رنگ ها داریم. همه ما به هر رنگی واکنش عاطفی خاصی داریم. به همین علت مهم بوده که پالت رنگی که در سایت خود استفاده می کنید، آنچه را که می خواهید مشتریانتان در مورد شما درک کنند، منتقل کند. تجربه ما در طراحی صدها سایت برای کلینیک های زیبایی به ما آموخته بوده که نشان دادن جوهره لوکس و پیچیدگی با ظاهری کلی تمیز همیشه نرخ تبدیل های بیشتری را به همراه دارد. طراحی سایت کلینیک زیبایی

طراحی تعاملی کلینیک زیبایی

این یکی از با اهمیت ترین عواملی بوده که هر سایتی باید در طراحی سایت کلینیک زیبایی خود پیاده کند، طراحی سایت واکنش گرا به ظاهر، رفتار، عملکرد و عملکرد سایت شما در اندازه های مختلف صفحه نمایش اشاره می کند و می تواند محتوا، عملکرد و تجربه مخاطب را بدون توجه به اندازه صفحه نمایش، وضوح صفحه و سرعت دانلود، تطبیق داده و مقیاس بندی کند.

استفاده از پروتکل HTTPS

قرار گرفتن سایت شما در پشت گواهینامه SSL به SERP سایت شما هم کمک می کند.

چون موتورهای جستجو شروع به اولویت بندی سایت های HTTPS در نتایج جستجوی خود کرده اند. طراحی سایت کلینیک زیبایی

HTTPS به پروتکل امنی اطلاق می شود که برای انتقال داده ها از سایت و درون سایت در اینترنت استفاده می شود. هر سایتی که داده های حساس مثل نام، آدرس، جزئیات تماس را ذخیره می کند، باید پشت یک سرور امن باشد. علاوه بر این، مرورگرهایی مثل Google Chrome و Safari اخیراً شروع به اعلام و مشخص کردن یک سایت به عنوان ناامن زمان ورود مخاطب به یک سایت ناامن کرده اند. طراحی سایت کلینیک زیبایی

ثبات برند کلینیک زیبایی

سایت کلینیک زیبایی شما یکی از منابع اصلی ارتباط برند خواهد بود، پس سعی کنید در آن ثابت قدم باشید. سایت شما باید دارای یک برند شفاف و قوی باشد که منعکس کننده اخلاق کاری و مطابق با دیدگاه کلی تصویر شما باشد. فونت ها، رنگ ها و حتی زیبایی شناسی و خلق و خوی تصویر خود را در سراسر سایت خود ثابت نگه دارید. به این کار در علم برندینگ برند بوک گفته میشود. ما برای مشتریان خود به حرفه ای ترین شکل ممکن برند بوک ارائه میدهیم. طراحی سایت کلینیک زیبایی

ناوبری و حرکت آسان در سایت

در صورتی که مخاطب وارد سایت شما شود و احساس کند گم شده و پیدا کردن صفحات کلیدی برایش مشکل باشد، به احتمال زیاد سایت را بدون هیچ گونه تعاملی ترک می کند. پیمایش های سایت باید با سلسله مراتب مناسب بسیار دقیق باشد تا تائید شود که تجربه مخاطب بیشترین اولویت را دارد.

سرعت سایت

درباره سرعت پایین سایت بر تجربه مخاطب تأثیر منفی می گذارد و بی شک بازدیدکنندگان سایت شما را ترک می کنند و دیگر برنمی گردند. طبق تحقیقات گوگل، 53 درصد از مخاطبین سایتی را که بارگذاری آن بیش از سه ثانیه طول می کشد، ترک می کنند. طراحی سایت کلینیک زیبایی

داشتن وبلاگ کلینیک زیبایی

در درسترس بودن یک وبلاگ در سایت اگر از آن به درستی استفاده کنید، واقعاً می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند. وبلاگ فضایی را در اختیار شما قرار می دهد تا در مورد خدمات کلینیک زیبایی، روش درمان ها، جدیدترین متدهای زیبایی و هر چیزی که برای شما و مخاطبان مهم است به مشتریان خود بگویید. به روز نگه داشتن وبلاگ به طور منظم و مرتبط نگه داشتن مطالب، قدرت شما را به عنوان یک کسب و کار مهم زیبایی نشان می دهد و به مشتریان اطلاع می دهد که آگاه، به روز و قابل اعتماد هستید.

سؤالات متداول به خوبی پاسخ داده شده

پرسش های متداول روشی عالی برای پاسخ دادن به چند سؤال ساده که مخاطبین درباره کلینیک زیبایی یا روش درمان تان می پرسند. اعتماد خوبی بین شما و مشتریان بالقوه کلینیک شما ایجاد می کند. داشتن یک بخش پرسش های متداول که به طور مناسب بهینه سازی شده به شما اجازه می دهد تا پاسخ های شما در نتایج جستجو برای سؤالاتی که قابلیت دارد مخاطبین بپرسند ظاهر شوند.

سایت بیمار محور و از نظر بصری الهام بخش

ویژگی سایت های کلینیک های زیبایی باید بیمار محور باشند و طراحی و محتوایی را در بر گیرند که فراتر از نیازهای بیمار باشد. باید شفاف و قابل اعتماد باشد. در طراحی سایت کلینیک زیبایی، این کار را می توان با کمک توصیفات، تصاویر قبل و بعد از بیمار، بررسی های مستقل و هر چیزی که مخاطبین شما را تشویق به اعتماد به توانایی شما کند، انجام شود. سایت شما باید الهام بخش مخاطبین و علاقه مندان استفاده از خدمات زیبایی به صورت بصری باشد تا بتوانند به کاوش در سایت شما ادامه دهند.

تخصص و ارزش های کلینیک زیبایی خود را برجسته کنید

صنعت درمان و زیبایی یک بازار بسیار شلوغ می باشد. برای موفقیت باید از دیگر ارائه دهندگان متمایز شوید. USP های شما، چه یک رفتار انقلابی باشد، چه افراد متخصص یا تعهد به خدمات عالی به مشتریان، باید در سایت شما برجسته شود. طراحی سایت کلینیک زیبایی

تصویری خوب از کلینیک زیبایی

سایت های کلینیک های زیبایی باید دارای تصویر باشند. نیاز به ترکیب زیبایی با محیط بالینی دارد. اما این بدان معنا نیست که سایت را با تصاویر استوک پر کنید! تصاویر را مرتبط نگه دارید. از تصاویر معتبر قبل و بعد، تصاویر کلینیک، عکس های مشتری استفاده کنید و هرگز گالری قبل و بعد را با تصاویر استوک نشان ندهید.

نظرات بیماران

گواهی های بیمار یک نوع تائید اجتماعی می باشد. مشتریان بالقوه شما، توصیفات و نظرات را به عنوان یک منبع اطلاعاتی بی طرف خواهند دید. این روش شمبوده که می گویید “حرف ما را قبول نکنید، ببینید بیماران ما در مورد ما چه می گویند”. توصیفات و بررسی های مکتوب، تصویری و ویدیویی همگی برای ایجاد اعتماد با مشتریان بالقوه شما عالی می باشند.

آمار در این باره

88 درصد از مصرف کنندگان می گویند که بررسی ها بر تصمیمات خرید آنلاین آن ها تأثیر می گذارد در حالی که 70 درصد از مردم به نظرات و توصیه های افراد غریبه اعتماد دارند. فقط پاسخ های مثبت را نشان ندهید، پاسخ های منفی تان را هم نشان دهید، مشتریان بالقوه دوست دارند ببینند که چگونه به انتقاد پاسخ می دهید. معمولاً بهتر است نظرات خارجی مثل Google را نمایش دهید، چیزی که مخاطبین شما می دانند که تأثیری از شما ندارد. طراحی سایت کلینیک زیبایی

تصاویر قبل و بعد بیماران کلینیک

استفاده از تصاویر قبل و بعد بیماران می تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی موثر برای تبلیغ کلینیک زیبایی شما باشد. نتایج و دگرگونی های فوق العاده ای را که کلینیک زیبایی شما برای اطمینان از افزایش علاقه ایجاد کرده است، نشان دهید. این تصاویر نه تنها می توانند آنچه را که یک روش درمانی می تواند انجام دهد را به تصویر بکشد، بلکه اطمینان خاطر از شایستگی و تخصص شما را برای بازدیدکنندگان سایت افزایش می دهد.

مشکل و راه حل را به بیماران نشان دهید

زمانی که یک نمایش قبل و بعد بیمار به درستی انجام شود، گواهی بر حل مشکل می باشد. مشتریان بالقوه می خواهند بدانند که می توانید به آن ها کمک کنید یا نه. تصاویر قبل و بعد نه تنها یک راه عالی برای مدیریت انتظارات بیمار است، بلکه ثابت کرده که مخاطبین را به بیماران کلینیک زیبایی تبدیل می کند.

از ارسال عکس های قبل و بعد که جعلی یا متناقض به نظر می رسند خودداری کنید. از تصاویر استوک به هر قیمتی در این گالری ها خودداری کنید و از استفاده از هرگونه روتوش خودداری کنید. همیشه پیش از نمایش تصاویر بیمار در هر یک از مواد بازاریابی خود، از او اجازه بگیرید. طراحی سایت کلینیک زیبایی

قیمت گذاری خدمات کلینیک زیبایی

خدمات زیبایی می تواند گران باشد. مخاطبین معمولاً کلینیک هایی را ترجیح می دهند که هزینه های درمان را از قبل بدانند. لازم نیست دقیق باشید، اما یک قیمت تقریبی قطعا به مدیریت انتظارات مشتری شما کمک می کند. در صورت امکان، گزینه های متفاوتی را در محدوده قیمت های مختلف به مخاطبین خود بدهید.

اطلاعات تماس را برجسته کنید

مطمئن شوید که یک صفحه تماس اختصاصی با اطلاعات مربوطه دارید. مکان دقیق کلینیک خود را نشان دهید، اطلاعات تماس خود را نشان دهید، فرمی برای مخاطبین داشته باشید که برای پرس و جو بیشتر آن را پر کنند. صفحه تماس با یک کلینیک همیشه به افزایش شهرت کلینیک و اعتماد به مشتریان بالقوه کمک می کند. شما می خواهید مشتریان بالقوه با شما در تماس باشند تا بتوانید با آن ها ارتباط برقرار کنید. طراحی سایت کلینیک زیبایی

سیستم رزرو متمرکز

اکثر بیماران جدید، رزرو نوبت آنلاین را به صحبت تلفنی با یکی از کارکنان شما که قبلاً ملاقات نکرده اند ترجیح می دهند. یک سیستم رزرو آنلاین به شما این قابلیت را می دهد که اپلیکیشن و قرارهای خود را کنترل کنید. بیماران شما فقط می توانند خدمات کلینیک شما را برای روزها و زمان هایی که شما تعریف می کنید رزرو کنند.

آن ها نیازی به تماس با شما یا ایمیل برای قرار ملاقات ندارند و می توانند آن را مستقیماً در سایت با وجود ساعتی که هست رزرو کنند. در طراحی سایت کلینیک زیبایی همیشه اپلیکیشن ها را به درستی زمانبندی کنید، پس مهم نیست که رزروها از کجا می آیند: از سایت، تلفنی یا حضوری، در دسترس بودن نشان داده موجب رضایت مشتری می شود.

ارتباط شبکه های اجتماعی با سایت کلینیک زیبایی

چه کسب و کار شما در حال حاضر شناخت خوبی از شبکه های اجتماعی داشته باشد، یا حتی در صورتی که از پایه شروع کرده اید، حضور لینک شبکه های اجتماعی در سایت شما راهی عالی برای جذب مخاطبان و هدایت آن ها به محتوای بیشتر می باشد.

شما می خواهید به مخاطبین بالقوه خود نشان دهید که اجتماعی هستید، کلینیک شما قابل دسترس است، اعضای تیم شما ربات نیستند بلکه افراد واقعی می باشند. طبق بررسی موتورهای جستجوگر، شبکه های اجتماعی 71 درصد از تصمیمات خرید مصرف کننده را تحت تأثیر قرار می دهند. شبکه های اجتماعی تعاملات را افزایش می دهند، شما باید بخواهید که هم سایت کلینیک زیبایی و هم حساب های شبکه های اجتماعی شما به درستی به هم مرتبط شوند. طراحی سایت کلینیک زیبایی

چت زنده

داشتن یک قابلیت چت زنده در یک سایت کلینیک زیبایی می تواند نرخ تبدیل بازدیدکنندگان شما را به شدت افزایش دهد. هدف اصلی از ارائه گزینه چت زنده کمک فوری به مشتریان بالقوه در زمانی بوده که آن ها آماده دریافت اطلاعات یا تصمیم گیری برای خرید می باشند.

یک مطالعه نشان می دهد که بیش از 30 درصد از مصرف کنندگان چت زنده را مفیدتر از ایمیل یا تماس های تلفنی می دانند و بیش از 79 درصد از مصرف کنندگان احساس می کنند که پاسخ های سریعی دریافت کرده اند که بر تصمیمات آن ها تأثیر گذاشته می باشد. پاسخ سریع به یک مشتری یا مشتری بالقوه تأثیر بهتری بر جای می گذارد و تأثیر زیادی بر پتانسیل آن ها برای تبدیل شدن به بیمار دارد. طراحی سایت کلینیک زیبایی

مدیریت انتظارات

به عنوان یک کلینیک زیبایی، باید انتظارات بیمار را مدیریت کنید. از نتیجه نهایی مطلوب گرفته تا هزینه های مربوطه، سایت شما باید همیشه شفاف و پیشاپیش در مورد انتظارات مخاطبین از درمان های شما باشد. طراحی سایت کلینیک زیبایی

در رابطه با طراحی سایت کلینیک زیبایی

کافیست طراحی سایت کلینیک زیبایی خود را به طراحان بسپارید

 
امیدواریم این مقاله به پرسش های شما پاسخ داده باشد. در صورت نیاز به مشاوره پیشنهاد میکنیم با کارشناسان خبره طراحان در تماس باشید. ما به شما تضمین میکنیم که بهترین راه را نسبت به بودجه شما با بالاترین کیفیت پیشنهاد خواهیم داد.
5/5 - (66 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button