دیجیتال مارکتینگ کلینیک و پزشکان

دیجیتال مارکتینگ کلینیک و پزشکان

چرا تبلیغات کلینیک با دیجیتال مارکتینگ؟

برای کلینیک ها و پزشکان ارائه خدمات انحصاری و کسب رضایت مراجعین اهمیت بسیار بالایی دارد. برای دیده شدن و شروع فعالیت برندینگ با توجه به هزینه های هر یک از رسانه ها به این نتیجه خواهیم رسید که دیجیتال مارکتینگ ارزان ترین و بالاترین کیفیت در برند سازی را دارا است. بر همین اساس اهمیت دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال) نزد مدیران و تصمیم گیرندگان کیلینک ها و پزشکان بالاتر از سایر روش های بازاریابی است.

از ویژگی های اصلی بازاریابی دیجیتال میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. مقرون به صرفه بودن بازاریابی دیجیتال

  2. دسترسی آسان به افراد

  3. حضور رقبا در عرصه دیجیتال
  4. دسترسی اکثر افراد به دستگاه های دیجیتالی مانند: تلفن های هوشمند، تبلت، رایانه
  5. عدم محدودیت مکانی
  6. منعطف بودن بسترهای بازاریابی و تبلیغاتی
  7. امکان گسترش مخاطبان
  8. چند رسانه ای بودن
  9. تعامل با مشتریان
  10. امکان تجزیه و تحلیل روش های اجرا شده
  11. رقابت با شرکت های بزرگتر
  12. شناسایی مخاطبان و مشتریان هدف

 با توجه به ویژگی های اصلی بیان شده به این نتیجه میرسیم که بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) برای کلینیک ها و پزشکان بهترین روش بازاریابی و تبلیغات میباشد. برای شروع روند دیجیتال مارکتینگ صحیح و بدون ایراد نیازمند زیرساخت هایی هستیم. زیرساخت های دیجیتال مارکتینگ برای جامعه پزشکان با توجه به تخصص و همچنین دامنه فعالیت کلینیک و یا پزشک به صورت دقیق و مجزا تعیین میگردد. زیرساخت های مورد نیاز هر کلینیک و یا پزشک محترم در فعالیت بازاریابی دیجیتال شما پس از بررسی دقیق کسب و کار و آنالیز سایر رقبا برنامه دیجیتال مارکتینگ بدست خواهد آمد. 

در دید کلی برای دیجیتال مارکتینگ کلینیک و پزشکان زیر ساخت های زیر مورد نیاز است:

  1. وبسایت کاربردی: وبسایت به عنوان یک دفتر کاری مجازی شناخته میشود. همانطور که کلینیک و مطب خود را آراسته و به بهترین شکل نزد مشتریان خود ارائه میدهیم. وبسایت نیز باید همینطور باشد. اهمیت وبسایت حرفه ای پزشکی خود را اینطور در نظر بگیرید که کلینیک و یا مطب شما را مشتریان به صورت حضوری بازدید میکنند، ولی در یک وبسایت تمام مشتریان شما از سراسر جهان با یک کلیک از خدمات و روش کاری شما بازدید خواهند داشت. همانطور که برای شناساندن محل کلینیک، مطب و خدمات خود تلاش میکنید برای شناساندن وبسایت خود نیز باید تلاش کنید و این امر اهمیت آراستگی و زیبایی وبسایت را دو چندان میکند. وبسایت کلینیک ها و پزشکان میتواند دارای ویژگی های خاص مانند: ارائه رزومه علمی، معرفی پزشکان، امکان رزرو وقت آنلاین، ارائه مقالات علمی، ارائه ویدئو های تبلیغاتی و رضایت مندی مراجعین و … باشد که این دسته از وبسایت ها در دسته بندی وبسایت های چند منظوره قرار میگیرد. برای شناساندن وبسایت به مشتریان راه های متفاوتی وجود دارد. مهمترین راه و مطمئن ترین راه در اصطلاح دیجیتال مارکتینگ سئو نامیده میشود. برای آشنایی بیشتر با سئو وبسایت کلیک کنید. مشاوران ما پاسخگوی شما خواهند بود.
  2. فعالیت در شبکه های اجتماعی: برای بیشتر دیده شدن و تعامل با مشتریان فعالیت در شبکه های اجتماعی امری مهم و بسیار کاربردی است. برای فعالیت در شبکه های اجتماعی نیازمند تولید محتوای مستمر مانند: تولید تیزر تبلیغاتی، موشن گرافیک، عکاسی تبلیغاتی و تولید محتوای متنی با کیفیت و بکر هستیم. این محتوا در شبکه های اجتماعی کلینیک، صفحه شخصی شما و وبسایت قرار میگیرد. این فعالیت باعث میشود تا مخاطبان و مشتریان ما دید بهتر و دقیق تری نسبت به خدمات قابل ارائه بدست آورند و در صورت ایجاد ابهامات و پرسش های خود آنها را مطرح کرده و واحد پشتیبانی شرکت و سازمان پاسخگوی آنها خواهد بود.
  3. پلتفرم های ویدئویی: استفاده از تیزرهای تبلیغاتی از کلینیک و مطب و همچنین مصاحبه با پزشکان و مراجعین مجموعه در پلتفرم های ویدئویی مانند: آپارات، نماشا، تماشا، یوتوب و اینستاگرام باعث بیشتر دیده شدن و همچنین معرفی خدمات و پرسنل مجموعه نزد مخاطبان خواهد شد. در همین راستا تولید موشن گرافیک نیز میتواند کمک شایانی در شناساندن خدمات و برندسازی کلینیک و مطب داشته باشد. به عنوان یک مشتری در نظر بگیرید ترجیح میدهید به کلینیک و مطبی مراجعه کنید که قبل از مراجعه و دریافت خدمات پرسنل و افراد مستقر و همچنین محل کلینیک و مطب و نحوه ارائه خدمات را دیده اید، یا مجموعه ای که هیچ دید کلی از روند کاری و پرسنل و پزشکان آن ندارید؟
  4. رپورتاژ آگهی: یکی از کاربردی ترین روش های ارائه خدمات در حوزه فعالیت پزشکان استفاده از رپورتاژ آگهی میباشد. با استفاده از این روش میتوانیم به مخاطبان خود در یک منطقه، شهر و یا کشور با استفاده از کلمات کلیدی مد نظر خود خدمات و وجه تمایز کلینیک و تخصص خاص خود را ارائه دهیم.

پس برای فعالیت مستمر و بازاریابی دیجیتال نیازمند یک برنامه دقیق و همچنین اجرای بدون ایراد هستیم.

توجه داشته باشید تیم طراحان نوین ایران پس از بررسی دقیق کسب و کار، بازار هدف و همچنین بودجه شما، بهترین راهکار را ارائه خواهد کرد.

دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ طراحان

با هر بودجه ای کسب و کار شما را متحول میکنیم.

وجه تمایز طراحان از سایر مجموعه های دیجیتال مارکتینگ دارا بودن دپارتمان های تخصصی و دقت در اجرا و ارائه بالاترین کیفیت متناسب با بودجه شما میباشد. ویژگی های قابل توجه طراحان شامل:

  1. دپارتمان تخصصی دیجیتال مارکتینگ و توسعه کسب و کار
  2. دپارتمان تخصصی طراحی سایت
  3. دپارتمان تخصصی تولید محتوا
  4. دپارتمان تخصصی سئو
  5. دقت در اجرا و کیفیت بالای خدمات
  6. عقد قرارداد با کارفرما
  7. ارائه برنامه کمپین دیجیتال مارکتینگ

جهت ارتباط با کارشناسان طراحان با شماره 02177067413 تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
Call Now Button