تیزر تبلیغاتی برای شرکت ساختمانی

درباره تیزر تبلیغاتی برای شرکت ساختمانی (بخش دوم)

تیزر تبلیغاتی برای شرکت ساختمانی: راهی موثر و کارا برای جذب مشتریان (بخش دوم)

در مقاله قبلی موارد مهمی را در زمینه استفاده‌ی بهینه از تیزرهای تبلیغاتی و انواع آن، برای شرکت‌های ساختمانی بیان کردیم. در این مقاله نیز قصد داریم ادامه‌ی این نکات را برای شما شرح دهیم. توجه داشته باشید که این نکات جزو بدیهیات این موضوع است. سعی کنید در انتخاب و یا تولید تیزر و ویدئوهای تبلیغاتی مروبوط به حوزه‌ی تخصصی خود، حتماً از آنها استفاده نمائید.

سئو برای تیزرهای تبلیغاتی

 همانطور که در مطالب قبلی گفتیم، سئو یکی از ابزارهای بسیار مهم در جذب ترافیک برای وبسایت شماست. خصوصاً در حوزه‌ی خدمات ساختمانی که رقابت بسیار زیاد است. از این رو برای تیزرهای تبلیغاتی خود حتماً از خدمات سئو بهره‌ ببرید تا بازدهی آنها دو چندان شود. برخی گمان می‌کنند که سئو فقط محدود به محتوای متنی، نگارشی و مقالات است. امروزه سئو را برای محتواهای ویدئویی نیز استفاده کرده و بهره‌وری آنها را افزایش می‌دهند. اگر در حوزه‌ی خدمات ساختمانی فعالیت دارید، حتماً باید از کلمات کلیدی و پر جستجوی این حوزه مطلع باشید. اگر نیستید طبیعتاً یک ضعف در مدیریت و دانش شما محسوب می‌شود. چه برای تهیه تیزر تبلیغاتی شرکت ساختمانی خود و چه برای طراحی سایت، تولید محتوا و امثالهم. حتماً از طرق مختلف این ضعف را پوشش دهید. متاسفانه امروزه بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کارهای ساختمانی، از این آگاهی بی اطلاع بوده و زمانی که در جلسه‌ای با آنها صحبت می‌شود، این عدم آگاهی آنها به وضوح دیده می‌شود. طبیعتاً این عدم اطلاعات کافی، فقط به یک نفر آسیب می‌رساند و آن صاحب شرکت ساختمانی است.

در ذیل به ذکر چند نکته‌ی مهم در زمینه سئو تیزرهای تبلیغاتی خدمات شرکت‌های ساختمانی می‌پردازیم.

 

کلمات کلیدی

  • حتماً از کلمات کلیدی مهم در این حوزه‌ی خدمات ساختمانی، در متن تیزر و ویدئوی تبلیغاتی خود استفاده نمائید.
  • برای هر تیزر تبلیغاتی یک کلمه‌ی خاص را اختصاص دهید تا محتوا و متن تیزر به گونه‌ای تهیه شود که آن کلمه‌ی کلیدی را پوشش دهد. در صورت تعدد کلمات کلیدی برای یک تیزر تبلیغاتی، بازدهی آن نیز کاهش می‌یابد.
  • کلمات کلیدی خود را حتماً اولویت بندی کنید. این اولویت می‌تواند از طرق مختلف باشد که با بررسی رقبا، تحلیل دقیق بازار کار و ابزارهای مربوط به این موضوع امکان پذیر است.

تیم سئو و تولید محتوا

  • از گروه تولید محتوا و سئوی خود بخواهید که فرایند سئو بر روی تیزرهای تبلیغاتی شرکت ساختمانی شما را مطابق با استراتژی کلی تولید محتوا و سئوی وبسایت شما طراحی نمایند. در این اینصورت سئوی شما دارای یک نظم بهتر و دقیق‌تری خواهد و در پایان دوره برآورد دقیق‌تری را به شما ارائه خواهد داد.
  • حتماً اعضای تیم تولید تیزر و ویدئوی تبلیغاتی را به اعضای تیم طراحی سایت، تولید محتوا و سئو اصطلاحاً لینک نمائید تا برنامه‌ریزی آنها دقیق‌تر، مدون‌تر و جامع‌تر باشد. توجه داشته باشید که همه‌ی بخش‌های محتوایی شما باید مکمل یکدیگر باشند.
  • اگر ویدئوها و تیزرهای تبلیغاتی شرکت ساختمانی خود را در بسترهای دیگر اینترنتی، نظیر سایت‌های تبلیغاتی، شبکه‌های اجتماعی و امثالهم منتشر می‌نمائید، حتماً اطمینان حاصل کنید که تیزرهای شما به وبسایت اصلی شما لینک داده شود. از این طریق شما می‌توانید مخاطبین را برای ارتباط مستقیم با شرکت و کسب اطلاعات بیشتر، به وبسایت خود هدایت نمائید.
  • حتماً از کیفیت نگارشی متن تیزرهای خود اطمینان حاصل کنید. متن تیزرها و ویدئوهای تبلیغاتی باید علاوه بر استانداردهای سئو، دارای نگارشی قابل فهم، جذاب و تاثیرگذار باشد.

اینها برخی از نکات مهم در زمینه سئوی ویدئوهای تبلیغاتی بود که حتماً باید مدنظر قرار دهید. در ادامه حتماً درباره‌ی جزئیات مربوط به هر یک از این نکات مطالب مفصلی را برایتان منتشر خواهیم کرد تا شما بعنوان کارفرما با اطلاعات کافی وارد مذاکره با تیم طراحی سایت، تولید محتوا و تولید تیزر تبلیغاتی بشوید. به علت گستردگی اطلاعات در این زمینه، هرچقدر بیشتر بدانید، نشان از تسلط شما بر جنبه‌ی مختلف حوزه‌ی کاریتان است.

  • نکات مهم در ساخت یک ویدئو و تیزر تبلیغاتی برای شرکت ساختمانی

علاوه بر استاندارهایی که در مورد قبلی بیان شد، یک سری موارد بلاشک باید در تمامی تیزرهای تبلیغاتی رعایت شود که عموماً به جذب مخاطب منجر خواهد شد. این موارد که بیشتر جنبه‌ی عمومی دارد، در حوزه‌ی خدمات ساختمانی باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. چون همانطور که قبلاً گفتیم، این حوزه نیاز به محتواهای تصویری دارد. زیرا خدمات ساختمانی باید توسط مشتری دیده شود و جنبه‌ی بصری آن بسیار مهم است. از این رو کیفیت محتواهای تصویری در این حوزه بسیار حائز اهمیت است.

در ذیل به نکات مهمی اشاره می‌کنیم که در تهیه و تولید تیزر تبلیغاتی برای شرکت ساختمانی خود حتماً باید به آنها توجه کنید و یا از گروه تولید بخواهید که به این نکات توجه ویژه داشته باشند.

سناریو

  • تیزر تبلیغاتی برای شرکت ساختمانی شما باید دارای یک داستان و سناریوی جذاب باشد. منظور از سناریو چیز سخت و پیچیده‌ای نیست. منظور یک جریان ورودی اطلاعات به ذهن مخاطب است. این جریان باید منظم و دقیق باشد. همیشه برای تست این مورد، خود را جای مخاطب قرار دهید و ببینید این تیزر تبلیغاتی با این جریان ورودی اطلاعات، چقدر روی شما تاثر می‌گذارد. اگر ایده‌ی به ذهنتان می‌رسد، حتماً آن را با گروه تولید در میان بگذارید ولی از دیکته کردن ایده‌های خود خودداری نمائید.

تصاویر

  • استفاده از تصاویر و اصطلاحاً راش‌های متنوع در ویدئو. تنوع تصاویر چیزی است که به چشم مخاطب خوش می‌آید و او را جذب می‌کند تا تیزر تبلیغاتی شما را حداقل تا انتها ببیند. اگر از تصاویر یکدست و تکراری استفاده کنید، احتمال اینکه مخاطب خود را از دست بدهید بسیار زیاد است. پس تنوع در تصاویر تیزر خود را جدی بگیرید.

موسیقی

  • یکی از فاکتورهای مهم در یک تیزر تبلیغاتی، استفاده از موسیقی خوب و مناسب است. شاید این مورد را کسی کمتر جدی بگیرد اما باید بگویم که این فاکتور به شدت تاثیرگذار و مهم است. برای تیزرهای خود از موسیقی‌های روز استفاده کنید. توجه داشته باشد که حتماً از موسیقی بی‌کلام استفاده کنید. سبک‌های مثل دیپ هاوس و یا ترنس برای تیزرهای تبلیغاتی خدمات ساختمانی می‌توانند بسیار مفید باشند.

تایپو گرافی

  • تیزر تبلیغاتی شما دارای نوشته و متن است. به هیچ وجه از موسیقی‌های با کلام استفاده نکنید. متاسفانه این موارد به وضوح در برخی مجموعه‌ها دیده شده و نشات گرفته از سلیقه‌ی مدیریت بوده که هیچگونه دقت، تخصصی پشت آن نیست. لطفاً از اینگونه ابراز سلیقه‌ها خودداری فرمائید.

خلاقیت

  • یکی از مهمترین فاکتورهایی که تیزر تبلیغاتی برای شرکت ساختمانی شما را متمایز می‌کند، استفاده از عنصر خلاقیت است. خلاقیت همان چیزی است که برای برتری از رقبای خود در حوزه‌ی تبلیغات باید بدان توجه داشته باشید. خلاقیت چیزی است که در همه‌ی جنبه‌های تبلیغات باید بدان توجه شود و یکی از مهمترین بخش‌های تبلیغات برای خدمات ساختمانی، بخش‌هایی است که جنبه‌ی بصری آنها آشکارتر است. مثل ویدئوهای تبلیغاتی. خلاقیت را در تمام جنبه‌های تولید محتوای خود، اعم از نگارشی و تصویری، جدی بگیرید.

بار محتوایی محتوا

  • یکی از موارد مهمی که باید در تیزر تبلیغاتی خود بدان توجه کنید، بار محتوایی آن است. در این مورد در مقالات بعدی مطالب مفصلی را برایتان خواهیم نوشت. اما این نکته را توجه داشته باشید که محتوای ویدئو و تیزر تبلیغاتی شما باید بر مزایا و نقاط قوت خدمات شما تاکید داشته باشد و آنها را برجسته نماید. تاکید بر مزایا و ویژگی‌های متمایز شما یکی از اهداف اصلی تولید تیزر تبلیغاتی شما باید باشد.

شناخت پلتفرم انتشار

  • تیزر و ویدئوی تبلیغاتی خود را مناسب با محیط و بستر ارائه‌ی آن تولید نمائید. این مورد را در مقاله‌ی قبلی شرح دادیم ولی ذکر آن در اینجا نیز لازم بود. مثلاً برای تیزرهای تبلیغاتی نمایشگاه، باید استاندارهایی مدنظر قرار گیرد که مخاطب را در جایی که اکثر رقبای شما حضور دارند، درگیر شما کند. شناسایی بستر مناسب تیزر در تهیه و تولید آن نقش اساسی دارد.

سخن پایانی

با توجه به تمامی موارد ذکر شده تیزر تبلیغاتی برای شرکت ساختمانی یکی از پیچیده ترین و تخصصی ترین موارد در تولید محتوا است. مجموعه طراحان نوین ایران فعالیت خود را به صورت رسمی از سال 1396 آغاز کرده است. در این سالها با مجموعه های متفاوت در زمینه تیزر تبلیغاتی برای شرکت ساختمانی همکاری داشته ایم. تجربه تیم تولید محتوا و کارشناسان فنی توسعه بازار طراحان این موضوع را در این سالها لمس کرده اند. ما با تمام توان خود در ساخت تیزر تبلیغاتی شرکت ساختمانی کوشیده ایم تا آثار ماندگار و قابل توجه در زمینه کسب و کارهای متفاوت ایجاد کنیم. در صورت علاقه به بازدید از نمونه پروژه های اجرا شده توسط تیم طراحان کلیک کنید.

5/5 - (35 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button