موشن گرافیک آتلیه

سفارش موشن گرافیک آتلیه

موشن گرافیک آتلیه

آتلیه به عنوان یکی از کسب و کارهای مهم در میان سایر زمینه‌های کاری شناخته میشود. برای شناسایی خدمات قابل ارائه نیازمند دیده شدن توسط مشتریان هستیم. موشن گرافیک آتلیه میتواند تاثیر بسزایی در شناسایی خدمات و وجه تمایز آتلیه شما با سایر رقبا شود. طراحان علاوه بر ارائه بهترین کیفیت و مقرون بصرفه بودن خدمات موشن گرافیک آتلیه برای شما، قصد دارد در این مقاله راهکارهای ارائه تصویری بهتر از آتلیه شما را ارائه دهد.

موشن گرافیک آتلیه باید دارای جذابیت بصری بالا و همچنین خدمات و محصولات قابل رارائه را پوشش دهد. در بسیاری از موارد مشتریان پس از آشنایی با سرویس‌ها و همچنین نحوه ارائه خدمات اقدام به انتخاب آتلیه میکنند. پس بهترین راه نمایش ویژگی‌های شما استفاده از موشن گرافیک آتلیه توسط طراحان است.

 

جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش موشن گرافیک با شماره 02177067413 تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

تعرفه خدمات موشن گرافیک

تولید تیزر تبلیغاتی

شروع قیمت از دقیقه ای

5.000.000 تومان

بهترین راه نمایش کسب و کار شما

موشن گرافیک

شروع قیمت از دقیقه ای

5.000.000 تومان

آنچه برای جذب مشتریان نیاز دارید

تدوین و مونتاژ ویدئویی

شروع قیمت از دقیقه ای

2.500.000 تومان

بهترین کیفیت را ارائه خواهیم داد.

تاثیر موشن گرافیک آتلیه بر رشد کسب و کار

برای آشنایی بیشتر با اهمیت موشن گرافیک آتلیه و تاثیر مستقیم موشن گرافیک برای بیشتر دیده شدن کسب و کارها، کافی است تا به موفقیت‌های کسب شده سایر آتلیه‌ نگاهی گذرا داشته باشیم. بیشتر اصناف موفق آتلیه با استفاده از موشن گرافیک حرفه‌ای اقدام به معرفی برند خود نزد مخاطبان و مشتریان میکنند. با بررسی فعالیت سایر آتلیه‌های فعالیت‌های دائمی و هدفمند آنها در شبکه‌های اجتماعی، وبسایت، بیلبوردهای تبلیغاتی و تلویزیون‌های شهری کاملا مشهود و نمایان است. برای تمامی فعالان حوزه آتلیه استفاده از موشن گرافیک میتواند یکی از مهمترین عوامل موفقیت و بدست آوردن مشتریان بیشتر باشد.

 

کسب و کارهای فعال آتلیه

با بررسی بیشتر موارد استفاده از موشن گرافیک آتلیه و موشن گرافیک آتلیه به این نتیجه دست پیدا خواهیم کرد. هر آنچه بیشتر درباره نحوه کار و همچنین محصولات مورد استفاده توسط مجموعه شما بیشتر توضیح داده شود. مشتریان بیشتری به شما اعتماد پیدا خواهند کرد. برای بدست آوردن نتیجه بهتر کافی است تا در هر زمان بتوانید متدهای به‌روز و همچنین راهکارهای سازنده به مشتریان خود ارائه دهید. استفاده کردن از محصولات خاص مربوط به کشورهای خاص که مورد استقبال مشتریان است نیز میتواندر در دستیابی به نتیجه بهتر شما را یاری دهد.

 

جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش موشن گرافیک آتلیه با  شماره 02177067413 تماس حاصل فرمایید.

انواع موشن گرافیک

برای آشنایی با انواع موشن گرافیک و کاربرد هریک از موشن گرافیک به نحوی که کسب و کارهای متفاوت با زمینه‌های کاری متفاوت بتوانند این مورد را تشخیص دهند. که کدامیک از مدل‌های موشن گرافیک متناسب با کسب و کار آنها خواهد بود، پیشنهاد میدهیم که ادامه مقاله را مطالعه کنید.

به تیزر گرافیکی موشن گرافیک یا موشن گرافی نیز گفته میشود. موشن گرافیک در واقع متحرک سازی عناصر با تصاویر گرافیکی است. در این سبک از موشن گرافیک که به تازگی در آتلیه از آن استقبال میشود. میتوان تمامی اجزاء و داستان‌های متفاوت با سناریو‌های مختلف را پیاده‌سازی کرد. دلیل استقبال از موشن گرافیک ظاهر زیبا و جذابیت بصری آن است. تصور کنید که تمامی خدمات شما با یک داستان انیمیشن به مخاطب منتقل میشود. با توجه به سبک کاری کسب و کارهای فعال آتلیه، موشن گرافیک گزینه مناسبی جهت بازدید بیشتر توسط مخاطبان است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با موشن گرافیک کلیک کنید.

 

در مجموع تیزر‌های تبلیغاتی گرافیکی را میتوان به انواع زیر دسته بندی کرد.

1- موشن گرافیک موزیکال:

در این سبک از موشن گرافیک با استفاده از یک آهنگ و خواننده موضوع تبلیغات و خدمات مربوط به آتلیه بیان میشود. موشن گرافی آتلیه موزیکال میتواند با ریتم و آهنگ‌های ترند (پر طرفدار) میان عموم جامعه از استقبال خوبی برخوردار شود. در این سبک از موشن گرافی آتلیه خدمات پر طرفدار به مخاطب گوشزد میشود.

 

2- موشن گرافیک داستانی:

سبک دیگری از موشن گرافیک آتلیه از نوع داستانی است. در این سبک یک سناریو مشخص با استفاده از کاراکترهای گرافیکی تخصص آتلیه را برای مخاطبان روایت میکند. موشن گرافیک آتلیه داستانی اغلب دارای گوینده و روایت بیان شده دارای خط داستانی خاصی است. این سبک از موشن گرافیک را میتوان به صورت سریالی با داستان‌های متفاوت پیاده سازی کرد.

 

3- موشن گرافیک ویدئو موشن:

ویدئو موشن یکی از دسته‌های موشن گرافیک آتلیه است. در این سبک از موشن گرافیک که بیشتر در ارائه محصولات کاربرد دارد. محصول به صورت مستقیم در تصویر نمایش پیدا خواهد کرد و به واسطه فضای گرافیکی سایر ویژگی‌های مورد نظر به آن اضافه خواهد شد. ویدئو موشن بیشتر در موشن گرافیک محصولات کاربرد دارد.

جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش موشن گرافیک با شماره 02177067413 تماس حاصل فرمایید.

دسته بندی موضوع موشن گرافیک

همانطور که پیشتر اشاره شد موشن گرافیک آتلیه دارای دسته‌بندی‌های متفاوتی است. در ادامه هر یک از دسته‌بندی‌های موشن گرافیک را شرح خواهیم داد تا اطلاعات شما در رابطه با انواع موشن گرافیک تکمیل شود. در واقع زمانی که از موشن گرافیک بصورت داستانی یاد میکنیم. مخاطبان را با استفاده از حس رویا پردازی به جایگزین کردن شرایط تصویر‌سازی شده به جای خود سوق میدهیم.

1- موشن گرافیک محصول محور

همانطور که از نام این دسته از موشن گرافیک آتلیه مشخص است، این دسته بر پایه محصولات و خدمات بنا شده است. در این دسته از موشن گرافیک محصولات در شرایط متفاوت که فضای پیرامون و محیط‌های استفاده از محصول هستند به مخاطب نمایش داده میشود. محصولات شما در این حالت به بهترین شکل ممکن به نمایش در خواهند آمد. مخاطبان با دیدن موشن گرافیک شما کاربرد اصلی محصول و همچنین وجه تمایز شما نسبت به سایر رقبا را خواهند دید.

2- موشن گرافیک کاراکتر محور

در موشن گرافی آتلیه فرد محور کاراکتر ویژگی خدمات و محصولات ارائه شده را بیان خواهد کرد. با استفاده از موشن گرافیک کاراکتر محور میتوانیم هدف اصلی را به بهترین شکل ممکن منتقل کنیم. استفاده از کاراکترهای شناخته شده در این سبک از موشن گرافیک میتواند تاثیر مثبتی در رشد و برندینگ کسب و کار داشته باشد. موشن گرافیک میتواند در این زمینه بسیار مفید واقع شود. استفاده دیگر از موشن گرافیک آتلیه کاراکتر محور برای برند‌سازی شخصی یا پرسونال برندینگ است. در این حالت چهره شاخص فرد سوژه اصلی خواهد بود.

3- موشن گرافیک خدمات محور

برای نمایش خدمات خود به مخاطبان و مشتریان نیازمند ارائه نحوه اجرای خدمات و همچنین نحوه بدست آوردن خدمات هستیم. موشن گرافیک آتلیه به عنوان موشن گرافیک خدمات محور یکی از سخت‌ترین روش‌های انتقال اطلاعات و تولید موشن گرافیک است. دلیل اصلی دشواری این سبک از تیزر مدت زمان کوتاه و شرح کامل خدمات است.

 

کاربرد موشن گرافیک

با توجه به شرایط اقتصادی آتلیه موشن گرافیک میتواند گزینه مناسبی جهت افزایش فروش و افزایش مشتریان کسب و کارهای فعال آتلیه باشد. کاربردهای موشن گرافی آتلیه در شبکه‌های اجتماعی، وبسایت و استفاده در ویدئو مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال و حضوری به عنوان یکی از مهمترین عوامل موفقیت کسب و کارهای فعال کاملا آشکار است. در ادامه مقاله به شرح کاربردهای موشن گرافیک خواهیم پرداخت.

1- افزایش فروش

با شناخت دقیق راجع به سبک بازار کار امروز میتوانیم به اهمیت موشن گرافیک در افزایش فروش پی ببریم. بطور خلاصه میتوان این موضوع را اینگونه بررسی کرد که هرچه مخاطب و کاربر یا مشتریان جدید شما بیشتر باشند فروش به همان اندازه بیشتر خواهد بود. یکی از کاربردهای مهم و حیاتی موشن گرافیک افزایش فروش هر کسب و کاری که در آن مشغول هستید است.

2- افزایش اعتماد مشتریان

مشتریان شما با دیدن موشن گرافیک آتلیه بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد. امروزه اکثر مشتریان و مصرف کنندگان قبل از اقدام به خرید از کیفیت محصولات و خدمات قابل ارائه توسط شما مطمئن خواهند شد. پس از این حس اعتماد میان مشتری و ارائه دهنده محصول یا خدمات فروش صورت میگیرد. کاربرد دیگر موشن گرافیک افزایش اعتماد مشتریان و جلب توجه مصرف کنندگان است.

3- افزایش نرخ تعامل کاربران

یکی از کاربردهای مهم دیگر موشن گرافیک آتلیه تعامل بیشتر با کاربران است. موشن گرافیک میتواند به عنوان یک محرک عمل کرده و کاربران را به برقراری ارتباط و تعامل با کسب و کار وادار کند. مشتریان از اینکه بتوانند در پل‌های ارتباطی با کسب و کارهای مختلف نظرات خود را اعلام کند لذت میبرند. پس افزایش نرخ تعامل کاربران با کسب و کار ما میتواند به واسطه یک موشن گرافیک حرفه‌ای باشد.

4- انتقال اطلاعات به مشتریان

شرایط جامعه به سویی حرکت میکند که مشتریان از ارائه اطلاعات مفید در رابطه با محصولات و خدمات توسط ارائه دهندگان لذت میبرند. اینکه تیزر چگونه میتواند به این امر کمک کند به تسلط تولید کننده تیزر شما باز خواهد گشت. اطلاعات باید در کمترین زمان و بصورت کاملا مستقیم به مشتریان جدید منتقل شود.

5- استفاده در تبلیغات هدفمند

یکی دیگر از کاربردهای موشن گرافیک استفاده آن در تبلیغات هدفمند است. برای موفقیت یک تیزر باید بازار هدف خود را کاملا شناسایی کنیم. پس از شناسایی بازار هدف و انتقال اطلاعات پیرامون جامعه هدف از خرید یک محصول به مجموعه طراحان میتوانیم تبلیغات خود را دقیقتر پایه ریزی کنیم. تبلیغات با استفاده از موشن گرافیک میتواند تاثیر بسیار بالایی در موفقیت برند کاری شما داشته باشد.

6- اشتراک گذاری میان کاربران

قابلیت اصلی و ویژه موشن گرافیک آتلیه اشتراک گذاری تیزر تولید شده توسط کاربران است. در صورتی که موشن گرافیک خلاقانه تولید شده باشد و این تیزر دارای استانداردهای زیبایی شناختی و بصری کافی باشد. کاربران به سادگی تیزر تولید شده را در میان یکدیگر به اشتراک خواهند گذاشت. توجه داشته باشید برای بازدید بیشتر برندهای بزرگ اقدام به نصب بیلبوردهای تبلیغاتی میکنند. موشن گرافیک آتلیه در صورت اشتراک گذاری میان کاربران میتواند مانند یک بیلبورد تبلیغاتی موفق و کارآمد عمل کند.

7-معرفی برند

ویژگی دیگر موشن گرافیک در معرفی برند شما است. با استفاده از موشن گرافیک آتلیه میتوانید برند خود را در میان افراد یک جامعه معرفی و شناسایی خود را توسط مشتریان جدید بسیار آسانتر کنید. موشن گرافیک آتلیه تاثیر بسیار بالایی در برندسازی و توسعه کسب و کار دارد.

8- شرح خدمات و محصولات

هر واحد صنفی فعال آتلیه دارای خدمات و محصولاتی است که این موارد توسط یک مصرف کننده مورد تقاضا است. با استفاده از موشن گرافیک آتلیه میتوانید خدمات و محصولات خود را کوتاه و مستقیم به کاربران ارائه (پرزنت) کنید. بازاریابی اینترنتی و حضوری شما نیز میتواند از موشن گرافیک حرفه‌ای در ارائه هرچه بهتر خدمات و محصولات استفاده کند.

ساخت موشن گرافیک آتلیه

برای ساخت موشن گرافیک آتلیه نیازمند اطلاعات کافی از کسب و کار و نحوه ارائه خدمات و محصولات و فعالیت‌های شما داریم. موشن گرافیک آتلیه بسیار حساس است. چرا که آتلیه به عنوان یکی از مهمترین مراکز کسب و کار و صنعت دارای دفاتر شرکت‌های معتبر و همچنین پاساژها و مراکز تجاری بسیار بالا با ظرفیت‌های بالا است. اما موشن گرافیک آتلیه باید دارای ویژگی‌های شاخص و استانداردهای مشخصی باشد. در صورتی که موشن گرافیک آتلیه باید استانداردها را رعایت کند. در ادامه به برخی از ویژگی‌های موشن گرافیک آتلیه خواهیم پرداخت.

جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش موشن گرافی آتلیه با شماره 02177067413 تماس حاصل فرمایید.

 

ویژگی‌های موشن گرافیک

همانطور که قبلتر اشاره کردیم، هر موشن گرافیک موفق دارای استانداردها و ویژگی‌هایی است که در آن رعایت شده است. موشن گرافیک آتلیه بسیار حساس و مهم است. در صورت رعایت کردن این موارد میتوانیم ضریب موفقیت موشن گرافیک خود را تضمین کنیم.

1- ایده و سناریو قوی

استفاده از ایده و سناریو قوی در موشن گرافیک مهمترین عامل موفقیت و افزایش بازدید آن است. موشن گرافیک آتلیه باید دارای سناریو هدفمند با توجه به شرایط اقتصادی و بازار مشتریان آن منطقه باشد. موشن گرافیک شما باید بتواند مشتریان و بازار محلی خود را به سمت کسب و کار شما سوق دهد. این هنر تولید کنندگان موشن گرافیک طراحان است که بتوانند آنچه در ذهن دارید پیاده‌سازی کنند.

2- جذابیت بصری

رعایت اصول تصویرسازی در زمان ساخت موشن گرافیک آتلیه میتواند باعث بازدید بیشتر و اشتراک گذاری تیزر شود. در برخی از موارد دیده شده است که تولید کنندگان به موارد زیبایی شناختی اجهاف نداشته و ندارند. در نهایت موشن گرافیک آتلیه با بازخورد ضعیف و عدم استقبال کاربران و مشتریان مواجه میشود. رعایت اصول جذابیت بصری یکی از ویژگی‌های موشن است.

3- مخاطب پسند بودن

بارها برای تمامی افراد این مورد پیش آمده است، که در زمان دیدن یک موشن گرافیک در تلویزیون و موبایل به آن تیزر توجه نمیکنیم. دلیل این اتفاق عدم آگاهی به علایق افراد مختلف است. باید این مورد را در نظر بگیریم که کسب و کار شما برای چه طیف از افراد مهم و قابل ارائه است.موشن گرافیک آتلیه میتواند با در نظر گرفتن موارد مهم برای مشتریان و مخاطبان بسیار موفق‌تر از آنچه تصور میکنیم عمل کند.

4- شناخت بازار هدف موشن گرافیک

همانطورکه قبل‌تر اشاره شد شناخت بازار هدف از موشن گرافیک آتلیه عامل مهم و تاثیرگذار در موفقیت آن کسب و کار است. برای بدست آوردن بازار هدف کافی است تا به این پرسش پاسخ دهید. محصول یا خدمات قابل ارائه توسط مجموعه برای چه افرادی مناسب است؟ این مورد را از 3 جنبه اقتصادی، فرهنگی و موقعیت اجتماعی بررسی کنید. پس از بررسی و شناخت موارد میتوانید به مجموعه طراحان نوین ایران جهت اجرای پروژه موشن گرافیک آتلیه اعتماد کنید. ما بالاترین کیفیت را مطابق با نیازهای شما ارائه خواهیم کرد.

5- کاراکتر و لوکیشین متناسب با بازار هدف

پس از شناسایی بازار هدف اقدام به انتخاب کاراکتر و لوکیشن کنید. در بسیاری از موارد پروژه‌های تولید شده درباره موشن گرافیک آتلیه با مواردی این‌چنین برخودر داشته‌ایم. در برخی از موارد با توجه به بودجه تولید موشن گرافیک میتوان از چهره‌های شناخته شده در جامعه به عنوان کاراکتر موشن گرافیک استفاده کرد. لوکیشین طراحی شده نیز باید متناسب با سلیقه بازار هدف شما ارزیابی و انتخاب شود. ما در طراحان نوین ایران در بسیاری از موارد تولید تیزر لوکیشین را محل کسب و کار در نظر میگیریم. دلیل این انتخاب شناخت بیشتر مشتریان با محل کار و قرارهای کاری و تصویر گرافیکی محل کار شما است.

6- خلاقیت در موشن گرافیک

هیچوقت نمیتوان از مورد خلاقیت در موشن گرافیک آتلیه عبور کرد. خلاقیت در موشن گرافیک میتواند عامل اصلی اشتراک گذاری و محبوبیت تیزر در میان کاربران باشد. به تیزرهای تبلیغاتی تولید شده در سال‌های اخیر توجه کنید. چند درصد از تیزرهای دیده شده را بیاد میاورید؟ آنچه امروز بیاد دارید بدلیل استفاده از خلاقیت و نوآوری در موشن گرافیک است. برای آشنایی بیشتر با خلاقیت در موشن گرافیک مقاله مرتبط را مطالعه بفرمایید.

مراحل ساخت موشن گرافیک :

1-  انتخاب سناریو و سبک تیزر

2-  انتخاب مجموعه سازنده  تیزر

3- میزان بودجه در نظر گرفته شده ساخت تیزر

4- انتخاب کاراکتر مورد نیاز

5- تهیه موسیقی پس‌زمینه

6- طراحی گرافیکی

7- موشن سازی طرح‌های گرافیکی

 

نکته: در صورت نیاز به گوینده خدمات نریشین در استودیو و با کیفیت بالای استودیویی ارائه میشود.

10- تدوین نهائی تیزر که  مرحله نهایی کار است و در این مرحله تمامی اجزا موشن گرافیک در کنار هم قرار می گیرند.

موشن گرافیک آتلیه با طراحان نوین ایران

طراحان نوین ایران فعالیت خود را از سال 1396 به صورت تخصصی در زمینه طراحی وب‌سایت، تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ آغاز کرد، تمرکز اصلی طراحان بر کیفیت بالای خدمات، ارائه جدید‌ترین روش‌ها و استفاده از تکنولوژی‌های نوین برای توسعه کسب و کارهای مختلف با سلایق متفاوت بوده است.

طراحان شامل چندین دپارتمان در زمینه طراحی سایت، دیجیتال مارکتینگ، سوشال مدیا، عکاسی، تولید موشن گرافیک، موشن گرافیک و برنامه نویسی همراه با نیرو‌های متخصص و با تجربه انتخاب خوبی برای داشتن همراهی مطمئن جهت توسعه کسب و کار می‌باشد. مجموعه طراحان در زمینه موشن گرافیک آتلیه از صفر تا صد همراه شما خواهد بود. شما در این مجموعه در ابتدا از مشاوره‌های رایگان بهره‌مند خواهید شد. مجموعه طراحان پس از بررسی و تجزیه و تحلیل سبک کاری شما بهترین پیشنهاد تیزر را ارائه میدهد. تمامی مراحل در طراحان شفاف است، تا با آسودگی خاطر از تولید موشن گرافیک آتلیه و تمامی خدمات مجموعه بهره‌مند شوید.

نتیجه گیری

جهت تولید موشن گرافیک آتلیه موارد مهم و تاثیرگذار بیان شده را در نظر داشته باشید. قبل از اقدام به تولید موشن گرافیک آتلیه بازار هدف و مشتریان خود را بشناسید. برای دستیابی به بهترین نتیجه از مشاوره رایگان طراحان بهرمند شوید. ما به شما بهترین راهکار برای تولید موشن گرافیک را ارائه خواهیم داد.

 

جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره 02177067413 تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (49 امتیاز)

4 دیدگاه دربارهٔ «موشن گرافیک آتلیه»

    1. درود بر شما و تشکر از توجه شما
      برای دریافت تعرفه و فاکتور موشن گرافیک آتلیه به لینک زیر مراجعه نمایید.
      https://designersiran.com/%d9%85%d9%88%d8%b4%d9%86-%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%81%db%8c%da%a9/
      همچنین برای دریافت مشاوره با شماره تماس 02177067413 و یا 09212191792 تماس حاصل فرمایید. مشاوره در محل توسط کارشناسان طراحان انجام میشود.

    1. درود بر شما و تشکر از توجه شما
      برای دریافت تعرفه و فاکتور موشن گرافیک آتلیه به لینک زیر مراجعه نمایید.
      https://designersiran.com/%d9%85%d9%88%d8%b4%d9%86-%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%81%db%8c%da%a9/
      همچنین برای دریافت مشاوره با شماره تماس 02177067413 و یا 09212191792 تماس حاصل فرمایید. مشاوره در محل توسط کارشناسان طراحان انجام میشود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button