قیمت تیزر تبلیغاتی

درباره قیمت تیزر تبلیغاتی

قیمت تیزر تبلیغاتی

اغلب قیمت تیزر تبلیغاتی یکی از عوامل اصلی برای تعیین پروژه و مورد اصلی انتخاب مجری پروژه است. به بیان ساده تر عامل تعیین کننده قیمت و هزینه اجرای تیم های تولید کننده تیزر است. اما میخواهیم این مورد را کارشناسانه تر بررسی کنیم و به تجزیه و تحلیل قیمت تیزر تبلیغاتی شرکت ها، مجموعه ها و تیم های اجرایی بپردازیم. در ادامه این مقاله مجموعه طراحان نیز میخواهیم بررسی کنیم که چه عواملی بر روی قیمت تیزر تبلیغاتی تاثیر خواهند گذاشت. تعریف کلی از تیزر تبلیغاتی به محتوای ویدئویی اطلاق میشود. که با استفاده از آن میتوانیم اطلاعاتی جهت آشنایی بیشتر مخاطبان نسبت به برند و مجموعه و همچنین محصولات و خدمات قابل ارائه بدست آورند.

قیمت تیزر تبلیغاتی مجموعه ها، شرکت ها و تیم ها

تمامی مجموعه های فعال در زمینه تیزر تبلیغاتی دارای تعرفه و قیمت اجرا هستند. این قیمت ها با توجه تجهیزات و مقدار بسیار زیادی به انصاف هر مجموعه متفاوت است. بازار تیزر تبلیغاتی بسیار رقابتی و در عین حال بسیار فریبنده عمل میکند. با استعلام قیمت و همچنین بررسی تعرفه های چندین مجموعه قیمت اجرای پروژه تیزر در آبان 1402 از 8 میلیون تومان تا 250 میلیون تومان به ازای هر دقیقه تیزر توسط مجموعه ها اعلام شده است. پس از بررسی ویژگی های هر یک از پکیج های ارائه شده توسط مجموعه ها رنج قیمتی به این شرح است:

قیمت تیزر تبلیغاتی 8 الی 10 میلیون

بطور خلاصه تفاوت زیادی در رنج قیمت 8  الی 10 میلیون تومان مجموعه ها دیده نشد.معمولا تجهیزات در این رنج قیمت بصورت پایه و مونتاژ و تدوین بصورت پایه ارائه میشود. این کلیپ ها بیشتر برای اینستاگرام و پلتفرم های ویدئویی مانند: یوتوب، آپارات و غیره استفاده میشود. کیفیت خروجی در این پکیج ها HD و در برخی از مجموعه ها بر روی تیزر شما صداگذاری انجام میشود. در مجموع برای اجرای تیزر تبلیغاتی خود از قرارداد رسمی استفاده کنید. هر مجموعه موظف است که به صورت پیمانکار پروژه شما با مجموعه شما قرارداد منعقد کند. این قرارداد باعث خواهد شد که شما به عنوان کارفرما جدیت تیم اجرایی را سنجیده و تعهد پیمانکار پروژه را ارزیابی کنید.

جهت بازدید از تعرفه تیزر تبلیغاتی طراحان کلیک کنید.

 

تعرفه خدمات تیزر تبلیغاتی

تولید تیزر تبلیغاتی

شروع قیمت از دقیقه ای

5.000.000 تومان

بهترین راه نمایش کسب و کار شما

موشن گرافیک

شروع قیمت از دقیقه ای

5.000.000 تومان

آنچه برای جذب مشتریان نیاز دارید

تدوین و مونتاژ ویدئویی

شروع قیمت از دقیقه ای

2.500.000 تومان

بهترین کیفیت را ارائه خواهیم داد.

قیمت تیزر تبلیغاتی 12 الی 50 میلیون

شاید باور این مسئله برای کارفرمایان سخت باشد، اما در بازه 40 میلیون اختلاف قیمت تجهیزات و موارد بیان شده توسط مجریان پروژه تیزر در یک سطح ارزیابی شد. توجه کنید تفاوت دیده نشده از این بابت بیان میشود که تیزرهای ارائه شده در این بازه قیمت تماما دارای گوینده، صداگذاری، فیلمبرداری با دوربین های حرفه ای و همچنین تدوین ،اصلاح رنگ و نور و اکثر خروجی ها Full-HD ارائه شده است. برای استفاده از پکیج های رنج متوسط مجموعه ها مجبور به ارائه خدمات رنج متوسط هستند و نمیتوانند خدماتی کمتر از دیگری ارائه کنند. معمولا مجموعه هایی که به عنوان پیمانکار اصلی هستند قیمت پایین تری نسبت به دیگران ارائه میدهند. اما برای انتخاب پیشنهاد میکنیم که نمونه های ارائه شده را ارزیابی کنید.

قیمت تیزر تبلیغاتی 20 تا 250 میلیون تومانی

تفاوت اصلی تیزر در این بازه قیمتی قابل مشاهده است. تیزر تبلیغاتی 20 میلیون تومانی در حالت تیزرهای ارائه و اینستاگرامی در مدت 1 دقیقه دارای ویژگی های جذاب و قابل توجهی هستند. استفاده از نورپردازی خاص، تصویر برداری حرفه ای خروجی های Full-HD و همچنین استفاده از تدوین های خاص و فیلم برداری در چند زاویه از ویژگی های این بازه قیمتی شناخته میشود. در رابطه با حد بالای قیمت تیزر تبلیغاتی ما با قیمت 250 میلیون تومان روبرو شدیم، این تیزرها اغلب برای پخش در شبکه های تلویزیونی داخلی و یا ماهواره ای برآورد هزینه شده اند. ویژگی های این تیزرها در تعداد بازیگر، لوکیشین فیلمبرداری و همچنین تجهیزات، گوینده بنام و غیره است.

جهت دریافت مشاوره و سفارش با شماره 02177067413 تماس حاصل فرمایید.

 

بازه قیمتی وسیع تیزرهای حرفه ای به علت گستردگی خدمات قابل ارائه است. در بسیاری از موارد مشاوره کسب و کار ارائه شده توسط طراحان نوین ایران مشاهده کرده ایم که کارفرما درخواست های بسیار حرفه ای با قیمت بسیار پایین تر از ارزش اصلی پیاده سازی پروژه را دارد. بطور خلاصه بسیاری از درخواست ها عملی نیست و باید با علم و دانش اقدام به درخواست پروژه به پیمانکار داشته باشیم. در بسیاری از موارد بازار آزاد و افراد شاغل در آن این موارد را بی اهمیت و یا از کنار آن به سادگی عبور میکنند. دقت داشته باشید که شما به عنوان مدیر یک کسب و کار باید در تصمیم های بازاریابی و تبلیغات خود متمرکز و بر تمام موارد تسلط کافی داشته باشید. سالیان سال تیزر های تبلیغاتی و موارد استفاده از آن در بازار برای هر برندی ماندگار خواهد بود. تیم طراحان تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین راهکار متناسب با بودجه شما خواهد کرد. تا تیزر تبلیغاتی متناسب با کسب و کار شما با بالاترین کیفیت ارائه شود. اعتماد مشتریان ما تا به امروز افتخار ما است.

تعرفه قیمت تیزر تبلیغاتی 1402

تعرفه قیمت تیزر تبلیغاتی ارائه شده توسط مجموعه طراحان تا پایان سال 1402 شامل 3 پکیج برنزی، پکیج نقره ای و پکیج طلائی میباشد. قیمت های اعلام شده در وبسایت رسمی طراحان به آدرس www.designersiran.com  قابل مشاهده است. تمامی پروژه های درخواستی کارفرمایان همراه با عقد قرارداد رسمی و همچنین اعلام برنامه و زمانبندی تحویل پروژه خواهد بود. بدیهی است در صورت درخواست کارفرمایان مبنی بر تولید تیر تبلیغاتی تلویزیونی و مناسب شبکه های ماهواره ای قیمت ها برآورد خواهند شد و متعاقبا به استحضار خواهد رسید. تیم طراحان تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین کیفیت ممکن متناسب با بودجه اعلامی شما و استفاده از خدماتی مانند: بازیگران، گویندگان و همچنین استفاده از تجهیزات به روز و حرفه ای میکند.

 

مشاوره رایگان با طراحان

یکی از بهترین راه‌ها برای معرفی کسب‌ و کار، استفاده از تیزرهای تبلیغاتی است. از همین رو امروزه اکثر کسب ‌و کارها به فکر ساخت تیزر تبلیغاتی با بهره گیری از روش‌های نوآور و خلاق افتاده‌اند. اما با توجه به این که ساخت تیزر تبلیغاتی کاری تخصصی بوده و  نیاز به مهارت‌های خاصی دارد، هر کسی توانایی لازم برای ساخت آن را ندارد.

از همین رو اکثر افراد ساخت تیزر مورد نظر را به تیم‌های متخصص می‌سپارند. با توجه به اهمیت تیزر تبلیغاتی در معرفی کسب ‌و کار و برندتان، حتما به دنبال افراد حرفه‌ای و دقیق باشید. چرا که در صورت انتخاب نادرست، ممکن است کسب ‌و کارتان را به خطر انداخته و مخاطبان‌تان را هم از دست بدهید. شما می‌توانید در قسمت خدمات تیزر تبلیغاتی، تیزرهایی که گروه نوآور ایت تهیه و اجرا کرده است را مشاهده کنید.

نتیجه گیری

 

مهمترین عامل برای انتخاب یک مجموعه جهت ساخت تیزر تبلیغاتی هزینه و بودجه مورد نیاز اجرا است. پیشنهاد ما به شما این است که برند و شرکت خود را قربانی هزینه های پایین نکنید. کیفیت خروجی تیزرهای نمونه هر یک از مجموعه ها را ارزیابی کنید. در آبان ماه 1402 تعرفه های ساخت تیزر تبلیغاتی تا 1 دقیقه از 8 الی 250 میلیون تومان توسط شرکت ها و مجموعه های متفاوت ارائه شده است.

در بسیاری از موارد هزینه های گزاف و بالا دلیل بر کیفیت بالا و مطلوب نیست. خواهشمندیم که برای انتخاب تیم تولید تیزر تبلیغاتی خود نمونه ها و کارهای انجام شده آنها را بسنجید. در بسیاری از موارد شرکت های بزرگ صرفا با دریافت مبالغ هنگفت نهایتا از چند تصویر برای ارائه خدمات و محصولات شرکت ها استفاده کرده اند. این موارد اصلا اخلاقی نبوده و در صورتی اجرایی خواهد بود که کارفرما این موارد را در تیزر خود نیاز داشته باشد.

طراحان نوین ایران با ارائه با کیفیت ترین تیزرهای تبلیغاتی با بودجه های کاملا اقتصادی تمام تلاش خود را در ارائه هرچه بهتر خدمات در حوزه تیزر تبلیغاتی داشته است. ما به شما بهترین کیفیت و متناسب ترین قیمت اجرا را ارائه خواهیم کرد. جهت رهنمایی بیشتر و کسب مشاوره رایگان با شماره 02277067413 در تماس باشید.

5/5 - (47 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button